düğünlerde kapıdan girer girmez damattan tamamen bağımsız şekilde salona oynaya oynaya giren gelinlerin bazı bünyelerde hoş karşılanmaması durumudur. bir el havada kıvrılır, diğer el gelinliği yukarı kaldırır.
(bkz: oradaydım)
muhtemelen çıkıp, sen çok arsız çok edepsiz biriydin, bu yüzden ya çükün ya canın diyecektir. her ortamda başım gider başı gitmez demesi muhtemel türk abimiz ise orada kertenkele gibi bırakacaktır.
her 10 insandan 3'ünde görülmesi muhtemel olan çelişkilerdir. bu çelişkiler;
1-) iş yaparken konsantrasyon bozulur tespih karışır, yere düşüp parçalanır
2-) iş yaparken zaten el gerekir tespih tutmak abestir.
3-) demek ki tespih çeken adam boş adamdır.
ölmeden yapılması gereken işlerden biridir. ama rakı içen birinin etrafında maklube yapan bulması zordur. denemek için en uygun yer, buna göre ışık evleridir.
filmlerde bahsedilip dünyada farklı açılardan, farklı pencerelerden bakınca değişebilen iyi-kötü kavramını net bir şekilde gösteren az sayıda "kötü" insandan biridir.
"ziko galatasayarı" yorumunu gördüğüm ve ciddi anlamda güldüren site. hem güldürüp hem düşündürtmüyor belki ama, güldürmenin yanında farklı bir işlevi olduğu da kesin.
türk'lerden çok daha iş disiplini olan ırk. bizim millet iş yaparken ağzını burnunu eğip iş verene de o işten birşeyler kaktırmaya çalışırken, gıkını çıkarmadan yapacağı işle ilgili tüm donanımıyla tek başına hareket ederek hedefe çok güzel ulaşan ırk.
araştırılmak istenen konu hakkında, çeşitli olasılık yöntemleriyle elde edilen verilerin, farklı analiz yöntemleriyle yorumlanması bilimidir. gerçi matematik ne kadar bilim sayılıyorsa, o kadar bilimdir, çünkü sayısal bir dil üzerinden hareket eder, biyoloji veya kimya gibi reel veriler sunulamaz.
"yaratıcıyım ibneler. bakın siz türlü türlü laf oyunlarıyla takımınızın taraftarlarını yaratıcı olarak göstermeye çalışırken, ben bodozlama lafı koydum size ve bu her çeşit iq tarafından algılandı" diyen vini di poh bunlara örnek teşkil eder.