tesadüfen bir konserde geçen kısa bir diyalog videosunu izlediğim ve akabininde birçok videosunu izleyerek yeni tanış olduğum güzel insan.son derece sempatik ve doğal bir güzelliği var.
yorumculuğu kısmının henüz müdavimi değilim ama gayet başarılı buldum kendisini.
birde sesi ve ziyadesiyle yorumunu birine benzetiyorum ki bikaç saatlik hafıza yoklamayla kesinlikle (bkz: melis danişmend) tadı var bu kızın yorumunda.
kale çevresinde inanılmaz çok türbe, tarihi evler, hanlar ve camiler bulunduran kent merkezi tarih meraklısı herkes için adeta bir cennet gibidir.
şehir kuzey eksenli gelişim göstermektedir.kuzeykent denilen yeni yerleşim bölümü daha modern ve çok katlı mimarisiyle önplana çıkmaktadır.keza organize sanayide şehrin kuzeyinde olup oldukça düz ve geniş arazide şehrin bu alanda gelişmesine olanak sağlamaktadır.
karadenizin en büyük şehirlerinden biri olabilecek potansiyeldeyken aldığı yatırımla potansiyelinin minimum seviyesinde kalmakta malesef.bu şehir demiryolunun merkez noktası olması gereken bir yerde olmakla henüz bundan da nasibini alamamış.karabük, sinop ve inebolu'ya uzanan demiryolu ağıyla, şehirde yapılacak görece büyük fabrika ve atılımlarla kültür, sanayi ve turizmin kalbi olması için neyi beklemekte yetkililer bilmiyorum...
son olarak youtube kanalını açarak bizleri selamlayan buğulu sesli, naif kadın. sevenleri için takip edip haberdar olabilecekleri resmi sosyal medya hesapları şöyle;
çok ara verdi haliyle yeni nesili yakalaması zor olsada 2000'ler türkçe pop seven hatırı sayılır kitleyi mutlu edecektir yeni çalışmaları. sesi kimseye benzemeyen duyunca direk onu akla getiren karakterde ve güçte. en büyük artısıda bu sanırım.
seks ilişkinin tutkalıdır. en büyük kavgaların sonlandırıcısı, stres arındırıcısıdır.
şu var ki inancı gereği nikah akdine kadar birbirini tanıma ve beraber cinsellik olmadan belli bir müddet vakit geçirmek tercih meselesi ve saygı duyulasıdır.
özetle bunun abartılacak ve ya tabulaştırılacak bir yanı yoktur. sonuçta en basit canlının bile yaptığı bir eylem ve insan doğasının bir parçası. takılmadan tadını çıkarıp bu güdülenme esnası ve sonrasında 'insan' kalabilmek mesele.
tarihi eser açısından oldukça zengin bir şehir.2019 yazı gittiğimde kütahya kalesi ve pek çok camisi restore ediliyordu belediye başkanı alim ışık beyin talimatıyla.tarihe dokunmayı, hissetmeyi seven herkesin gönül rahatlığıyla turistik ziyaret amaçlı gidebileceği bir yer.ormanlık dağlarla çevrili tertemiz doğası olan bir kent.
turizmde en önemli kalemi termal turizm.kütahya merkez ve çevre ilçelerinde pek çok termal işletmesi mevcut.
frig Vadisi yine düzenli turlar düzenlenmesi gereken tarihi önemi olan muazzam bir yer.başkanın kapadokyadaki benzeri bir balon projesi var diye biliyorum burayla ilgili.
aizonai antik kentide kütahyanın önemli tarihi kalıntılarının başında geliyor.Gitmişken görülmesi gereken bir yer.
bu kadar köklü tarihi ve doğası olan bir şehrin turizmdeki payıysa potansiyelinin çok çok altında.yapılması gereken pek çok yatırım ve önemli reklam payına ihtiyacı var buranın.
arazisinin büyük kısmı dağlık ve engebeli olan bu ilin şehir merkezinde uludağa rakip olacak bir kayak merkezinin olmaması kış turizmine bu kadar uygun olup bundan faydalanamaması kabul edilir gibi değil.
bir an önce çevre şehirlerinde talebine karşılık verecek bir kayak merkezi yapılıp Kütahya Kalesiyle bağlantılı bir teleferik hattı kurulup merkeze ulaşımı sağlanmalı.
yüz tl fiyat biçtikleri pantolonları henüz suyla ve makineyle buluşamadan bariz rengini atıp, de facto'nun ilk yıkamada rengini atan pantolonlarının rekorunu egale eden dahiyane giyim markası. paramı çöpe direk atarım yinede kapısından geçmem.
koca bir ülkeyi avuç kadar alana sıkış tepiş sığdırıp bu sene nüfus şu kadar artmış diye övünüyoruzya işte bu büyük başarı hikayemizin nihai sonu bu depremlerle olacak şüphesiz.
birde çılgın projemiz var şehri edirne'ye bağlayacak bir yapılaşmaya çanak tutan.delilik ötesi bir proje..
