Ezoterik bilim ve sanatların uygulanmasında da icazet vardır. Büyü-Maji, Simya, Şifa, Kundalini uyandırma gibi konularda icazet el almaktan ziyade Ruhsal meseleleri anlayışı ve güzelliği ile uygulayabilme yeterliliğinden doğan bir izindir.
Kutlanmışlar veya kam almışlar işin sağlık ve basiret yönünü bildikleri için icazetlidirler. Teknik bilmek icazet getirmez, çünkü tekniğin yanlış yön ve amaçlarda kullanımı insanların veya icazetli birinin gözüne takıldığı zaman başkası sizin hatanıza merhem oluyorsa, sıkıntının sıkıntısı sizin başınıza patlar.
Haliyle dibine vurduktan sonra Hakkından gelene kadar icazeti korumak için;
1) Şeytanla anlaşma yapmayın zaten onu kategorik bir sembol olarak yaratan Ustaların Ustası Başustalar var. Asıl zebaniler onlar ve Şeytan onlara secde eder, o yüzden Satanizm aklınıza zarardır ve geçici dönemlik bir meseleniz olur.
2) Hiç düşünmez misin zaten Çin'deki çocuk işçilerin arasında en çok lanetli halde olanların bir geçmiş yaşamında çok saçma sapan sapmalardan o ortamlara düştüğünü. Haliyle savaş, sefalet, hastalık, veba gibi durumlar yaratanlar kendilerini ahiretinde kendilerini de tam olarak yarattıkları ortamlarda bulurlar.
3) Ahlakınız yerindeyken de güçlü olabilirsiniz. Bu güç kalıcı da olur. Bakın şimdi Crowley Perdurabo mottosunu tamamlayamıyor Perdurans bir Muhammed ve isa'yı Leonardo Da Vinci ve William Lilly ile aynı bedende bir görünce. (Sapık gitmiş modüler olmayan bir takım lanetleri anlaşma üzerine, toplum sağlığını olumlu etkileyen bireyler üzerine yapmış, günlüklerde de yok. Haliyle global hasarın oluşması için önkoşul hazırlıyor)
4) Kendi şeytanıyla yüzleşmeyenler, kendi şeytanlarıyla yüzleşip de geçenleri enayi sanıp zıpkınlamaya kalktıklarında genelde hançeri de gırtlaklarında bulurlar. Şeytanın da hocası vardır.
5) Kimsenin muradı başkasının muradını tıkamak değildir. Asa-ı Musa başına bir Kızıldeniz geçirir.
6) Süleyman'ın ilmini Süleyman sapıtmadığı sürece ona karşı kullanamazsın.
7) ilm-i Nücum'den (Astroloji) geçmek için zamanın efendisinin direktiflerini dinlemen gerekir.
8) Geçmişte yürek yemiş de Büyük iş'in içinde Büyük işler becermiş Ustaları yargılayıp eleştirmeden önce bir de akıbetine ve ahiretine bakmak gerekir. Öyle sırf Din getirdi diye defalarca Altın Yumurtlayan bir Tavuğu kesmeye kalkmaya kalkışmak, Tavuğun aslında bir Ejderha olduğu gerçeğiyle yüzleşmeye sebeptir. Tavuk da burada yürek yememiş na-mübarekler olur. Bir de zamanında Baba olup gelmiştir herkese icazetini vermiştir dikkat etmek gerekir.
Satürn kimlerle birlikte... Astraea - Hygeia - Juno - Cupido, aynı sekiz derece içine yerleşmişler. Haliyle güzel bir kombinasyon oluşturuyorlar anın haritasında bir Büyük Üçgen köşesi olarak. Ruh eşlerini ve Ruh ailelerini Karmik yönden olumlayıcı ama zorlayabilen koşullarda bir araya getiren bir etki okunabiliyor burada. Bu kavuşum örgüsü 1 ay daha bizlerle.
Ama şimdi Astraea ve Hygeia sağlık, cinsellik, tıp, şifa ve özerklik konularında adalet isteyen ve bunun için de karmik olarak basiretsiz artniyetlerle yapılan hareketleri yakarak arındıran ve dönüştüren bir yerde. Yay burcunda olması böyle bir yoğunlaşma içinde okların kesin net bir şekilde doğru kişileri bulup etkisiz hale getireceğini söylüyor. Yay'ın muradında hedefini vurmak vardır. Okları Satürn atıyor ve Juno Cupido ile birlikte Karma ile Hizmet yolunda grupları Aşkla bir araya getirebilir.Tarot'ta Yay'a Sanat-Denge katı geliyor. Burada da Yin-Yang gibi Ben-Öteki gibi kutupların bir araya gelip tek vücut olma deneyimine bir vurgu vardır. Bunda kararı bulmak boyutlar arası geçiş sağlar ve üçlü de Büyük Üçgende bir köşe olarak önem taşıyor dönemsel bazda. Bu Büyük Üçgen açı kalıbının diğer köşelerinde Aslan'da Sabit Ateş elementinde çok güç alan Ocak Bekçisi Vesta yuvaları ısıtacak ve ekonomiye canlılık verecek Solar Işığı açabilecek durumda ve ülkede güzel işliyor. Bir köşede de Koç'ta Uranüs-Eris çifti var. Ateş Elementinde seyreden bu büyük üçgen kalıbının ekonomide çeşitlilik ve kazanım sağlamak için eski ve çalışmayan özellikle parasal sistemlerden ve irade kusurlarından kurtulması gerekiyor. Eğer Ateş elementinde hakikati gösteren bir ışık varsa burada aklımıza esenleri yapmadan önce bu üçgenin vaatlerini de düşünmek lazım. Anahtar'ı göründüğü üzere burada Uranüs ve Satürn. Bu da karmik dönüşüm istiyor ve acil tamamlayacak şekilde işliyor.
