allah'In gününe, özellikle de bir ulus için önemli bir güne herkesin saygılı olması gerekirken sadece 29 ekimde değil 19 ekimde de türk insanının kimi mallarla uğraşmak zorunda kalmasın üzücü.
edit: bazı tanımlar entrynin içindedir. mesela bu entryde türk insanının mallarla uğraştığı, üzücü gün tanımı çıkartılabilir. bu doğrudur da. illa tanımı ezbere yazarmış gibi olmaz ki.
tanım: 6 milyar eksi 75 milyon kişi için sıradan bir gün.
ekim ayinin 29 uncu gunudur.
tarihtir.
bu sene carsambaya gelen gundur.
her yil cumhuriyet bayrami'ni kutladigimiz gundur.
milli bayramlara denk gelen gunlerin resmi tatil sayilmasindan dolayi tatil gunudur.
herkesin bayrak asması gereken ama bugün nedense istanbul'u bastan basa geçmeme rağmen cok cok az sayida bayrak asildiğini gördüğüm gündür, oysaki bu güne ne çok şey borçluyuz.