1. bir şey olmayacak.26 Mart'a neden bırakılmasın ki?
2. eğer gerçekten bomba bir kaset varsa...
a) kaset seçmeni etkilemek amaçlıysa ki bu muta nikahı olur, sabah mesai başlangıcından sonra, internetin en yoğun kullanıldığı saatlerde yayınlanır.
b) yazıcıoğlu suikasti ile ilgiliyse ve insanları eyleme teşvik edecek içerikteyse mesai saatinin bitimine yakın saatte yayınlanır.
3. sinir harbi yapak ve erdoğan'ı hataya sürüklemek istiyorlarsa ucundan gösterip konuyu hem tartıştırır hem de ellerindeki kozu saklayabilirler.
tüm bunların hepsini birden düşünüyor olabilirler. Bütün mesele, bu kasetleri yayanların ellerindeki güvenebilecekleri son anket çalışmalarıdır. etkiye göre hareket ettiklerini düşünüyorum.
ttnet tarafından saat 08.00 ile 16.00 arasında yapılacak bakım çalışmaları nedeniyle internet hatlarında yavaşlama olacağını duyurmaya başladığı gündür.
önlem mi alıyorlar kendilerince diyerekten düşünmüyor değiliz.
ortada büyük iddiaların uçuştuğu miladtır.
mayaların kıyamet saatini bu kadar beklemedik amk.
ister türbanlı porno olsun, ister merhum yazıcıoğlu'nun suikasti, patlat da patlat. *
sürüyle asosyal ve ezik ergenin merakla beklediği tarihtir.
bu salaklar, bugünü bekleyeceklerine adam gibi bir kaç iş yapsalar ne güzel olur ama işte bu dedikodu severlik, bu boşgezenlik, bu ana baba sırtından geçinme durumu.
önceden kızıyordum ama şimdi sadece acıyorum.
büyük gündür. ama çikacak bir şey olursa yaymak çok önemli akların çoğu twitter kullanmıyor artık. robotlar dışında. onlarda paralı koyun zaten. satmışlar kendilerini ve şereflerini.