Ancak burada bir kilit nokta daha var. Bu büyk üçgende Uranyen etkilerin faydalı olabilmesi için bir T karenin işlenebilmesi lazım. Uranüs 24° Terazideki Dünya ile karşıt ve Plüto ile kare yaparak, Apex'inde Plütonun bulunduğu bir T kare oluşumu burada önemli. Burada da anahtar Dünya'dan gelen Şiddetli ve Ani Plütonik Kundalini enerjisini doğru kanalize edebilmekte yatıyor. Toplumsal meselelerin arkasındaki karanlıklar Nizamın yaptığı çalışmalarla hem Teknoloji alanında hem de Ezoterizm alanlarında Plütonik enerjinin hayra yöneltilmesini sağlayacak şekilde. Bu yazıyı yazarak konuyla ilgilendiğimizi belirtebiliyoruz. Dünya'nın Terazide bulunması değerlerin de tekrar gözden geçirilmesine sebep oluyor. Plüto bizi karanlık ve bilinçaltında yatışmamış duygularla, hırsla, öfkeyle test edebilir. Ancak yıkıcı Uranyen enerjinin burada da önemli bir vazifesi var, ve Satürn ile gelen anlayış Uranüs'ün Plütoyu açmasına yardımcı olabilir. Burada Uranyen çıkışların ve patlamaların Dünya'ya hayrını düşünmekte de fayda var.
mümkündür eş zamanlı olarak partnerinizle imgelemle seviştiğinizi hayal etmeniz ve odaklanmanız yeterlidir. bu esnada fiziksel olarak mastürbasyon da yapılabilir. astral bedenler birbirleriyle sevişirken kendine özgü dinamiklere sahiptir, sevgilinizi organlarına ve beyninin kıvrımlarına kadar öpebileceğiniz bir cinsellik mümkündür ve herkese tavsiye ederim.
hurilerin ve nurilerin aşk ve cinsellikte ehliyet alabilmesi için sağlaması gereken bir takım koşullar vardır. fiziksel ve psişik/ruhsal cinsellik hem bireylere şifa, huzur, dinginlik, sağlık, bereket ve olumlu dönüşüm getirebilir hem de bunu toplumsal bir etki olarak yayabilen bir ritüel olark da görülebilir. yeryüzünde de huri ve nuriler vardır. seraphim melekleri en nihayetinde nuri ve hurilerden yetişir.
- şehveti ilahi aşka dönüştürmek
- cinsellikten şehveti arındırmak
- cinselliği bir ibadet olarak görebilmek
- dokunmadan da cinsel ilişkiye girebilmek
- nuriler için boşalmamak ve süreyi uzatabilmek
- cinsellik ve aşkı birleştirebilmek
- koşulsuz sevgi
- seks sırasında astral seyahat yapmak*
- yoga ve tantra eğitimi
- tarot'un cinsel sırlarına vakıf olmak
- cinsellik sırasında konsantrasyonu koruyabilmek
- yunan/pagan/roma/mısır pantheonlarından tanrı ve tanrıçaları invoke edebilmek (bhakti yoga, esmalarda zat ve isim seviyesi)
seraphim meleklerinden beklentiler daha büyüktür
- ilahi güç ilahi aşkın temsilcisi olmak
- cehennem zebaniliği yapabilmek
- cehennemden birini çıkarıp cennete taşıyabilmek
- ateşin sınavından geçmek
- denge sınavı
- şifa gücünü uyandırmak ve toplumsal alanda şifa yapabilmek
- yaratım seviyesinde taç-kether ve oluşum seviyesinde güç-geburah sefirotlarına tayin edilen görevleri yerine getirmek. bu iki plan arasında geçiş ve iletişim sağlamak
Bir ilişkiye hazır olup olmamamız da sağlıklı bir ilişki yaşamamız önünde önemli bir belirleyicidir. Bir çok insan aslında kendi başına karşılayabileceği ihtiyaçlarını karşılamak için en yakınındaki kişilere bel bağlayabiliyor. Özellikle duygusal ve zihinsel ihtiyaçlarda bu görülebilir. Bu türlü türlü bağımlılıklar ve bağlılıklar yaratabilir.
