Sağı solu üsküdar kadıköy çamlıca koşuyolu olan über elit semt. Sokaklarında güvenle yürüyebileceğiniz istanbulda olmanın ayrıcalık olduğu yer. Dört ay içinde kavuşacağız.
bir tarafı Hasanpaşa, bir tarafı Koşuyolu, bir tarafı Çamlıca olan Kadıköy semti. Dörtyol'dan Türk Telekom'a kadar insanı yoran yokuşu tam acıbadem sayılıyor heralde.
19 senedir yaşadığım güzel semtim. ulaşım konusunda çok stratejik bir noktada bulunması ben ve benim gibi acıbadem sakinlerini inanılmaz rahatlatmaktadır. günümüzde olan sıkıntısı ise her yerin inşaat halinde olmasıdır.
Ara sokakları çok debdebeli olmamasına rağmen, anacaddedeki trafiği ile bıktıran muhittir. Zengin semtidir. Metro ve metrobüse yakınlığı sebebi ile kiralar hayvan gibi pahalıdır. Kendi eviniz yoksa maaşınızı komple kiraya verebilirsiniz.
burda geçti çocukluğum. istanbulun izmiridir burası. herkes kalitelidir. nispten gelir düzeyi iyidir. amelesi ayısı yoktur haftasonları istanbulun dört bir yanından kırocanları çekmez. kimse kimseye laf atmaz. karışmaz.
doğduğumdan beri yaşadığım ve çok mutlu eden illa gezmek içni bir yerlere gitmeye gerek olmayıp oradaki mekanlarla yada caddesinde yürüyerek günü geçirebileceğinz nezih bir semt. Çok zenginler olmamasına karşın durumu kötü kişilerde yoktur. Değişilmez hiç bir yere.
istanbulda ender kalmış güzide semt, insan kendini huzurlu hissediyor. ayrıca hastane olarak bakarsakta dünya stadartlarında bir hastane. kozyatağı acıbadem hastesi cerrahi konusunda türkiye'de bir numaradır.
babaannemin oturduğu istanbul semtidir.
babaannemin alt komşusu da türkan hanımdır.
dolayısıyla türkan hanımın da oturduğu istanbul semtidir.
bi de öyle bi kurabiye mi vardı ne? tadı da hiç fena değildi.
istanbul un anadolu yakasında genellikle zengin kesimin oturduğu istanbulun en güzel semtlerinden biri. ancak zengin bir cevreye sahip olmasına rağmen asla cadde tikkyleri gibi tipler yoktur etrafta. insanları, caddesi, sokaklarıyla kendi halinde naif sessiz bir semttir.
5-10 sene öncesine kadar birbirine paralel sokaklarında farklı kesimleri ,farklı kültürleri yaşatıyordu. lüks sitelerin arkasında gecekondu mahallerini görmek mümkündü. ancak su andaki haliyle tamamına yakın kısmı yüksek kesimin yaşadığı yer haline getirilmiştir.
bir de çok bilindik bir "aşıklar sokağı" vardır ki, cennet bahcesi gibidir, çıt çıkmaz etrafta, o çiçeklerin kokusunu duyarak geçerken o sokaktan, aşık olmaya bile gerek yoktur.
Babama seneler önce burdan ev aldığı için her gün teşekkür ettiğim, hayatımın geçtiği ve her zaman geçeceğini umduğum nezih, sessiz, insanları insan olan, kavgası gürültüsü az olan, eski mahalleler kıvamında ve daha betimleyemeyeceğim onlarca mükemmel özeliği bulunan fakat son 2 senede sıkmabaşlı jeep sahiplerini fazlasıyla görerek üzen yaşam sevincim.