Rüyalar geleceğin aynasıdırlar... Rüyama gelince rüyamda koyu ceviz renginde bir masa,kalın ayaklı bir masa gördüm.içerisi oldukça havasızdı..Çevresinde de tam üç adet sandalye gördüm. Sandalyeler bayağı güzeldi onlar da ceviz rengindeydi. Bir de küçük bir pazar yeri gördüm.Pazar sepetleri küçük karelerden kuruluydu...Üstlerinde ise beyaz, göze hoş gelen bir örtü vardı... Kesinlikle büyük bir ülke değildi...Güneşi güzel görünen bir yerdi. Havası nasıl desem bulutlu ama bulutları yan yana değildi. Ayrı ayrı dizilmislerdi sanki gökte... Pazar deseni bana ilginç gelmişti çünkü burada öyle bir desen yok..Çok güzel bir yerdi kendi üstümdekileri ise göremedim. Fakat oldukça özgürdüm evet. Bir de beyazdan uçuşan bezler vardı. Açıkçası her yer beyazdı. Güneşi ise çok güzeldi. Toprağı açık kavuni sanki kumsal rengini andıran bir toprak gibiydi... Toprağı ince ve rengi kavun gibiydi. Sanki yavru pembesi gibiydi. Rengi oydu...