Bunların varlığı ilişkilerin olgunlukla yaşanmasına engel olabiliyor. Bir noktada kendi sırtımızı kaşırken zorlanırız, ama bir kapı eşiğinin veya bir ağacın yardımı ile de bunu gerçekleştirebiliriz. iki kişiyi bir araya getiren şeyin havada kalmaması ve önemli ihtiyaçlara işaret etmesi önemli. Olgunluk burada kilit bir kavram. Kendi kendimize kolaylıkla veya biraz çabayla sağlayabildiğimiz şeyleri ilişkiye girdiğimiz kişiden sanki sağlaması zorunluymuş gibi beklemek akabinde büyük enerji kaçaklarına sebep olabilir. Herkes kendi kendine yettiği ölçüyü bulduktan ve sağladıktan sonra ilişki kurması ve boyut birleştirmesi yapmasının daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
türkiye'nin çağdaşlaşmasında dünya vatandaşlığı da önemli bir husus olmaktadır ve kemalistleri düşündürmelidir. vatanseverlik haliyle ideolojik ölçütlerden daha çok eylemsel ve düşünsel olarak vatanı sevmek ve ihtiyaçlarını sağlamaktan ileri gelir. ideolojik görüşlerinden ziyade, toplumda ayrılık-fitne yaratanların ve ekonomik kaynakları yanlış kullananların vatan sevgisi daha çok tartışılmalıdır.
ruhsal tarih açısından bir yorum yapmak gerekirse iskenderiyeli hypatia'nın yaptığı bütün toplumları birleştiren din projesi cyril ve fanatik hristiyanlar tarafından bozulunca ve iskenderiye kütüphanesi yakılıp uygarlığa önemli bir darbe vurulduktan sonra hz. muhammed'in hypatia'nın kaldığı yerden devam ettiği de düşünülebilir.
islam'ın şartları manevi ilimler içinde de devam etmesi gereken önemli şartlardır.
namaz ibadeti tefekkür ve allah'ın huzurunda allah ile muhabbete olarak yeniden yorumlanır. oruç kişinin aklen, manen ve vicdanen kusurlarından arınması olarak temel alır. zekat sahip olduğu ilimden ihtiyaç durumunda uygulayarak ve öğreterek herkesin kazanç sağlamasıdır, zekat en nihayetinde kişinin bütünün hayrına hareket etmesidir. hacc kişinin içine ve allah'a olan seyridir, bu hacc'ın sırat köprüsü üzerinde seyreden kundalini ile tekamül olduğunu da unutmamak lazım. hacc'ın sonuçlarından biri insanın kemaliyetine ermesidir ki hacc burada tamamlanır. kelime-i şehadet ise doğruluk, dürüstlük erdemlerini her zaman korumak, allah'a sadece iman değil hakikat boyutunda da şehadet etmeyi gerektirir. ilahi güce kanal olarak da bir şehadet sağlanır. kelime-i şehadet iman'ın şartlarını da açar. iman çıplak gözle farkedilemeyen ama gerçekten de varolan şeylere güdülenen bir olgudur, olmayan bir şeye iman edemezsiniz ancak olduğuna şahit olabileceğiniz bir şeye iman edersiniz. bu bir şehadet esasıdır.
allah'a inanmak sadece inanmak değildir. iman kendini koşulsuz doğrulamaz, allah'ın varlığına hakikatte şahit olmak lazımdır, bunun için en nihayetinde kişinin özünü tanıması, ruhunu anlaması, kendini bilmesi önemlidir.
peygambere inanmak kıyas kabul etmeden yapılmaz. peygamber elçi olmak için gerekli özellikleri gösterdiği için peygamberdir ve allah'tan kendine düşen vazifeleri yaptığı için bu sıfata nail olur. günümüzde çoğu insan oluşumdadır ve yaratıcı nitelikleri göstermediği için rabbani değildir. peygamberler ve azizler rabbanidir ve hakikate erişmek için aracıya ihtiyaç duymayan şuursal gelişimler göstermişlerdir. en nihayetinde simya, ledün ilmi, kundalini yoga gibi ilimleri ehliyetiyle uyguladığı için nurlanmış ve öğretebildiği için nur yayan kişiler ilahi yasaları anlayabilecek şuur gelişimini gösterirler.
meleklere inanmak da ilahi vazifeliler aracılığı ile tanrı'nın yaratımıyla ve dünyadaki insanlıkla her zaman kontağının ve münasebetinin devam ettiğini onaylamaktır. meleklere inanmak hüddam ilminde kişinin de insi-melek olarak ilahi işe katılmasını sağlar. bu islam dahilinde açılan ezoterik tarikatleşme içinde de kişinin veli olması demektir. ilahi nitelikler gösteren insanlar ruhsal ve gaybi güçlere sahip olurlar ve bunları bütünün hayrına yorarlar.
kitaba inanmak allah'ın elçisiyle gönderdiği kelama inanmaktır. kitap zamanla sınırlıdır ancak bir de levh-i mahfuz gibi önemli bir manevi kitap vardır. evrendeki kanunları anlamak allah'ın evrene yazdığı ve insanın aracıya ihtiyacı duymadan ancak biraz eğitimden geçerek okuyabileceği kitabın da açılmasını sağlar. kur'an-ı kerim burada tek başına düşünülmemeli; taoizm, budizm, hinduizm, hristiyanlık, musevilik ve dünyanın bütün dinleri; ilahi nizam ve ruhsal öğretileri ile allah kelamını göndermiştir. bu kitapları da tanımak ve özündeki öğretiyi anlamak allah yolunda yolcuya lazımdır. bu allah'ın ehadiyetinden gelir.
