oldukça yüksektir. laik kesimin kadınları ihtiyaçlarını çağın üstünde belirlerken garibim varoşların kadınları minimum istek maximum şükürle yaşar. kemalist teyzeler ihtiyaçlar hususunda istediklerini bulamazlarsa boşanma işlemlerini hemen başlatır.
şimdi bunun sebeplerini inceyelim. flört ilişkilerinin payı çok büyüktür. md. house dizisinin ikinci sezonunda izlediğim ve katıldığım cümleyi kaynak olarak vereyim. orada diyor ki : flört ilişkilerinde taraflar birbirlerinin istedikleri gibi davranırlar. dolayısı ile evlilikten sonra taraflar gerçek yüzlerini ortaya koyar bu da erken boşanma nedenleridir.
evlilik öncesi ve sonrası insan ihtiyaçları laik camia için el üstündedir. bir kadın ilgi ister ama gelenek kadını ilgisini çocuklarına taşır. artık onun için hayat güzel çocuklar yetiştirmektir. bu yüzden gelenek sahibi halk kemalist camianın yanında boşanma oranlarına oranla küçük düşmüştür. ve bu bizi mutlu ediyor.
pek az rastlanır eşine. ya da kilo problemi vardır. basenleri genişlemiş olabilir. cumhuriyet mitinglerinde izlemlerimiz bu yönde olmuştur. o da diğerleri gibi çürüyüp gidecektir düşüncesi ile toprağında. bir avuç toprağın bile ne kadar değerli olduğu değil, o bir avuç toprağın tutarlı düşünceler ile korunması mesele budur. sen öyle giyinme diye kaç evlat öldü bu vatan için.
yüzünü batıya kıçıyla beraber dönen zihniyetin yanılgısı. cumhuriyet kurulmuş hemen avrupa'ya güzellik yarışması için hatun kişi gönderilmiş. paşa diyor ki git kızım göster türkün nur cemalini. bunu gören bir yavşak, bakın osmanlı kızını ne hale soktuk anlamında konuşuyor yarışmada. alın lan sizin olsun...
çankaya ve çevresinde bolca bulursunuz bu teyzeleri. çoğunun yanında bakımlı köpekleri ve bu köpeklerine verdikleri gülünç isimler. başörtülü gördüğünde irkilir, sarsılır ve hemen içinden onuncu yıl marşını okur. yazık lan o yüzlerinize sürdüğünüz makyaj harcamalarına. hayır malzeme kalsa sorun yok da ürün kalmamış!
sokrat üzerine okumalar yaptığımız zaman sokrat'ın peygamber olma durumu sürekli akıllara gelir. ve akabinde peki bir peygamber nasıl olur da cinsel eğilimi bu yönde diye bir soru daha akılları işgal eder.
birinci sorunun kendi içimizde cevabı olumlu ise bu durumu açıklayıcı olarak diyebiliriz ki, elimizdeki sokrat'a dair kaynaklar kendi kaleminden değildir. başkalarının ona dair yazdıklarıdır.
son ihtimal bir tane gay çıktı aldı eline tüm kaynakları olum şurası olmamış, burası olmamış diye kendine göre değiştirdi.
sonuç : sokrat'ı yüzyıllar boyunca bize gay diye aktaran tarih utansın.
defalarca çaylaklık almış sözlük yazarının sitemidir. zirvede doğru konum ve doğru açıyı yakalayabilirse başarılı olabilir. tabi kahramanlar sonunu düşünmez kaidesi lazım. zira sonradan gelecek tepkiler nazik(!)türk polisinin olaydan sonra ayakkabının eşini tekrar getirmesi gibi bir jest olmaz. diğer ayakkabı atanın içinde kaybolabilir. iş bu kahraman kişinin zirveye ayakkabılılarla gitmesi can sağlığı için önemlidir.
devrimcilerin kapital dünyada yavaş yavaş yerlerini almalarının sonucu. dava kavga etmek olarak anlaşılmaya başladı. eski devrimciler kitap okuma yarışı yaparken anın devrimcileri kim daha çok adam dövecek ya da kim daha çok cam çerçeve indirecek yarışması yapıyor. bu durum değişen dünya şartlarında devrimcierin saf yapılarını himaye edemediklerini gösterir.
soranlara deniz ve mahir derler. deniz'de az buçuk bunların kafadan ama mahir daha farklıdır. zaten daha sonra bu insanlar farklı ekoller olarak anılıyor.
sosyal yeterliliğini tamamlayamamış ama devrim sempatizanı bu adamlar. insanları gereksiz genellemelere itiyorlar. devrim yapısı saflığını koruyamıyor. bununla birlirte kitle kaybedip köşesinde okumuş ama dolu, kıymeti bilinmeyen olarak yaşıyor.