özetle bu şehri böylesi bilinçsizce büyüten ve bununla gurur duyan herkes bu ülkeye ihanet etmiştir.deprem kaçınılmazken altyapı ortada, bilinçde pek tabi.
kütahya eski milletvekili yeni belediye başkanı.
gezi amaçlı gittiğim kütahya'nın kalesi ve diğer birçok tarihi eserinde başlattığı restorasyon seferberliğini görerek takdirimi kazanan ve kimdir diye merak edip araştırdığımda görev aşığı değerli bir hoca olduğunu öğrendiğim şahsiyet.
şehrin en büyük sorunu işsizlik içinde önemli atılımlarda bulunup birde turizm amaçlı, dağlık bir coğrafya olan merkeze modern bir kayak merkezi kurarda kaleyle bağlantılı bir teleferik yaparsa şayet bende nirvana etkisi yapacaktır kendileri.
daha fazla çeşit üretilse keşke dediğim içimi keyifli ürün. en çok aradığım bir ara piyasada var olup şuan bulamadığım muz aromalısıdır. keza sırayla malta eriği, yeşil erik ve kiraz aromalı ilk aklıma gelen muhakkak denenip üretimine geçilmesi gereken yeni meyveli soda adaylarıdır kanımca.
youtube koyduğu şarkısı kısa sürede 100 milyonu bulurken bodrumda verdiği konsere 100 kişinin zar zor katıldığı şarkıcı kişilik. bu denklemde büyük bir yanlışlık varya anlayan varsa berigelsin.
geçen sene kaç ürün aldıysam 2. kez kullanamadan atmak durumunda kaldım.kimi inanılmaz tüyleniyor kimininse yaka kısmı birbirinden bağımsız yönlere hareket ediyor.rakibi olarak gösterilen lcw ve defacto'dan bile kat be kat yerlerde şuan ürün kalitesi özetle.bir daha kapısından geçeni sevsinler..
normal bir orkidenin 3 katı para ödeyip satın alacağınız ne yazık ki ikinci çiçek verimde boya aşısının etkisi kalmaması hasebiyle bir adet beyaz orkide sahibi olacağınız dünyalar güzeli bir çiçek türü.
sesini 90'ların popüler isimlerinden ege'ye benzettiğim yeni nesil şarkıcı. yolu açık olsun sesine katlanılmayan ünlülerin cirit attığı piyasada değeri bilinir umarım bu kardeşimizin.
çakma demet akalın olarak boy göstermekte olan sesi vasat ötesi yeni bir popçu. akalın'ın bile çakması çıkıyorsa bu piyasada türk popundan tamamen umut kesmek yersiz değildir sanırım. akalın'ın seyhan müzik'ten ayrılarak dmc'ye transferi üzerine onun gibi bet sesli aktaş'la ikame etmeyi akıl etmiş seyhan müzik'te kanımca. son şarkısı yol ver de akalın'ın atarlı giderli şarkılarının söz yazarı ersay üner'e ait geçen tesadüfen kralda gördüm bu detayıda.
şarkı sözlerindeki samimiyeti daha önce müfide inselel şarkılarında bulmuşluğum vardır. böylesi özel solistlerin albümleri arşivliktir umarım daha uzun seneler dinleriz kendilerini.
biri seyircisinin karşısında ceket çıkarmak için izin istiyor diğeriyse hayranlarıyla eğlenip alay ediyor. birinin ölümüyle bir dönem kapanıyor ve bir daha kimsenin yazamayacağı o içli türküleri yakıyor bir diğeriyse volkan konak çakması olmaktan öteye gidemeyen bir müzisyen. o 'biri' kısımlarına hangisinin geleceğini zaten anlamışsınızdır.
