ne güzel şarkılardı ama...
bunlardan bihaber olan nesle acıyorum gerçekten...
candan erçetin, mustafa sandal, aşkın nur yengi... bu fırsatla şimdi çoğumuz dinliyoruz ne güzel... teşekkürler *
hepsinde her dinleyişte insanı ilk aşka götüren bir efsun var sanki. okul sıralarındaki, kaçamak bakışmalardaki, belki de defterinize, kitabınıza karaladığınız, sıranıza ilk aşkınız için yazdığınız şarkı sözleri...
her şarkısı ayrı bir flashback. her mahallede, pencereden sokakları şenlendiren şarkılardı.
"görgü, ahlak" derken 2010 da evimiz hapishane kendimizde mahkum olduk.