word stacking
-17 (nihilist)
beşinci nesil silik 2 takipçi 12.80 ulupuan
entryleri
oylamalar
medya
takip

    adalet ve kalkınma partisi

    ?.
  1. iyice çivisi çıkan, götverenleşen bu dünyada, adaletin ve kalkınmanın birlikte yaşanmasının mümkün olmamasından dolayı kaybedecek olan partidir. kalkınma mı istiyorsun abd'ye bak. adalet var mı? buna biz mahalleden arkadaşlarla aramızda 1 koyup 3 almak diyoruz.
    0 ...
  2. uludağ sözlük moderasyonu

    ?.
  3. july4th'den gayrisi yalan olan oluşum. zall ı hiç bilmem. bilmesem de olur. zaten adam değil.(lafı yanlış anlayıp hatun diye gider sarkar şimdi bazı mallar)
    0 ...
  4. ayarı yiyince moderatör kankasına ağlayan yazar

    5.
  5. kankası görevi bıraktığında vaktiyle işini gördürmek için ağladığından daha çok ağlayan yazarla aynı kişi. eh adam haklı, yalakalıkla iş gördürme kapısı kapandı. bir çağ kapanıp bir çağ açıldı. türkiye çağ atladı. ulan bu yalanlar hep aynı bok be.
    2 ...
  6. acele vesikalik

    3.
  7. "bu ben miyim lan!?" tepkisine neden olan vesikalık fotoğraf ilanı. vesika da neyse? eskiden vesika orospulara verilen belgeye denirmiş bir de. e zaten orospu gibi çıkıyor acele vesikalıklarda insan. (şimdi bunu da gelir götün biri üzerine alır, hırs yapar, klavyeyi yer, altına sıçar, çevresinden hıncını çıkarır. deli mi ne)
    0 ...
  8. zall dan yazar olmaz

    2.
  9. böyle giderse zall'dan değil yazar, hiçbir .ik olmaz. .ik kelimesinin yerine "şey" koysak misal yine ağır bir eleştiri olurdu kanımca. e öyle, iyi yazarların gidişine seyirci kalıp, burayı 0-6 yaş arası kreşe çevirenin geleceğidir bir şey olmak ya da olmamak. kamikaze dalışı diyenin ta! aklıma ve hazır yeri gelmişken: ssg sen de topsun lan.
    2 ...
  10. kendisine girip cikan olmadigi halde alinan yazar

    1.
  11. bir vakit zembereğin kırılma noktasına kadar kurulması ile gerçekleşen hadise. sonra belki de yok giren çıkan, ama alınmak zorundadır neolojiyi bile götüne benzeten kişi. oysa, ironi yanında pek bir hoş durur yapılabildiğinde. beceriksizler ellemesin lan.
    1 ...
  12. ayar manyağı yapmak

    1.
  13. hedefte kronikleştiğinde her yere sıçmak şeklinde deli davranışlara neden olan fiil. yaptırdım ben bunu sanırım. rehabilite edeyim derken eline vermişim meğer. elemanın algıda seçiciliğinde birinci sıraya yükselmişim. yani intikam uğruna yalakalık dahi yaptırabiliyor bu eylem. oral moral ne varsa. siz yapmayın, ayıp.
    0 ...
  14. allah vardir diyene nerede ben goremiyorum demek

    26.
  15. baştaki isim değiştirildiğinde diğer tüm soyut kavramlar için geçerli olabilecek zırvalama.

    - canım acıyor?
    + nerede ben göremiyorum?
    - çotank!! gördün mü?
    + vay amıssına koi varmışmış.
    ...
    - seni seviyorum.
    + nerede ben göremiyorum?
    - hayvansın rıza.
    ...
    - ruhum daralıyor.
    + nerede ben göremiyorum?
    - sen sus ruhsuz ibne.
    2 ...
  16. josef k

    262.
  17. sözlüğü bırakmasıyla birlikte bazı şeylerin açığa çıkmasına, ışığa kavuşmasına neden olan ex mod. bu bazı şeyler aslında bende bir tane. diğerleri de "şeyler" üretebilir diye düşünerek ikinci ve üçüncü tekil şahısları da dahil ettim.

    bendeki bir tane ise, sözlüğü bırakan yazarın ideolojisi ne yöndeyse o yönden ağlaşmalar, aksi yönden ise sevinç nidaları yükseliyor olması.