halkın sanatçısıdır kim ne derse desin hakkında ne yazılıp çizilirse çizilsin bendeki mert ve cesur kadın imajı lekelenemez.işte buda bunun en güzel kanıtı!
tüm şarkılarını adeta yaşayarak söyleyen yegane kadındır. içli şarkıların icracısı romantik prensesimizdir kendileri. kliplerini genelde slov şarkılarına çekiyor olması sebebiyle oluşan 'biraz soğuk ve mesafeli kadın' imajı oluştu sanırım. oysaki albümlerini alıp dinleyen çok iyi bilir kıpır kıpır sağlam şarkılarıda her albümünde muhakkak mevcuttur. standart üstü oldukça kaliteli ve eğitimli bir vokale sahiptir aynı zamanda.
yalnız bir önerim olacak kendisine buradan. alagül albümü itibariyle tüm albümlerinde aranjör olarak tercih ettiği eşi febyo taşel harici aranjörlerlede en azından bir kaç şarkıda çalışmalı. çünkü artık şarkıların altyapısı birbirine benzer hale geldi. birde candan'ı candan yapan mete özgencil'le çalışmasını çok isterim tabi.
katılan yarışmacılara hiçbir şey katmayıp, jüri üyeliği yapanlara çok şey katan yarışma.
bugün birçok star var piyasada baya önemli isim olmuş kişiler ses yarışmalarında tanınıp şarkıcılığa başlamışlar.
türkiye'nin en bilindik kanallarında bu tip yarışmalar 2004'ten bu yana farklı adlarla yapılıyor. katılan gençlerin içinde öyle yetenekler var ki jüri denilen haspalara hocalık yapacak cinsten. gelgelelim hiç birisi bırak star olmayı bir albüm bile yapamadan sönüp gidiyor. çok adaletsiz, türlü oyunların döndüğü bir müzik piyasamız var malesef. dinleyici kitlesinin çoğunluğuysa bilinçsiz ahmak takımından oluşuyor bu ülkede. demet akalın, sinan akçıl albüm çıkarsa koşa koşa albümünü satın almaya gidecek türden. hal böyleyken bu yarışmalara katılacak arkadaşların beklentisinin minumum olması gerekli ki hayal kırıklığı yaşamamak için. vasat bir bar benzeri mekanda üç beş sahne alırımda biraz birikim yaparım olmalı çoğunun hayali.üzgünüm ama ben bu programların meşhur ettiği bir star göremedim henüz.
program hadise'ye çok yaradı mesela. her yerde o var reklamlarda en kral konserlerde vs. daha dün sunuculuk yaptığı benzer formatta programın bugün jürisi! bayan detonenin cinsel teşhirciliği haricinde öyle ahım şahım bir yeteneği yok halbuki.
ebru gündeş zaten sever böylesi programlardan para kaldırmayı. iki gözyaşı döker hem kendisini hemde çok kıymetli kocişini aklar bir anda halkın önünde. sen, ben biliyor olabiliriz ne halt olduklarını elbet ya büyük bir çoğunluk vah vah yazık nidaları atıverir anında ki hedef kitlede o çoğunluktur zaten topluma en büyük zararı veren uykudaki çoğunluk.
gökhan denen çocuğa gelince onu tanımaktan hiç şikayetçi değilim. bu program sayesinde bu denli tanıdık iyide oldu.
son olarak geçenlerde yarışmacılardan gülnur badakal'ın ablası katılmış destek amaçlı çok özel bir ses olan nilgül hani şu yıllar yollar'ı söyleyen. bir tanrı kuluda hoş geldin demedi arkadaş. hadiseyle murat'ı üst üste koyup şarkı diye okuyacak kadın oysa. işte böyle durum.
terör lideri katilin, fotosuyla propoganda yapanların mecliste hergün terör sempatizanlığı yapabilmesine gıkı çıkmayan, bölgeyi çözüm süreci adı altında terörün mühimmat yığınağına çevirmesine gözyumanlar şuan aforoz edip, tüm günahlarını çıkaracağı bir oyuncak bulmuşlar aman ne güzel.
beyazı elbette savunmuyorum sonuçta kumpasa gelmiş bir piyon kendisi.ne yazık ki olayın vehametini kavrayamadı bir okan bayülgen kapasitesi yok bu adamda. ama bu asıl terör yandaşı yönetici müsvettelerinin layık olduğu bir sonuçtur herşeye rağmen.