Rögarlara, drenaj çukurlarına ve çer çöp, çamur v.b. pislikleri tutuculara yapılan boru bağlantıları, montajdan sonra, su sızdırmaz durumda olması gereken çok önemli unsurlar.
Bütün borular ve eklenti parçaları, işin geçici kabulüne kadar temiz olarak muhafaza edilecek, boruların henüz bağlantı yapılmayan uçları tahta tapalarla tapalanmış olarak muhafaza edilecek ve işin bitimine kadar tıkanma veya kirlenmeye karşı gerekli benzeri tedbirler alınmış olacaktır.
Hendeklere döşenen boru donanımının boydan boya sert ve üniform bir taşıyıcı tabakanın arasında kalması temin edilmiş olacaktır... *
kendisini tüm varlığı ile uludağ sözlük oluşumuna heba etmiş, genel kültürünü, bilgisini ve tecrübesini sözlük oluşumuna feda etmiş yazarın açilan başlıkları gördüğünde hüzünlanip göz yaşlarının, sel olup akması.
ama, ben yapacağımı biliyorum. hepinizi medya eteğine şikayet etmessem.
zaten, üç beş tane kalmış olan kaliteli yazar tayfasının bir neferi olarak diyorum ki,
ilerde torunlarınıza, sevdiklerinize bir mirasınız olsun aklı başında entiriler ve başlıklar.
daha güzel günler için elele verelim, şahsi kinleri düşmanlıkları bırakalım.
kendisine küçükken çikolatalar alan, seven ve yeri geldiğinde arkasından ağlayan babanne ve anneanesine;
- belki antika bir şeyler vardır. satar yolumu bulurum ya da antika bir gramafonu vardır, zeki müren'in taş plakları ile ortam yaparım.
diye düşünen hain, samimiyetsiz torun çeşidi.
normal şartlarda kapılarını bile çalmadığı gariban büyüklerin en tatlı hatıralarına VESiLE OLMUŞ, buram buram, burcu burcu, tarih kokan eski eşyaların peşine düşen torunlar.
son zamanların en büyük modadı olan, antika merakını kullanarak aklınca arkaşlarına hava atacak.
ayıp... günah.
kafasına göre kendisini sevmiş ve bir ömür harcamış erkek arkadaşına ya da kocasına belki de nişanlısına mal eden ezik kadın modeli.
elaman en kral mekana götürmüş, örnek olarak,
hatun,
sıctığı tuvaletin ne kadar pis olduğunu,
zıkkımlandığı yemeğin ne kadar kalorili olduğunu, garibana çömkürür.
- ajjjküümm... nasıl beğendin mi burayı.
+ ay... ayy .. ayy sus. sadece sus ...
- ajjjküüm ne oldu.
diye devam eder bu çelişki.
kendine güvenen ve uludağ sözlük oluşumunu daha iyi yerlere taşimayı hedefleyen her aklı başında yazar serzenişi.
sözlük oluşumunu beğenmeyen ve uludağ sözlük modlarına akıl veren hırsını alamayıp, kendisinden feragat eden bir çok yırtıcı yazarın isyanı.
şahsen,
ben... zall abim bir fırsat versin, ben bu sözlüğü adam ederim. gerçi kendisi ile tanışamadım, bana bir hoşgeldin demedi ama olsun. ben şahsi kin güdecek bir insan değilim. ayrıca; zall abime ve mod abilerime selam söyler ellerinden öperim.
asansör denilen toplu taşım aracında nasıl davranacağını bilmeyen, beni benden alan insanlar.
asansör bir toplu taşım aracıdır. bu açıklamada eminim her kesim ile hem fikiriz.
toplu dememek, insanların beraberce yolculuk yaptığı, yemek yediği ortak kullanım alanları.
ortak kullanım alanlarında karşısındakine hiç saygısı olmayan bu tipler adamı katil eder. valla.
yanındaki manitası ile yiyişenler,
cep telefonu ile konuşarak asansörün fren sistemini harab ederek teklike saçanlar,
osuranlar, fantazi yapanlar.
saygılı olun biraz. asansör hepimizin malı. karşınızdakini düşünün.
zidane'dır. türkiye'ye gelmiş tatil yapmıştır. oynamamış ama güney sahillerimizde takılmıştır.
zaten sorulan anket sorusuda türkiye'ye gelmiş en iyi yabancı oyuncudur. türkiye'de futbol oynaması önemli değildir.
sözleri tiftik kecisi isimli halk ozanına ait. muteşem parca. henüz beste ve müzik yok.
hikayesi;
migros'a gidip düdüklenen bilinçsiz tüketiciyi anlatıyor ve toplumsal bir yaraya parmak basıyor.
migros çok kıyak bir yer gerçi, kasiyer kızlar falan çok şugar, hele bunları denetleyen ince gözlüklü, bade dudaklı, çay bardaği kıvamında kızların çalıştığı birim var. enfes.
ama, tüm bu güzellikler migros'un bu kadar kazık olmasını açıklamaz. ayıp.
neyse,
sözlerinide yazayım süper olsun.
alış veriş sepeti ile, sucuk ararım,
reyonlara baktıkca dudaklarımı yalarım,
ben bir garip, oğluyam.
gençliğime yanarım
amanım mıgros, migros.
yaktın beni migros..
pek şeker olurlar. ortam bir anda esrarengiz bir havaya bürünür, sesine gizemli bir ton veren cıvır, karşısındaki saz arkadaşlarının tepkisine göre, gözlerini pörtleterek olaya girer.
bu esnada boynunu öne eymiş ve kulaklarını çanak anten gibi açmiş, kankileri kafalarını beygir gibi sallayarak onaylar.
vucut geliştirir gibi, diline bağladığı ağırlıklarla dilini geliştiren yaratıcı insan. dili kas yapacak ve her ortamlarda kobra gibi takılacaktır. umuma acik yerlerde, kesiştiği hatunlara dilini kaşlarının arasına deydirerek efsane olacaktır.
bir çok entel ortamda, hem cinsleri okudukları kitaplar ile kendini ispat etmek için yırtınırken, dilini mikser gibi çevirerek ortamların kralı olacaktır.
aldığı eğitimden ve alt yapısının sağlam olmasının kendisine verdiği öz güven ile elbet çok daha iyi sevişir. erkek gibi değildir kadın milleti, karıyerini tamamlamiş ve yaşam için birlikte olduğu erkeğe bağlı olmayan ve kendi ayakları üzerinde durabilen her kadın, erkeğini tatmin etmek için yatak odasına girmez.
orgazım hakkını söke söke alır.
görgülü ve bilgili bir kadını sadece cinsel bir meta olarak göremezssiniz, afedersiniz ağzınıza sıçar. onu kaybetmemek için cok efor harcamanız ve isteklerine cevap vermeniz gerekir.