ahiret meselesi imanın zaten doğasından ötürü kişinin maneviyat boyutunun farkında olmasını sağlar. iman bir konu hakkında farkındalığı koruyan bir olgudur. bilinci gelişmiş birisi ahireti dünya gözüyle de görür. insani ruh ölüp göç ettiğinde tamamlanana kadar tekamülünde kaldığı yerden devam eder. ahirete inanmak meleklerle iletişim kurmayı da söyler. insan manevi olarak mobildir, şuuruyla 5. boyutta cennet ve cehennem katlarında bir yerde olabilir. ölüm ve doğumun ötesinde, ömür sınırlarının dışında herkesin ebedi bir varlığı vardır. bu varlığın içinde geçmiş yaşamlardan kişilikler de vardır. bunlar da kişinin amel defterinde kayıtlıdır ve bu kişilikler cennette veya cehennemde olabilirler. geçmiş yaşamların hatırlanması ile el-bais esması açılır ve ölülür dirilir, kişilik tamamlanır ve ruhun gizli kalmış yönlerini görür böylece bütünlüğünü sağlar.
kadere inanmak aynı zamanda evrende insanın özgür iradeye sahip şuurlu ve güçlü bir varlık olduğunu anlatır. herkes kendi eylemlerinden sorumludur. gönülündeki vicdani yasalar sayesinde kişi yaptığı ve ettiğinin hesabını manevi boyutta verir. doğru eylem ve nitelikleri göstermesi ile bir kişi tamamlandığı için kader meselesini karma ile birlikte ve hatta eş anlamlı düşünmek çok faydalıdır.
bir insanı aziz ilan etmeden önce yaptığı etkinin başmeleklere yakışır olması gerektiği ehli tarafından bilinir. eğitim kurumları açması bunu bir seviyede doğrular ancak o eğitim kurumları içinde ne olduğu ve ne tertiplendiği de görülmedi değil. bir aziz allah'ın muradının insanın tamamlanması, yaratımın ilerlemesi, toplumların şifalanması ve insanların nurlanması olduğunu bilir. ezoterik tertip içinden bakılınca kendisinin hakikat namına pek bir eseri yoktur, yobazlıktan geçemediği için simyadan kalmıştır, bu da ziyadesiyle allah'tan ve kanundan gayrı olduğunu gösterir.
fitneci ve insanları kışkırtıcı hallerinden önce, insanları yanlış yönlendirici tarafı da vardır. tek hakikat islam değil, hakikat zaten evrene yaygın yazılmış olan kanunlardan anlaşılır, bunu gözlemleyerek ve alıcılarımızı açarak gün be gün geliştiriyoruz. islam bize bir temel ahlak ve birlik-selamet bilinci sağlıyor insanlığın önemli gelişim kalelerinde araştırma, çalışma ve gelişme yapabilmemiz içindir bu da.
ruh toplumlar için hayat tatmini ve sağlık üzerinden elzem önem taşıyan bir konudur ve sadece dini boyuta sınırlandırılmamalıdır. gerçek ruh çok yücedir, bunun içinde bilim de sanat da felsefe de mitoloji de astroloji de teknoloji de olabilir, bütüncül düşünmek gerekir. ruh seküler bağlamlarda da incelenmeli, araştırılmalıdır.
cinsel hikmetlere ermemiş olması zaten onu kişisel ego sınırları içinde tutmaya da sebep olur. iffetin sırları da muazzamdır ancak cinsellikte yaşanan çakra birleşimleri allah'ı yepyeni gözlerle sanki 3 kişi birden bakıyormuşçasına görmeyi sağlar, bu da kişiyle ötekinin hakikatini birleştirerek eşitlik yaratır, kürsüden boyuna konuşarak insanlığa üstün taslamak olmuyor, tahtırevandan inmek gerekir bu yüzden.
bu yönden ledünni ilimleri eksiktir, mehdi olduğuna inananlar bir kuru yalana inanmaktadır.*
yiyerek veya içerek tüketmek için kenevir öğütülerek fırına girebilen bir kapta ağzı fırın torbasıyla düğümlenmiş bir şekilde fırınlanabilir. cannabinoidler 125° C'de 30 dk ** fırınlandıktan sonra eritilmiş çikolataya, kahvaltılıklara, yemeklere, salatalara, tatlılara, çorbalarala ve çay-kahve-süt gibi içeceklere katılabilir.
böylelikle duman yoluyla tüketimle yanan ve hasar gören cannabinoidler bünyeye şifa niyetine bir gün kadar uzun süren çeşitli etkilerle vücutta işlev kazanabilirler.
fırında aktifleştirildikten sonra oral yolla alındığında kenevirin gösterdiği etkiler arasında;
- efori
- ağrı kesici (akut ve kronik ağrılar da dahil)
- kas gevşetme
- huzur ve sakinlik
- uyku bozukluklarını giderme
- anti-stres
- vücut direncinin artması
- mide bulantısı / kusma giderici
- antidepresan
- unutkanlığın şifalanması bulunur.