    *çok perişanız. büyük bir yazar ve yöneticiydi. eksikliği hissedilir. şimdi bizi kim koruyacak?(kemalist yazar)

    *iyi ki gitti. gitmişse bir şeyler yeniden dirilebilir. o var diye yok olanlar vardı.(kemalist olmayan komunist)

    *kına özlü elidor varsa ben bir duş almalıyım, saçımı başımı dağıtmalıyım -sevinçten herhal-.(islamcı -dedikleri-)

    *josef k bizim onurumuzdur. gidemez!("döner belki" sevdasındaki oportunist)

    *josef k kim lan?(dejenere hatun avcısı ibne)

    adabı muaşeret editi:
    ağız doluyken konuşulmaz çok ayıp. sus ve yalamaya devam et.
    7 ...
  18. josef k

    244.
  19. bulent ersoy un ofsayti ilk anlatista anlamasi

    2.
  20. "taarruzu beleş efendim" denmişse mümkündür.
    0 ...
  21. karisini plajda doven hayvan koca

    14.
  22. dayak yiyen kadın türbanlı, çarşaflı, peçeli olsa yeri yerinden oynatacak haber. yer yerinden oynamasa da, azıcık sarsıldın diye: laiktir bu. e öyle karısı türbansız, çarşafsız. hani birilerinin dediği gibi gayet medeni yobaz olmayanından pek laik.

    dur dur daha da dellen diye: laiklik budur işte. plajda kadın dövmek. savunmasız bir kadını tekme tokat linç etmek. modern recm bir nevii. haha hay ben sizin hayatınızı!

    edit:
    videoyu izledim. kadın istese o adamı döver. ne dayağı lan!?
    1 ...
  23. bilgisayardan anlamayan internet kafe sahibi

    16.
  24. (bkz: ahmet abi) (bkz: kırırım bu bilgisayarı)

    sözlerini de copy paste yapayım tam olsun:

    ben burayi yapmişim gençlerim için
    hava alsın, otursunlar, kuşlar ağaca konsunlar
    kuşların da bir yaşaması var ya
    onlar da yani bir insan sayılıyor
    onların da bir ihtiyacı var havaya, ağaca, dala konmaya,
    daldan dala hoplamaya
    onlar da bizim gibi insan, aramızda bir türdür

    http://www.sezyum.com/ahm...rsiv/ahmet_06_matriks.htm
    1 ...
  25. kemanizm

    2.
  26. kemanizm kemanla tatmin olma yöntemidir. ise eğer, o halde adıyla anılan tüm izlerin isim sahiplerinin bazı uzuvları tatmin olmak için..neyse sustum.
    2 ...
  27. has it there in

    1.
  28. unlulerin cocukluk hatiralari

    1.
  29. vasatın üstünde yer alanların hayran olunası anıları. "fakat, elbette bir dönem onlar da vasattı" denmez. onlar analarının !....dan çık...yok(acı biber)! rahmine düşüp dünyaya geldiklerinden bu yana vasat üstü sınıfa aitler.

    - bize çocukluk hatıralarınızdan bahseder misiniz?

    + birgün mahallemizdeki çocukların bir kısmı bir kedinin afedersiniz kıçına teneke bağlamışlar kedi yaldır yaldır gidiyor. çok acıdım ve saatlerce takip ettim kediyi. sonunda yorgunluktan bitap düşmüş kediyi tenekelerden kurtardım. çok terlemiştim. 2 gün hasta yattım evdekilere hiçbir şey söylemedim. o kişilerle de bir daha konuşmadım. oldum olası hayvanları çok sevmişimdir.(en altta yorum 1'den bu anıya abanmayı takip edebilirsiniz)
    ...
    - bize çocukluk anılarınızdan bahseder misiniz?

