ortak özellikleri çomar ve azgın olmalarıdır. fakat azgınlıkları erken yaslarda ne göster ne de ver iken ileri yaslarda göster ama verme ile sınırlıdır.
çomarlar saldırgan varlıklar oldukları için korunmaya ihtiyaçları vardır. fakat çomarların genellikle bir sorunla karşılaşmadığını görürüz. neden mi ? * çünkü ellerinde ki tespihle gece gündüz tanrı çomarı korusun adlı zikiri çekerler. lütfen çomarları koruma tanrım.
"ulan gerçek islam bu değil ki. gerçek islamı mı. biliyorum tabi"
"kuranı mı. okumadım ama cübbeliyi takip ediyom"
"tanrı değil allah. allah tanrının belasını versin."
"allaha küfür etti beyler report atın." (bkz: allaha küfür eden çomar)
"atatürk olmasaydı ananız arap babanız fransız olurdu."
"erdoğan gitse kim gelecek abi adamlarda liderlik vasfı yok bi kere."
"tek kurtuluş türk birliği salıcaksın abi bordo berelileri"
"hmm güzel öşex. yengemin üstüne koysam arkadan da güzel bi molotof patlatırım."
kuranda yazdığını dusunmedigim acip ta bakmadigim bir dusuncedir. kuranda yazamaz çünkü ben tanri olsam boyle bisey yazmazdim. zamaninda birisi hadis kanka bu diye buhariye yazdirmistir kesin.
isin kul boyutunu dusunecek olursak mide bulandirici bir durum oluyor. zira ikili sohbetlerin yani sıra otobuste de ciddi anlamda nefes alinmiyor. yanina oturan adamin inat yapar gibi surekli esnemesi agzi acik bi sekilde surekli sana dönmesi insana ben neden yaşıyorum gibi sorular sordurabiliyor. oruc tutuyosaniz da saygi duyun be kardesim dis falan fircalayin ne biliyim.
konya sokaklarına görebildiğimiz yalan yanlış bir slogandır. bırakın konyayı türkiye ile hoşgörü kelimesi yan yana getirilemez. konya üzerinden örnek verecek olursak güncel bir örnek verelim. dün akşam saat yedi buçuk civarlarında çomarların şehir merkezi olan kayalı parktaydım. bi işim düşmüştü. oturdum sigara içiyorum. bi adam yaklaştı ve "iftara yarım saat kaldı git sigaranı ara sokakta iç millet asabi şu an gören olursa döver" dedi. zira tutulan oruç sebebiyle oruç tutan bireyin sinir gibi faktörlerden arınmış olması gerekir. aksi takdirde onunki oruç değil aç kalmak olarak sayılabilir. belki sayılmaz kararı ben vermiyorum sonuçta. olayın gerçekleştiği yerden mevlana görülebiliyor 100 metre falan var arada. hoşgörü temsilcisi mevlananın dibinde gerçekleşiyor yani olay. bir yandan "dünya islam ve hoşgörü başkenti konya" afişlerine bakıyorsun bir yandan karşımda benim belki iyiliği düşünerek belki de "benim dövmeye yaşım yetmez ama bi döven çıkar inş" diye karşımda haykıran bir adam. ve bu şehir kim seçti bilmiyorum dünya islam başkentiymiş. olayın ciddiyeti büyük olsa gerek ki her adımda bir karşınıza çıkıyor bu ifade.
çok ağır bi şekilde sivilce problemi olan kişinin içinde bulunduğu çaresizliktir. doğal yaşam savunucusu biriyim ve tıptan nefret ederim. doğal olarak her gittiğim doktorun ve eczacının bana kullanman lazım dediği aknetrent i kullanmak istemiyorum. 4 yıl... evet bu illeti 4 yıldır çekiyorum. tetradox gibi basit ilaçlar kullandım. doğal haplar ve çaylar da kullandım. aknetrent i de çok araştırdım "sorunun ciddiyse kullan." ve "kendiliğinden geçecek bişey için vücuduna işkence etmeye değmez." sözlerine rastladım. ben bugüne kadar ikinciyi savunuyordum. bugün sabun almak için eczacıya gittim ve o da kullanmam gerektiğini söyledi. kafam karışık açıkçası. dediğim gibi 4 yıldır çekiyorum ve bıktım. denildiği gibi bu illet kendiliğinden geçer mi. sanki geçmicek gibi. nasıl bi ciğer var bende anlamadım. bu arada yaşım 18. ergenliğin neresindeyimdir yani kendiliğinden geçer mi yardım ve görüş beklemekteyim. entry sözlük formatına aykırı mı bilmiyorum tek bildiğim çaresiz olmam.
önceden olmayıp sözlükten kazanılan alışkanlıklardır. mesajlarımın ve konuşmalarımın sonunu -dır ile bitirmeye başladım. biraz kaptırdım sanırım kendimi.