yanlış tarikatleşmeler sonucu insanları yanlış inançlara, dogmaya ve hurafelere kilitlemek de bir kara büyüdür. yalancı gurular ve yalancı peygamberler de güç sahibi olmak için ego baskınlığı, hipnoz, manipülasyon ve korku imparatorluğu gibi teknikler kullanarak kendilerini bir yerlere getirdiklerinde fiyakalı bir kara büyü yapmış oluyorlar.
kara büyü maji ilminin yanlış anlaşılmasından ve hikmetinden uzaklaşılmasından ötürü yapılan uygulamalardan doğar.
crowley kara büyüyü kişiyi ilahi ve öz muradından saptıran her türlü majikal çalışma olarak görür.
maji en nihayetinde usta-ulu-büyük-şanlı kişi anlamına gelen magus, tekamül ve erdem geliştirme sanatı olan magicka, büyük-ulu-şanlı-görkemli anlamına gelen magnus-a-um latince kelimelerle birlikte düşünülmelidir. zaten türkçede isminin büyü olması da buradaki mag- köküdür. büyüme ilahi olana doğru yapılır, bu açıdan majinin amaçlarından biri ruhsal tekamüldür, bu da büyümek-olgunlaşmak ile ilgili bir kavram.
peygamberlerin hepsi ledünni ilimlerin ustalarıdırlar, bu ilimlerin arasında maji de vardır. maji sadece tılsım, vefk veya muska yazarak yapılmaz, içinde ışık beden, astral seyahat, melekler ve bedensiz varlıklarla iletişim, celp, elemental denge, özdenetim, hakimiyet, duygusal ve zihinsel gelişim, mitoloji, astroloji, toplumsal alanlar gibi bir çok alanı vardır. maji esaslarından biri yeryüzünde gönüllü olarak evrene hizmet eden insi-meleklerin de ilminin olmasıdır. maji tekamülün ve gelişimin ilmidir.
birisinin majikal ustalığının en önemli ölçütlerinden biri gösterdiği ruhsal olgunluktur.
Brahma Granthi nefsaniyete gönderme yapan durumlardan oluşan enerji blokajlarından oluşan bir kompleks kilittir. Kök çakradaki Baki Atom’un önünü kapayan negatif enerjilerin dönüştürülmesi, mevcut travmaların, geçmiş yaşam karmalarının açılması ve şifalanması ile bu kilit tam olarak açılabilir. Bu sayede Kundalini Sushumna ve Brahmanadi üzerinde seyreder. Nefsaniyetin düşük şuur seviyesinde bir cinsel deneyim yaşatması durumu mevcuttur. Kadınla erkeğin cinsel açıdan birbiriyle savaş içinde olmasının sebebi de bu nefsani doğadan ileri gelir. Daha basit cümlelerle açıklamak gerekirse. Şehvet cinsel birleşmenin içinde bir ayrılık illüzyonu yaratarak, sevgiye engel olabilir. Bu cinsel deneyim içinde kadınlar için farklı bir durum oluşturmaktadır. Penis ile vajinanın birleşimi sırasında kadın erkeği içinde hisseder, bu yüzden manevi olarak da içeri buyur eder, çünkü Brahma Granthi bu birleşimin yarattığı haz deneyiminde yaşanan vajinal orgazmlardan ötürü etkisiz hale gelmektedir, ancak aynı durum çoğu erkek için geçerli olmayabiliyor.
Bu erkeklerin orgazm deneyimini boşalma ile sınırlı olarak algılamasından kaynaklı olarak kilidin varlığını da daimi yapıyor. Bir çok erkek cinsel ilişkide boşalmazsa kasık ağrıları çekerler, bu ağrıların kaynağı Brahma Granthi ile de ilgili olan enerjetik ve duygusal/zihinsel blokajlardır. Böyle bir kilidin varlığı durumunda dengesiz çalışan kök çakradan ötürü bir erkek kadının içeri girdiğinin veya kadının içine girdiğinin farkında bile olmayabilir. Bu durum kadınların cinsel açıdan sözde-avantajlı bir pozisyonda olmasını açıklıyor. Keza bu görece üstünlük Brahma Granthinin cinsellik içinde çözülmesini garantilemez ve uygun çalışmalarla tamamen açılmadığı taktirde, kadınlarda orgazmdan sonra kilit yerine tekrar yerleşir. Burada cinselliğin ve aşkınlığın birlikte yaşanan bir eylem olduğunu ve her iki bireye de dayandığını unutmamak gerek.
http://www.sagliklisifacilik.com internet adresi üzerinden şifa konuları üzerinde hizmet-eğitim-araştırma alanı oluşturan gönüllülük esasıyla toplumda şifa aktivitelerinde bulunan bir inisiyatifiz aslında.
şifa gönüllülerine ücretsiz eğitim ve ruhsal danışmanlık sağlıyoruz. ilahi nizam, yaratıcı ve anjelik hiyerarşiler ve evrensel beyaz kardeşlikle ilişkili olarak evren tapınağında karma yoluyla hizmet alanı sağlıyoruz. toplumda bir vahdet bilinci yaratma güdümüz var, manevi sağlığımızı korumak ve hayatımızdan ruhsal tatmin almak için bu vahdet ve sevgi deneyiminin önemi büyük.