    + dedemin çok eski mobilyadan bir radyosu vardı. içinde insanlar yaşıyor zannederdim. birgün içini açtım baktım ve sanırım bozmuş olmalıyım ki ertesi gün radyo yerinde yoktu, daha sonra geldi. geldiği gün dedem beni kucağına aldı "bak güzel torunum. bu bir radyo ampluted modulasyon, frequency modulation ve ayrıca sw lw mantığında çalışır. içinde insanlar yer almaz. bir daha açma tamam mı?" dedi. hiçbir şey anlamamama rağmen bir daha radyoya dokunmadım.(en altta yorum 2'den bu anıya abanmayı takip edebilirsiniz)

    yorum 1:
    senin ben yalanlarını skeyim. o tenekeyi bağlayan çocuklardan biri de sendin. salyalar saçarak kedinin ardından bakıp iğrenç kahkahalar atan da sendin. gün geldi büyüdün ve pişmanlığından doğan vicdani kaçışın seni bu tip bir hayale mecbur kıldı. hayalden doğan yalanların zamanla gerçek kılınması, gerçeğin olması işlemini gerçekleştirip duruyor, orada burada anlatıyorsun yavşak.

    yorum2:
    o dedeni sevsinler. gerçeği şu şekilde yaşanmıştır: "eşşoleeşşeğin veledi zinası. skmiş atmış radyoyu. ulan bir ağız tadıyla ajans dinletmediler hanuna going!" şimdi bu şöhret ya dedem soy sop dümdüz giden bir adamdı dese olmaz. bizden ayrılmış ibne artık vasat değil. hatıraları da elbette süslenecek, yeniden yazılacak.

    yazarın has it there in lan! notu:
    benim dedem basardı lan küfürü. aslanlar gibi de adamdı. bir hayat felsefesi de vardı. adamına göre muamele yapmazdı. orjinal atasözleri kullanır durumu fazla uzatmadan özetlerdi. "sahte nezaketin içine sıçayım. yerinde bir kabalık ondan dürüst olduğundan daha evladır" derdi. "yerinde bir kabalık" tabirini ileride çözdüm. "yerinde ve kabalık(?)", "nasıl olur lan dedim?" başlarda ama, sonra baktım sözlükler kurulmuş, tüm sözlükçüler de bu yöntemle şöhret peşinde.

    şöhrete ulaşınca bunların da hatıraları değişir, değişecektir elbet.

    örn.
    çocukluğumuzda bizim arka sokaktaki boş arsada yaptığımız mahalle maçları çok keyifli olurdu. dondurmasına maç yapardık. kerem ve ben iyi paslaşırdık golleri hep ben atardım. bir keresinde kazandığımız dondurmaları yiyip ikinci bir maç yapmıştık ve midem çok fena olmuştu da kerem bana eve kadar eşlik etmişti, yanımdan ayrılmamıştı. eski dostlukların çocukluk boyutu dahi bir başkaymış efenim.

    yorum:
    altına sıçmış kerem bunu eve zor yetiştirmiş. bu altına sıçan bırak gol atmayı, pas bile veremezdi. golleri atan kişi kerem, dondurmayı yiyip sıçan bu.
    0 ...
  30. hristiyanlik ve muslumanligin benzer yanlari

    6.
  31. bütünde kesin çizgilerde ayrışanların parçalarda buluşmasıdır. hiçbir halta yaramaz. yararsa, o zaman, korporatizm de soft komunizmdir. demokrasi gizli oligarşidir. (oligark hayat bulmazsa darbe olur ondan)liberal ekonomi alenen ibneliktir. (olmadı bak, direkt bastırmayıp benzerlikler sunacaktık)
    1 ...
  32. carl orff

    2.
  33. carmina burana isimli eserini hitler ve askerleri için yazdığı söylenen besteci. (ne ağır solcular programlarının jeneriğinde kullandı bu müziği bir bilseniz)
    6 ...
  34. atatürkçü düşünce derneği

    65.
  35. 19 Mayıs 1989'da kurulan, gelir gider dengesizliğinden dolayı batmak üzere olan dernek.
    http://www.taraf.com.tr/haber.asp?id=12406
    1 ...
  36. ilhan selçuk

