3000 bir puzzle alırsın.odanın ortasına kurar ve sabaha kadar o puzzle yaparken öle masum olur ki kız arkadaşın .yanağından öpersin. o anki onun masum haliyle öpüşürsün. bu öpüş dünyalara bedeldir.
hayatı burası olmuş insan modelidir.son bir entry daha diyen adamdır. hayatı burda yakalamaya calışan adamdır. mırc, msn,ıcq ,yahoo, ve yonja dan zevk alamayan ve kendini burada bulan uuser dir.
Tom Delonge (Blink-182)
Atom Willard (The Offspring)
David Kennedy (Box Car Racer)
Ryan Sinn (The Distil
tom delonge cok güzel calışmayla ismini cok duyuracağa benziyor.şimdiden şarkısının birini bir film şarkısı olarak vermiş .(bkz: bilhttp://www.youtube.com/watchv=lwfT0okfmEYe).adventure şarkısnı tavsiye ederim.
boncuk gözlerinin ardındaki ebeveyn isimlerini saklaması fazla uzun sürmedi. öncesinde bir halt edip sokaktan çevirerek sordum:
-ismin ne?
-mine dedi, duraksamadan.
okşayıp saçlarını sol avucuna bir çikolata parası bırakırken mutluydu ebeveynlerinin isdimlerini sormadığım için. ben köşeyi dönerken * koşarak gelip bacaklarıma yapıştı.
-erkek kardeşim olursa ismini emi koymalarından korkuyorum.
künyesi haklı çıkarıyordu bu korkusunu.
isim: mine.
baba adı: emin.
anne adı: emine.
nasıl ki havaalanlarında ya da lüks alışveriş merkezlerinde x ray cihazları varsa ve bu cihazlar ile kişilerin içeriye girmeleri kontrol altına alınabiliyorsa, kesici, delici ve patlayıcı madde taşıyan bünyeler cihazla tespit edilip kapı dışına konuluyorsa para da dostluklarda bu cihazın görevini görmektedir. sadece dostluklarda değil günümüzde bir çok ikili ilişkilerde paranın bu rolü ve ehemmiyeti gözle görülüp elle hisserdilebilir. bir kişiyi anlamanın en iyi ve net yolu berlki de borç para vermektir.
yolda yürürken para bulduğunda sahibini bulmaya çalışan insan ise eleğin üsütnde kalmayı başarmıştır.
güçsüz insan eylemidir. zira; ilgi çekmek için gerek yokturdur birilerini hırpalamaya, kırmaya. -ki, kalbiyle sirtaki yaptığın bünye çıkarsız seven ise kişiyi daha da gereksiz bir eylemdir.
ilk okuyuşta filmi çekilen kitaplar kötüdür gibi algılansa da aslında mükemmel kitapların filmi çekilirken bir türlü kitaptaki ortamı veya büyüyü izleyiciye verememe durumudur. sonuçta suçlu yönetmenler veya yapımcılar mıdır? hayır. film hazır gıdadır. tüketim toplumunun en rahat ve çabuk tüketebildiği kültür objelerindendir. kitap öyle değildir ama. emek ister. ruh ister. yorgun geceler ister. neticede;
ikinci dünya savaşı sonrası savaşa girmemesine karşın bocalayan türkiye cumhuriyeti nin yıllarca içinde bulunduğu durumdur. öyle ki 1950 lerle başlayan dönem 1980 lerin ortalarında anca tamamen ortadan kalkabilmiştir.