Özgürlük yolunda cinsel birleşimlerin manevi yönlerden artı değerler taşıyabilmesi için çiftin arasındaki muhabbetin düzeyi ve niteliklerinin sağlam yerleşmesi de bilakis denge ve huzur oluşturur. Buna manevi evlilik yaşamak denilebilir, çünkü Ruhsal Cinsellikte bütün çakralardan birleşimler yaşanabilir. Bu boyut birlikteliğinin daha da samimileşmesine ve birliktelikte engellerin aşılmasını sağlar. Çakralardan yaşanan birleşimler de kendilerine özgü sağlıklı ve dengeli ışık yayınları yapabilmesi için çakraların temiz ve dengeli çalışıyor olmasını öne taşıyor. Çakralar dengeli çalıştıkları yerde kişiye erdemler ve asil nitelikler verir. ilişki içinde de erdem ve asalet arayışı gönül birliğinin, vicdanın rahat olması, masumiyetin sağlanması gibi konuları da gündeme getirir.
Manevi evlilik sırasında zina konusu özellikle şehvet ile bağlantılı olarak eşlerin birbirleri ile karışmaması ve birleşmemesine sebep olan durumlarda olur. Gönlün fethedilmesi böyle bir evlilik içinde tek taraflı olmamalıdır. iki taraf da birbirinin gönlünü içerden fethedebilmelidir. Bu emeğin gösterilmemesi cinsellikte muhabbet ve konsantrasyon eksikliğinden kaynaklanır. Eşlerin birbirlerine ilgi duymaması, cinselliği sadece mekanik bir eyleme çevirmesi gibi yaklaşımlar Ruhsal Evlilik içinde zina ve şehvet olarak yorumlanabilir. F. Attar tarafından aktarılan 3 kelebek ilişkisine sembolik bir gönderme yapalım; birbirine sevgi ile bakan ve yaklaşan bir çift kanadın, aşktaki bir sonraki durağı elbette birleşmek ve vahdet deneyimini yaşamaktır.
Cinsellik yetişkinlerin hala oynamaya devam ettiği bir oyun gibi düşünüldüğünde içsel çocuk arketipinden güç alabilmemizi sağlar. Bu da bize sağlık, neşe, huzur ve rahatlık getirebilir. içsel çocuğun cinsellik içinde ifade bulması Kalp çakraya çok güzel bir dengeleyici ve sağaltıcı etki yapar. Bu Vishnu Granthi’nin de çözülebilmesini ve Aşk’ın incelikleriyle açılmasını sağlıyor
Size gerçekten sevgiyle gelen birisi ilan-ı aşk sırasında heyecandan afallamış, şaşırmış olabilir ve hatta siz onu tekme tokat hayatınızdan kovmuş bile olabilirsiniz. Belki de ihtiyaçlarınızı karşılayacak kişi olabilirdi. Bir talibin kendini ifade etmesine izin vermenin önemini de bu yüzden vurgulamak isterim. Eşitlik ve Denklik isteyen bu danışıklı dövüşte karşınızdaki rakibiniz olduğu kadar müstakbel aşkınız da olabilir. Sevgilileriniz aynı zamanda hocanız, arkadaşınız, dostunuz, sırdaşınız, kardeşiniz, eşiniz, aşkınız, silah arkadaşlarınız, suç ortağınız gibi hayatınızda anlam taşıyan rollerde olabilir. ilişkinin tanımını serbest bırakmak ve akışın ihtiyaçlarını gözetmek de hayatın kaynağına giden düşüncelere ilhamlar da bulunabilir. Sağlıklı bir cinsel birlikteliğin verdiği sükut aydınlanmalara da gebedir.
genellikle gerilimli bir konu olarak ilişkilerin ilk safhasında çiftlere sorun yaratabilmektedir. genel kanıya göre kadınlar duygusal bağ kurma ihtiyacı duyarken ve cinsellik öncesinde taliplerini bir takım güven ve samimiyet testlerine tutarken, erkekler boşalma ve cinsel haz ihtiyacına öncelik vererek hareket edebilir. bu iki tarafın eş seçimlerini de önemli ölçüde etkiler.
ilişkilerde yüzleşmekten kaçınılan ama bir ilişkiyi de Aşk-Evlilik ilişkisi haline getiren önemli bir alan da cinsellik. Cinsellik insanda doğal bir ihtiyaç olarak hem hazza hem de türün devamlılığına hizmet ettiği için bütüncül öneme sahiptir. iki insanı bedensel temasa iten arzu bir Aşk ilişkisini de tetikleyen unsur olabiliyor. Ancak bu arzu da özellikle toplumsal olarak şiddetle ayıplanan cinsellik gibi bir konuda sağlıksız bir gerilim oluşturabiliyor. Cinselliğin doğasında da zevkin yükselmesinde gerilimi ve orgazm ile enerjinin salınmasında gevşemeyi görebiliriz.