    80.
  37. giderlerini karşılamakta zorlanan atatürkçü düşünce derneği'ne 2006 yılında 50 lira bağış yapan hızlı atatürkçü. bu vesileyle sözlükteki atatürkçü, kemalist-gerçi ikisi farklı şeyler ama olsun- yazarlara ellerini ceplerine atmalarını salık veriyorum.(dernek batıyor silkinin lan)

    bir diğer örnek de 35 lira ile şener eruygur. (bkz: add)
    1 ...
  38. aşık olmak

    376.
  39. terkedilmenin arefesindeki ahval. pesimistliğimden değil de; her depresyon bir sürura, her sürur bir depresyona gebedir, ondan. demek istiyorum ki, şen sıpalar zıp zıp zıplarken, birden tökezleyip düşebilirler. kısa fabl tadındaki bu entrymi kişilik gelişimimdeki katkıları yadsınamayacak olan x'e y'ye ve oh yeah!
    2 ...
  40. kedi

    219.
  41. her ne kadar 9 canlı olsalar da, diğer sekizini yitirdikten sonra dolabın üstünden düşüp öldükleri oluyor. (bazı klişeler asla değiştirilemez)
    4 ...
  42. evrim teorisi

    412.
  43. gerçekleştiği iddia edilen evrim içerisinde canlının tehlikeye karşı savunma özelliklerini geliştirmesine neyin neden olduğunun çözülememiş olmasından dolayı popo göt möt karıştırılan teoridir. evet, mesela göt; nasıl oldu da yuvarlak ve soft oldu. hem seksi ve hem de oturduğunda rahatsızlık vermeyecek derecede yumuşak, yimişik, yavuşak bir şey. kent yaşamına geçişte dağ koşullarına göre düzenlenmiş götün, ergonominin icadıyla birlikte düzelmesi gerekirdi oysa. nasıl başlayacağını, nerede duracağını, nerede yeniden hareket edip etmeyeceğini ve hangi konumda statik halini koruyacağını bilen kocaman devasa kolektif bir bilinçden söz ediyoruz burada. göt möt deyip kafa karıştırmayın.
    2 ...
  44. ruh

    18.
  45. sağı solu aşağısı yukarısı ağırlığı ve bir hacmi yoktur. varlığı kabul edilir ya da edilmez. [edilmez]: ondan sonra "ben duygusal ilişkilerde neden anlaşılmıyorum bir türlü?" e ebenin örekesi. varlığını kabul etmediğin bir şeyin sana destek olması nasıl mümkün olsun ki ruhsuz!?
    0 ...
  46. evrim teorisi

    409.
  47. çürütülmek için yalan iftira hakarete gerek olmayan saçma sapan bir teoridir. kendi kendine var olmak iddiasından daha komik, daha saçma ne olabilir ki zaten? sen şimdi sktir et ara formları, ara türleri falan da, ben sana komik bir soru sorayım-biraz beklersen-.

    hadi diyelim tamam big bang bir tesadüf kendi kendine oldu. ulan hadi tamam yine bir tesadüf sonucu güneş dünyadan uzaklaştı atmosfer oluştu ve yine insan yaşamına uygun hale gelsin diye dinozor ve yırtıcı birçok canlı kısa sürede tesadüfen yok oldu, ortalık güllük gülistanlık oldu oh ne ala süper. e hadi insanın atası ilk organizma da en baştan bir akıl, şuur, bilinç sahibiydi ve kendisini geleceğe göre programlayabilerek, komplike tüm hesapları yapıp doğal seleksiyondan da yırttı. hepsi safsata da, yine de tamam, eyvallah(diyelim).

    soru şu:
    bütün bu tesadüfler gerçekleşirken ve o zamana göre üstün şuur-bilinç-akıl sahibi insan da kendi kendine var olmayı başarabilirken, bu esnada, o anda, o zaman diliminde ajdar anık'la şahin k'nın varlığına neden olan start noktası denilebilecek organizma nasıl canlı kalabildi?

    bilindiğinin aksine az gelişmişlik ve maymunluk icra etmek esprilerle işlenen evrim teorisi kanıtı olamaz. aksine, akıl sürekli gelişen bir olgu olduğundan gelişme göstermek mecburiyetindedir. ajdar ve şahin k nedeniyle bu teori çürümüştür. ara form da , ana form da ta kendileridir.

