19 eylül 1933 istanbul çamlıca doğumludur.behiye tetikerdir.türk müziği saz sanatçısı ve bestecisi halil aksoy la evlendikten sonra aksoy soyadını almış ve sanat hayatı boyunca bu aksoy soyadı ona eşlik edecektir.
kedinin üzerine benzin döküp yakanı yakalım kampanyası açılabilecek eylem. ee tamam biraz dam üstünde saksağan vur beline kazmayı gibi bişey oldu bu. *
bayanların tembelliğinden kaynaklı rant sağlamak amacıyla üretilmiştir.aslında sağlık açısından pek yarar sağlamadığı düşünülür fakat kalkıp yüzünü yıkamak yerine silmek daha kolay geldiği için daha da çok çeşitleri çıkmaya devam edecektir.
bir aksesuardır efendim fakat kimi hatunlar gösteriş sembolü olarakta kullanır hele bide kolunda sarı sarı parlıyorsa daha bir kasılır.adana burması, trabzon hasırı vb. gibi birçok aptalca çeşidi vardır...
çiçek nedir görmeden bozkırlara dalmışsan
çaldığın kapılardan hep nasihat almışsan
üstelik bu alemde aşktan mahrum kalmışsan
desene ki güzelim, sen hiç yaşamışsın
su verdiğim goncalar açmadan soluyorsa
sığındığım geceler insafsız oluyorsa
üstelik bu hikaye aşksız son buluyorsa
desene ki güzelim, sen hiç yaşamamışsın
nim sofyan usulünde kürdilihicazkar makamlı güfte sedat ergintuğ'a beste selahaddin inal'a ait türk musiki eseridir. ahmet özhan dan dinlenilmesi tavsiye edilir. *
güftesi ve bestesi üstad yusuf nalkesene ait bir türk musiki eseridir.
bir gün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde
eller gibi davranıp görmemezlikten gelme
çevirme hiç yüzünü, korkma sen gözlerimden
eller gibi davranıp görmemezlikten gelme
bugün yine gönlümün bahçesinde gezindin
sana baktım; ay kadar, bahar kadar güzeldin
gel gör beni nelere duçar eyledi derdin
sana baktım; ay kadar, bahar kadar güzeldin.
semai usulünde hicaz makamlı türk musiki eseridir.güfte güzide taranoğlu, beste muzaffer ilkar'a aittir.bir de behiye aksoy'dan dinlendi mi değmeyin gitsin...
buğulu sesiyle seksenlere damgasını vuran türk musiki sanatçısıdır.ben sana mecburum, hatırla beni,bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç, yak ne varsa benden kalan gibi nice eserlerle birlikte anılan kişidir.
sofyan usulünde muhayyerkürdi bir musiki eseri olup söz ve müziği yesari asım arsoy'a aiittir.
o yare açılmak isterim amma
gülümser bir yüzle bakmıyor bile
dökülüp saçılmak isterim amma
verdiğim çiçeği takmıyor bile
o yarin uğruna yanmışım amma
gönül bu sevdadan vazgeçer gider
yanarak ismini anmışım amma
gönül o leyladan vazgeçer gider.
güftesi faruk nafiz çamlıbel'e bestesi alaeddin yavaşca'ya ait olan düyek usulünde hicaz makamlı türk sanat müziği eserlerindendir.
artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok
bir yer ki sevenler,sevilenlerden eser yok
bezminde kadeh kırdığımız sevgililer yok
bir yer ki sevenler,sevilenlerden eser yok
farklıdır mektup...posta kutusundaki boşluğu dolduran beyaz bir zarfla başlar heyecan, üstelik daha zarf yırtılmamış, satırlara gömülünmemiştir daha.yollayanın teni değimiştir oysa, bakışları düşmüştür o ak kağıda.hatıra yüklü kervanlar yük alır, yük boşaltır sanki hatıra pazarımıza...
bir mektup üç satır yazı gömlünün karası
tırmalamış ak kağıdı,ak kağıdı
dilinde dostun selamı
bağlamış dört yanını...
bkz:türkce meali
.mına koduğumun malını satamıyoruz stok fazla kardeşim tüketmek lazım bunu zaten peş para etmeyn eskini getirmesen de olur.böyle durgun dönemlerde *ıçımızdan uyduruyoruz bu kampanyaları böylelikle hem birbuçuk milyarlık malı yüz milyon düştüm diye koşa koşa gelip alanlarla eğleniyoruz hem de piyasanın .mına koyuyoruz.
siyah takımını çekmiş,gömleğin üst düğmelerini açmış -ki altın zinciriyle beraber erkekliğini simgeleyen o orangutan hayvanını andıran kılları gözüksün- tabiri cayizse yumurta topukları geçirmiş ayağına vazgeçilmezi beyaz çorabı ile basmış üstüne geçmiş kahve sandalyesinin bir köşesine "gardaş evlenilecek kadın dediğin taktın mı koluna yakışacak, çaktın mı duvara yapışacak" edalarını savuran evlenilecek kadın, eğlenilecek kadın ayrımını nida eden nev-i şahsına münhasır zaatların sarfedebileceği kelime öbeğidir. *
babam bana bakar, ben hep ağlarım...
umudumun meskenidir gözleri,
merhametin,aşkın,şefkatin kucağıdır gözleri,
ektiğim her filizin tarlasıdır gözleri,
çıkarsızca kucaklandığım tek yerdir gözleri,
dünyayı durdurmak için tek amaçtır gözleri,
hicranımı,acımı dindiren sönmeyen ışıktır gözleri,
sürülen hayatımın tek sahibidir gözleri,
babam bana bakar, ben hep ağlarım...
kimse görmez,bilmez ağladığımı.
itiraf ediyorum
insanları zıvanadan çıkarmaya bayılıyorum
kova burcu erkeklerine inceden kıllığım var
açık ve net konuşup karşımdakini ambele etmek hoşuma gidiyor
şemsiye taşımaktan nefret ediyorum
güzelim,aşkım,bebeğim,tatlım gibi daha bir çok aptalca sözlerden hiç haz etmiyorum
sanat müziği manyağıyım.
yabancı müzikten nefret ediyorum
ve gelecek kaygısıyla kafayı yiyorum