Kurlaşma döneminde cinsel akışların olması son derece olağandır. Ancak bunun abartıldığını da çokça gözlemliyorum. iki yetişkin insan sevgili olduğu zaman aynı yatağı paylaşmaları son derece olağan bir durum olmakta. Bu yüzden bu niyetin de bulunduğu kurlaşma safhasında bu yüke karşı da anlayışlı olmak ve ihtiyacın-arzunun farkında olmak, bunu seviyeli bir şekilde ifade etmek ve ihtiyacı karşılamak da önemli bir eksen oluyor.
Bir ilişkiye hazır olup olmamamız da sağlıklı bir ilişki yaşamamız önünde önemli bir belirleyicidir. Bir çok insan aslında kendi başına karşılayabileceği ihtiyaçlarını karşılamak için en yakınındaki kişilere bel bağlayabiliyor. Özellikle duygusal ve zihinsel ihtiyaçlarda bu görülebilir. Bu türlü türlü bağımlılıklar ve bağlılıklar yaratabilir. Bunların varlığı ilişkilerin olgunlukla yaşanmasına engel olabiliyor. Bir noktada kendi sırtımızı kaşırken zorlanırız, ama bir kapı eşiğinin veya bir ağacın yardımı ile de bunu gerçekleştirebiliriz.
iki kişiyi bir araya getiren şeyin havada kalmaması ve önemli ihtiyaçlara işaret etmesi üzerine de düşünmek lazım. Olgunluk burada kilit bir kavram. Kendi kendimize kolaylıkla veya biraz çabayla sağlayabildiğimiz şeyleri ilişkiye girdiğimiz kişiden sanki sağlaması zorunluymuş gibi beklemek akabinde büyük enerji kaçaklarına sebep olabilir. Herkes kendi kendine yettiği ölçüyü bulduktan ve sağladıktan sonra ilişki kurması ve boyut birleştirmesi yapmasının daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
Yaralı şifacının yarası derindir ve kendinden ötededir. ilk önce kişisel bir mesele bizi derinden yaralayabilir, ancak o yaranın açıldığı yerden kendimizden ötede bir varlıkta bir yara hissederiz.
Esas benliğimize açılan önemli bir kapıdır ve hayatın özünden şifa becerisi kazanmamızı sağlar.
Yaralı şifacı herkesin yarasını sarar ancak içinde ukte kalan yarasındaki sır Dünya'nın çilesini de derinlerinde paylaşmasıdır. Yaralı Şifacı olarak sizin Dünya'nın dertlerine bir çözümünüz vardır ve yaranız da bu çözüme bir kapıdır. Sizi her zaman ihtiyaç duyulan yere kendi yeteneğiniz ve muradınızca Dünya'yı ve çevrenizi şifalandırmaya çağırır. Burada şifa gücünün getirdiği sorumluluk bir gönüllü hizmet ile ruhsal bir yol sunar.
Kahramanların Hocası ve Rehberliğini yapan Okçu Kentaur Khiron Yaralı Şifacının Mitoloji ve Astrolojideki karşılığıdır. Yay ve Oğlak burçlarında kendini belirginleştirir. Ruhsal tatmin eksikliği de aktifleşmemiş bir Khiron'un belirtisidir. Khiron bizi eğiten ve kendi içimizdeki potansiyeli açmamızı sağlayan bir asteroiddir. Astrolojik semboli bir Anahtara benzer ve gerçekten de haritalarımızın çokboyutlu açılımları için bir anahtar görevi görür. Khiron Bireysel ve Benötesi boyutlarda karmik şifalanmanın da anahtarıdır.
Yaralı Şifacı erginleştiği zaman Şifacı Apollo, Usta Şifacı olur. Usta şifacı tıbbında ve hizmetinde ilerleyerek kendi yarasını da kapayabilir. Yaraların hızlı sarılmasının en doğrudan yollarından biri bilgiyi paylaşmak ve öğrenci yetiştirmektir. Böylece emanet teslim edilir ve Dünya'ya şifanın sağlanması garantilenir. Bu açıdan Şifa bilenin öğretecek kıvama geldiği zaman öğretmesi şifanın öğretme zekatı olarak görülebilir.
Özellikle yanlış ve fazla pranayama ve nefes terapi çalışmaları potansiyel enerjiyi hazır olmayan bir tesisata kontrolsüz olarak salabiliyor. Enerjinin geçeceği tesisatın farkında olarak bu çalışmaları yapmak için psişik-ruhsal tahlil ve okumalarla terapiye gidilmesinde fayda var. Çakralarına dair akılsal donanımı gelişmemiş birine holotropik nefes veya Kundalini açan nefes teknikleri uygulanması çakralarda enerji kalabalığı ve düzensizlik yaratabilir.
Her çakra kendine özgü seviyede enerjiyi işler, bunun içinde her türlü bilgi olabilir. irade, bilgi ve hikmet gücün akışına yön verebiliyor, bu açıdan aklın ve zihinsel evrenin içeriğinde nelerin bulunduğu da gözetilerek enerji yükseltme yapmak önemlidir. Böyle durumlarda eğer potansiyel enerji açığa çıkacaksa bunun evham ve kuruntuya kapılmadan hayata katma değer sağlayacak uğraşlara odaklanarak yapılması faydalıdır. Kundalini yükselmesi sadece nefesle değil, şifa uygularken, cinsel ilişki içinde, derin meditasyon yaparken, yaratıcı uğraşlara odaklanırken veya spor yaparken de gerçekleşebilen bir şeydir.
