insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
pırıl pırıl gençlerin otoriteye en güzel cevabıdır, zaten artık Nazlı Ilıcak bile gezi parkı direnişini destekliyorsa, tayyip bey in takkeyi önüne koyup düşünme zamanıdır.
insanlık hiç bir zaman putlaştırılmış siyasetçi sevmemiştir, tayyip erdoğan ilk başta halktan biri olduğu için sevilmiş ve bir çok kesimden destek bulmuştur,ama kendini tanrı zannetmekle hata etmektedir.
en güzel yanı da televizyonun çalışmayacak olması,
acun'un , hülya avşar'ın ve bu tür az beyinli türleri görmekten kurtulabilme ihtimali paha biçilemez.
neslişah osmanoğlu'ndan da anlaşılabileceği gibi, son derece klas, avrupa ve türk kimliklerini zerafetle birleştirmiş bir hanedan olarak günümüze kadar ulaşmış ve kendisiyle son bulmuştur.
Bu muhteşem şarkıyı meğer meral okay yazmış ve daha bir çoklarını..
Bişeye benzeyen bir kaç insan kalmıştı onlarda yavaştan gidiyor anlaşılan..
kur masayı madam despina
kirli beyaz muşamba örtüleri ser
çek sediri asmanın altına
yanında bir ince müzeyyen abla
yine mi güzeliz, yine mi çiçek?
hamdolsun
taze mi bitti topik
canın sağolsun
amanın yine mi güzeliz, yine mi çiçek?
hamdolsun
altınbaş kadehe yağ gibi dolsun
gece çok genç, arzular şelale
haber etsek o yare
gelse bomonti'den
şereflendirse bizi
olsak teyyare