din ve milleti karıştırmayan yazar. ataları da karıştırmamıştır. fakat neden yahudiler, museviliği kendilerine has olarak görüyor ve kendilerini üstün görürler?
1- israiloğullarının üstün ırk olduğu muhammed'in sözlerinde de buyrulur. ne deniyordu ona unuttum şimdi. vahiy mi hadis mi ne diyordunuz. orda işte. (terimleri henüz tam öğrenemedim kusuruma bakmayın.)
2- tamam kibar dille açıklamaya çalışmış ama cehalet kokuyor bu yazı dostum. çünkü yahudiler, dini kendi milletleri ile karıştırmadı, üstün olmamızın bir sebebi israiloğulları'ndan olamız gibi, diğer sebebi de hz. lut vakasıdır. hz. lut vakası yüzünden diğer milletlerden olanlar lanetlenmiştir. bu mevzu çok uzun olduğu için iyice araştırın derim.
3- muhammed'e neden iman etmedik? çünkü kur'anda tevrat'ta yazan şeylerin bir kısmı yazmıyordu ve değiştirilmişti. lut peygamberin yaşadığı ensest ilişki yazmıyordu en basit örneğinden. tevrat kur'andan daha eski bildiğiniz gibi. tevrat'ta yazıp kur'anda yazmaması büyük çelişki değil midir sizlerce dE? korkmayın, imanınız zedelenmiyor şuan, sadece gerçekleri öğreniyorsunuz.
son olarak, arkadaşın şu sözünü takdir ettim: mümin kafirden üstündür... demek istediğimiz de bu. mümin kafirden üstündür. hakk dinin mensubu bizleriz. bu yüzden esas müminler de biz oluyoruz.
teşekkürler.
Gerçek bir Yahudi böyle beyinsiz şeyler yazmaz, boş işlerle uğraşmaz. Bu yahudulikle alakası bile olmayan sadece dikkat çekmeye çalışan biridir. Hatta böyle yaparak yahudiliği kötülemeye çalışan biri bile olabilir. Kipalı fotoğraflarıyla kanıtayacakmış bize! Google'dan al fotoğraf ekle bak ben buyum de. (bkz: ha siktir diyorum ha siktir). Nickaltılarla beslenen trolden uzak durun arkadaşlar.
troll olmak için biraz fazla kasmış ama becerememiş ergen troll özentisi.
yazık lan, bu geyikleri ekşi'de ve burada 7-8 sene önce yaparlardı. herhalde yaşı yetmiyor ki yeni birşey bulmuş gibi millete mesaj falan atıyor. kıyamam...
troll değildir. trollun ne olduğunu gayet iyi biliyorum.
kimliğini, kipalı fotoğrafını, her şeyini sözlükte yayımlayacak olan yazardır. bakalım o zaman ne diyeceksiniz? hahaha.
az önce bana özelden bu mesajı gönderen yazardır kendisi:
selam sayın yazar.
yahudi olmadığınız için ikinci sınıf olduğunuzun farkında mısınız? yahudilere hizmet etmeniz gerektiğini biliyor muydunuz? hepiniz yahudilerin aslında birer kölesisiniz.
bugün biz yahudiler için neler yaptınız? hadi. durmayın ve bizler için biraz hizmet edin saygılar.
(bkz: anneye selam)
Dini trollüğüne alet ederek komik olduğunu sanan gereksiz. Yahudicilik oynuyor lakin internetten okuduklarınla yahudi olunmuyor. Daha neler yazmak istiyorum da format işte. Silik olman dileğiyle.