Şifacılık alanında önemli bir kırılma noktası yaşanmasının sebeplerinden bir tanesi zihinsel düzlemde şifa çalışmalarının tam olarak anlaşılmadan Ruhsal şifaya yönelinmesindedir. Zihinsel şifanın önemli bir alanı zihinsel gelişimdir. Sadece negatif ve yanlış düşünce kalıplarının çıkarılması ve yerine doğrularının konması elbette bir gelişim yönüdür. Ancak bu yönde etkili bir şifa sunabilen teknik sayısı az, bunlardan birine Theta Healing diyebilirim. NLP’nin bazen hüsrana sebep olduğunu da görüyorum. Ruhsal şifalanmanın önemli bir göstergesi holistik şifanın gerçekleşmesidir. Astral planda yaşanan görüleri de ruhsal düşünen ve anlık bakan da çok kişi görüyorum. Özellikle zihinsel gelişime yönelinmediği zaman Astral boyutta yatay bir harekete geçmek ve zihinsel yönü boşlamak Kalp çakranın da Üst mentalden beslenememesini sağlar ve bu durum şifa çalışmalarında kaş yaparken göz çıkarma türünden bir hüsrana sebep olabilir.
toplumda hukuk sisteminin ele alamadığı şarlatanlık-yetkinlik, cinsel adalet, ilişkilerde adalet, manevi ilimler ve bir çok konularda adalet konusunu konuşmak için başlatılmış bir gerilla şifacılık faaliyeti.
ps: merak eden ve katılmak isteyenler yorum bırakabilir ya da iletişime geçebilir
Bir ruh eşi arayışında olmak en nihayetinde ruhsal değer taşıyan bir ilişkiye kapı açmaktadır. Ancak bu türden ilişkilerde kurulan bağı doğru anlamak ve hakikatten ne eksik ne de fazla görmek ruhsal olgunluk belirtisi olacaktır. Bir ruh eşiyle birlikte olmak ölümsüz aşka gebe değildir, Aşk kendi halinde bir çok bireyle yaşanabilir, tek bir bireyle sınırlı kalmak özgürlüğü baltalayıcı olmaktadır. Ruh eşleriyle yaşanan manevi ve mistik deneyimler çakralar arasında önemli bağların olmasını sağlar.
Bu deneyimleri yaşadıktan sonra eşler birbirlerinden koparken sıkıntılar görülebilir. Ruh eşi ilişkilerinin bu yüzden tatminle bitmesi, eşler arasında ayrılıktan sonra küslük dargınlık olmaması önem taşımaktadır. Muhabbetin devam etmesi manevi bağdan ileri gelir ancak kurulan bu bağın ilişkiden sonra suistimal edilmemesi de ayrı önem taşıyor.
Ruh eşleri geçmiş yaşamlarda bir çok ilişki türü yaşadıkları için birbirleri ile önemli tamamlanmalar yaşayabilmektedirler. Geçmiş yaşamlarda birbirlerine anne, baba, kardeş, evlat, dost, düşman, sevgili, arkadaş, yoldaş ve daha bir çok şekilde karşılaşmış olabilirler. Bütün bu deneyimler hayat bağının kuvvetlenmesini sağlar. Böylelikle ebedi hayata yaygın bir ilişkinin içinde yaşanan karşılaşmaların muradına ermesini gözetmek doğru bir anlayıştır.
Bu karşılaşmalar bir çok şekilde evrene de hizmet edebilmektedir. Ayrıca ruh eşleriyle yaşanan ilişkinin karakteri dönüştürücü ve farkındalık açıcıdır. Değişimler ve eşik geçişleri söz konusudur. Geçmiş yaşamlara dair bir bağın olması ömürün ötesinde ebedi hayata dair bir farkındalık getiriyor ve ruh eşleriyle olan ilişkiler de bu boyutta bir takım çözümlere ve yaklaşımlara ihtiyaç duyuyor. Tam özgürleşme yolunda olan birisinin geçmişten yüklerini temizleyip kapatması fiziksel ölüme hazır gitmesi için önem taşır. Çözümlenmemiş durumlar vücutta ağrılar, seğirmeler, kronik hastalıklar ve duygu durum bozuklukları oluşturabilir. Bunların karmik bedenden temizlenmesi ölüm ötesindeki yaşam için önem teşkil etmekte.
zeka gelişimi görülmesi ile birlikte problemlerin çözümü kolaylaşır. çaresizliğe sarılmak aslında alışılmış bir konfor alanında gün be gün konforundan da olmaktır, problemlerin çözülmediği yerde daha da güçsüz hisseder insan.
özgüven ve özsaygı erdemlerinin kazanılması burada önemli. insan hayat karşısında aciz değildir her türlü donanıma sahiptir ve kendini geliştirebilir. hayattan umudu kesmek bir sorumsuzluktur ve genellikle sorumlulukları başkalarına yüklediği için kişiler hayatlarında kaybederler.