    alakasız bir hamiş-ya da alakalı belki-:
    materyalistler metafiziksel olgulardan olan ve ruhun kapsadığı gönül işlerinden pek çakmazlar. bu yüzden de ajdar anık'ın o muhteşem eserlerini anlamaktan çok uzak olurlar. şahin k'ya ise hayvani şehvetinden dolayı teveccüh gösterirler.

    edit:
    çok afedersiniz şu son tespitte erol taş gülüşünü unutmuşum. (herkes bilir onu d'mi?)
    2 ...
  48. tito

    14.
  49. aliya izzetbegoviç ve arkadaşlarını mevcut rejimi yok etmek üzerine plan yaptıkları gerekçesiyle hapse attıran ve bir tanesini de ibreti alem(rejim refleksi de denir)için idam ettiren kişi. oysa aliya'nın yaptığı tek şey, müslümanları bir çatı altında toplamaya çalışmak ve bu sayede bu coğrafyada bizler de varız demek suretiyle haklarını savunmaya çağırmaktı. adaletsiz bir mahkeme kurulmuş ve aliya'nın arkadaşlarından biri idam edilmiştir. suçunu biri gelip açıkca söylerse ben tito'ya puşt demeyeceğim. komunizmi bu örnek de ilavelerden sadece biri olsa da, yine de karalamayacağım. bugün birileri aliya izzetbegoviç'e terörist diyorsa, bu, aliya'nın yugoslavya'da o yıllarda yaşanan komunizm baskısına karşı cesaret dolu özgürlükçü tutumu nedeniyledir.

    not:
    birebir tarihi kişiliklerin karşılaştırılmasına gidilmesine önlem babında; ismi anılanlar rejimin baş aktörleri olduklarından, bir tarafın o tarihte yaşayıp yaşamaması önemli değildir. o tarihte veya önce fark etmez. bir liderin devamı niteliğinde uygulamalar o liderin müsebbib olması nedeniyle onun adıyla anılır.
    0 ...
  50. cihad avrupa ya nasil ulasti

    5.
  51. özetinden anlaşıldığı üzere jurgen elasser'in zırvaladığı kitabımsıdır, okunmasına gerek yoktur; özetiyle dahi olsa da tam anlamıyla bir dezenformasyon örneğidir. insanda biraz onur olur, şeref olur, haysiyet olur. aliya izzetbegovic radikal dinci ihvani müslimin(müslüman kardeşler)isimli radikal örgütün avrupa uzantısı bir üyesiymiş. ulan şerefsiz! 250.000 müslüman bosna'nın çevresindeki tepelerde bulunan sırplar tarafından bombalanarak, dragunovlarla avlanarak, şehre inip makinalı tüfeklerle öldürülerek yok edilmedi mi?

    hollanda'lı barış gücü(!)bosnalılara "barış sağlandı silahlarınızı teslim edin" dedikten sonra, silahlarını bırakmayan sırplar 3 günde 12.000 bosna'lıyı evlerinden toplayıp katletmedi mi? bu esnada ülkeyi kaçarak terk eden 600 hollanda askerinin övünç madalyası alması gündeme gelmedi mi? francois mitterrand "ben eylsee sarayında olduğum müddetçe bir tek fransız askeri herhangi bir sırp askerine ateş edemez, etmeyecek!" demedi mi? "ölenlere acıyorum ama, o bölgede bir müslüman ülke düşünülemez" denmedi mi?

    cia teröristleri nasıl silahlandırmışmış...ya evet ondan 70 gün boyunda bosnalılar kıllarını kıpırdatamadılar. o kadar çok silahları vardı ki bosna'da ölenler bosnalı değil sırp sanacağız bu dezenformasyonu yesek. lan bırakın şu yeşil kuşak işlerini falan. nasıl işse anlamadım, ölenlerin hepsi müslüman, ve terörist de müslüman. kendini savunmak için silaha sarıldığında yafta hazır: terörist! hayret nasıl oldu da vatanını savunan bosnalı müslümanlara terörist denmedi hala ben ona şaşıyorum. e ben senin idrakine sıçayım elasser!

    fransız sanatçı henry levi'nin bosna katliamıyla ile igili güzel bir sözü vardır: "avrupa bosna'da öldü".

