Safahatı okuyup anlayacak kadar osmanlı dil ve kültürüne aşina olmayan, edebiyat zevki çevirmenin çevirdiği kadar olan birtakım edebiyat düşkünü gencin roman yazmak niyetiyle pornografik kısa öyküler yazdığı bir ülkede yaşamak olsa gerek.
millet edebiyat orospusu olmuş sözlük. Okuyorlar. Okuyorlar da bok anlıyorlar. kaldırım taşlarını yüksek üsluba yedirmek çabasında elalem. Olmaz, sokak üslûbu ayrı, salon üslûbu ayrı. ha bir de, tek bir ayrılığından şairane hüzünler yaratan yetenekli kalemler var. Onlara itinayla gülün, çünkü şair bir kadının değil, her kadının terk ettiği adamdır.
Bin kere mı söyleyeceğim yemeyin şu naneyi, hepiniz sazansınız cidden bak. Yok ilk buluşmada eve attığınız kız yok falanca buluşmada evine gittiğiniz kız, işte bunların hep garanti bir dayanağı vardır.
Bir tane tanım içerikli entry giremeyecek, yalnızca spoiler butonu aşındıracaktır. Ha bunu da günde zibilyon kitap yazan elif şafakvari daktilografların nece yazıldığı belli olmayan zımbırtıları için yazacaktır.
Cinsel ilişkiye girmemiş dişi bireyin cinsel organıdır.
Tanımdan sonra başlığın sözlük içindeki durumuna değinecek olursak; "aga ne anlattın be yav". Adamı gören bakire eksperi sanacak. Biçem açısından değerlendirildiğinde, anlatım etkileyici ve sürekleyici, şansını incide hikaye anlatarak denersen yazın hayatında daha başarılı olacağına inancım sonsuz. Sözlük denen olay zaten başlı başına +18 olduğundan içerikle bir derdimiz yok zaten biz de çok müthiş insanlar değiliz, bize uyar. Emeğine saygı duyulacak bir çalışma olmuş ama uludağ için fazla delikanlı. saygılar.
Evde protoplazma kıvamında yaşayan, kimseyle bir derdi olmayan, komplekssiz ve sakin bir elemanla yaşanan aşk. Dünya yansa döner götünü yatar, öyle de gamsız, tek derdi "yarın yağar mı yav" ile "kaldı mı yav bezelye" arasında değişen, otantik bir yaşam formu.
Bazı şanslı bünyelerim hiç yaşamadıkları, hayatta kalmak için elzem olmayan durum. En yakından örnek verecek olursak şahsım hiç terk edilmemiş, hep terk etmiştir. şaka tabi, hiç aşk yaşamamış ve terk edilememiştir.
Eylem zamani millet tencere tava çalarken daha kaliteli bir eylem aracı olan müziği seçmektir. Şahsım, eskişehirdeki eylemler zamanında balkonda keman çalarak kendince katılmıştır.