devrilen partinin sözde sosyalist işçi partisi olduğu ve kapitalist güçlere hizmet ettiği yerine gelen partinin ise muhalefetteki halk partisi olduğu devrimdir.
fırça kullanmadan, parmaklarıyla somut resimler icra eden ve "fırçasız ressam" olarak tanınan, atölyesi moda sinemasının bulunduğu sahaflar çarşısında bulunan, resimlerine bakanları içeri buyur edip hoş muhabbetine ortak eden ressamımız.
yüzündeki rahatlık gülümsemesi yerini pişmanlığa bırakırken aklından geçen düşüncelerdir.
mesela; ah be günahlara +1 daha eklendi. neyse seçimlerde yaklaşıyo akp ye bi oy atsam -40,50 yapar heralde. porno sitelerde yasaklanmamışken daha bikaç kere daha attırırım klavyeye.
aa pardon ya bunlar porno izlemiyordu di mi?
not: ulan yasak gelicek diye arşiv yapmıyorsanız hiç bir şey bilmiyorum.
akıl ve mantığımın anlam veremediği kimi düşüncedeki şahsiyetlerin nedense rahatsız olduğu hatta orduyu suçlu ilan ettiği durumdur. zamanında bebek, kadın, genç, yaşlı, türk, kürt demeden insanları katletmiş bir terörist örgütün bu şekilde algılanmaya başlaması ülkemizin "ileri demokrasi" yolunda emin adımlarla yürüdüğünün kanıtı olsa gerek.
ilgili oral çalışlar yazısı için: (bkz: http://www.focushaber.com...iat-vermedi--h-42973.html)
minibüs, otobüs, taksi, dolmuş vs. şöförlerinin gördükleri her canlıya potansiyel müşteri olarak bakmaları sonucu ortaya çıkan refleksin sesidir. yoldan geçen her ticari aracın size -gelsene bi buraya tarzında ısrarla korna çalması; bir de bunlara sellektörle camdan kafasını çıkaran muavin de eklenirse tam olur.
nihat genç ve i. melih gökçek tartışması. gerçekleşmesi durumunda nihat genç'in dayanamayarak i. melih gökçek'in üzerine atlayarak yumruk manyağı yapacağını düşündüğüm hadise.
havada uçan ne kadar toz varsa yakalayan, başka hiçbir eşyayla paylaşmak istemeyen notebook ekranıdır.
bu tip ekranları her gün temizleseniz bile birşey ifade etmez, lakin temizlediğinizde bile kenar, köşe yine tozlu kalır.
eski fenerbahçe yöneticisi hakan bilal kutlualp'in aurelio'nun takımdan ayrılması nedeniyle verdiği tepkidir. hürriyet'teki habere göre söyledikleri şu şekildedir.
christoph daum'un takımı çalıştırdığı dönemde aurelio'yu ve ümit özat'ı göndermek istediğini ancak başkan aziz yıldırım'ın buna engelolduğunu hatırlatmış, sonrasında "ama bugüne gelecek olursak aurelio nankörlük etti gibime geliyor bana. aurelio fenerbahçe'de aurelio olmuştur. aurelio herşeyini fenerbahçe'ye borçludur. zico'nun gönderiliş tarzı ise yanlıştı."
yok artık denilecek açıklamadır. şahsi kanaatimce borçlu olan aurelio değil fenerbahçedir. bırakın suçlamayı plaket verilerek gönderilecek bir futbolcudur aurelio. gitmesi de tamamen yönetimin kabahatidir. takım için bu kadar değerli olan bir futbolcunun kontratının, sözleşmedeki bir maddeyle uzatılması terbiyesizliktir. yapılması gereken bırakın konuşarak sözleşmeyi uzatmayı maaşında azımsanmayacak bir artış yaparak yeni bir teklif götürmektir. ama sonuç olarak fenerbahçe alex kadar takıma katkı sağlayan ** çok önemli bir yıldızını kaybetmiştir. üstelik sıradan bir yönetim hatasıyla.
ağlayarak para dilenen ama aslında bu işi yaparak çok zengin olan dilenci adama sadaka vererek kendini mutlu hissetmek gibidir. öğretme işlemi genelde çocuk yaşta başladığından alınan bilgi sorgusuz sualsiz kabul edilmiştir ve kişiye bu söylendiğinde düşünmeden karşı çıkar çünkü karşısındakini anlamadan cevap vermek de eğitimin bir parçasıdır. daha sonrasında bu kişi ergen durumdan kurtulur ve küçük bir ihtimalde olsa sorgulamaya başlar bazı şeyleri ancak maddi durumlar ağır basmaktadır ve hayat şartları para kazanmasını gerektirir. vee yıllar önce sadaka verdiği dilenci tekrar karşısına çıkar ve o zor zamanlarında ona yardımcı olduğu için ona hemen bir iş ayarlar. bu allah'ın bi hikmetidir ona göre ve artık din kisvesi altında o dilencinin kuklalığını yapmaktadır. ona göre hava hoştur artık, nasılsa hem parasını kazanmaktadır hem de en iyi müslüman kendisidir.
çekimlerine bodrum'da başlanmış olan bir sinema filmi.
rejisörlüğünü harun özakıncı'nın yaptığı filmin başrollerini ise ersin aycan ve merve ildeniz paylaşmaktadır.
bir türlü itiraf edilemeyen ve daha sonra kişilerden birinin diğerinin en yakın arkadaşıyla birlikte olmasıyla keşkelerin duble olduğu ilişki modeli. *