Yılbaşının habercisi olan günlere girdiğimizin habercisi, 29 ekim'den sonraki gün olmasına rağmen okul döneminde tatil olmayan bir gündü çünkü 28 ekim yarım gün bundan dolayı olmalı. Ayrıca dört gün sonrası.
29 ekimden sonra, 31 ekimden sonra gelen gündür.
edit: sonra yazmışım saçmalamaya çalışırken. uyarısı için fabala ya teşekkürler. gerçi siz zeki, çevik, ahlaklı uludağ sözlük yazarları anlamışsınızdır onun önce olması gerektiğini de neyse. *