    cihad avrupa'ya nasıl yayılmışmış. ulan salak, ulan gerizekalı! oturup bununla ilgili kitap yazmaya, olmayan beyin hücrelerini yormaya, komplo teorileri üretmeye ne gerek var? topraklarını işgal edip tedhiş ettiğin, tecavüz ettiğin, sakat bıraktığın, öldürdüğün insanların çocukları, kardeşleri, kocaları savaşı senin topraklarına taşıdılar. bu kadar basit. ve bu davranışlarıyla eylemleriyle de sonuna/dibine kadar haklılar. "barış barış" diye götünü yırtan çiçek çocukların devamı junkielere de bosna örneği tek başına yeter. yetmiyorsa da insanlıktan nasipsizdirler.
    0 ...
  52. ahmet kaya

    509.
  53. elde ettiği gelirden vergi alınan şahıs. ve kürt.

    devletin bu vergi işlemi çok acayip. vergiler bir havuzda toplanıyor. buradan ihtiyaç sahiplerine dağıtılıyor(öyle olduğu söyleniyor).dağıtılanların içerisinde dul, yetim, gazi, engelli, boş gezenin boş kalfası...yani anlayacağınız yığınla insan var. içinde ahmet kaya'nın gelirinden kesilen paranın da olduğu bu verginin; bir yetimin önüne çorba, bir dulun evine ekmek, bir gazinin cebine sigara olmuşluğu kuvvetle muhtemeldir. ahmet kaya dolaylı yoldan da olsa kendisini eleştiren haytalardan bu bağlamda üstündür.

    bir de apo meselesi var. birçok kişi bilir, suçsuz bir insanı cezaevine koyduğunuzda bir suçlu üretmiş olursunuz. guantanamo'ya gönderilen onlarca alakasız şüpheli! şahıs el kaide militanı olarak çıkmıştır. bunun gerçek hayattan alınmış/yaşanmış bir sinema yapımı dahi mevcut. bu nedenden, öfkeyle ve intikam hırsıyla a. kaya elbette apo diyecek, elbette "vergisini ödediğim arabamı şerefsizlerin memleketinde bıraktım" diyecek.

    neyse,
    iyi bir sesti, iyi bir yorumcuydu, iyi bir vatandaştı.
    4 ...
  54. abd nin türk polisini takdir ediyoruz açıklaması

    0.
  55. - türk polisini taktis ediyoruz.
    + takdis olmasın o?
    - fark etmez ediyoruz ya sen ona bak. hem türk polisini biz taktik de ediyoruz.
    + nasıl yani?
    - taktik veriyoruz, taktisyeniniz biziz işte. ve ayrıca türk polisini tak-d-tir, taltif, tenkit, tenzih, temlih, tedfin, tedvir de ediyoruz, ederiz, edeceğiz. atatürk olmasaydı piç olurdun biliyor musun?
    + diğerleri neyse de, şu son kısmı anlayamadım. piç miç?
    - o dikkati başka yöne çekmek için ve de bu cümle her alanda ve zamanda işe yarıyor dediler bize taktik ettik o yüzden.
    0 ...
  56. keneden korkmayan kahraman solcu

    14.
  57. "sen de bir emekçisin. ve bizler de emekçi dostlarıyız. sizlerin dertleri ile dertlenip, bu durumdan sizleri kurtarmaya çalışanlarız" söylem yöntemiyle keneyi ikna edebileceğine inandığından cesaret gösterip kahraman...!??

    bi dakka lan. korkmamak kahramanlık değildir ki...? aha yakaladım valla!

    kahramanlık korkmadığını belirttiğinin senden katbekat üstün gücüne karşılık aslında korkarak ve bu korkuyu dizginleyip iyi derecede gizleyerek korkutmaktır, zarar vermektir.

    bu durumda, şu yazılanların ardından bahse konu solcu etkisiz, gereksiz eleman oldu. ana karakter kene öne çıktı. çift daldı kündeye getirdi, kıspetin arkasından girdi, aha geçirdi dişleri! gitti bizim solcu.

    hüvel baki.
    0 ...
  58. daha fazla entry yükleniyor...
    © 2025 uludağ sözlük