7.
-
mesaj alma cesareti olmayanlar mesajlarını kaparlar.
edit: tamamen kaparlar beyefendi, bu ayrımı yapmam en doğal hakkım.
6.
-
gay mi diye düşünüyorum. kızlardan bu kadar nefret edipte kız sikebiliceğine inanmadığım yazar.
5.
-
kız düşmanı. ne gömüp duruyo sözlükteki kızları anlayabilmiş değilim.
3.
-
bigün akhenaton yolda yürüyomuş biri hişt pişt yapmış kafasını bi kaldırmış sonra demişki "anaaa ra"
işte onu tarihe "a ra" diye yazmışlar bence bu yazarın nicki ordan gelmiş. hoşgelmiş
2.
-
nicki hoşuma gitti. b ra koysaymış daha iyiymiş.
1.
-
11. nesil yazar. sanırım nick değiştirmiş ve an itibariyle volkan konakla bozmuş kafayı.