ögün samast kılıklı ve gaza gelen bünyedir. internetten süper faşizm yapar, rahatlar, sonra porno sitelere girer ve yine rahatlar. cinsel organıyla rahatlamasıyla entry girerek rahatlaması arasında bir fark yoktur. ikisinde de üstte olmaya çalışır, alta girmez.
birisi turk uz butun baslardan ustun olan baslariz derse kürdün de söyleme hakkına sahip olacağı şeydir. kurdistan'ın onuncu yıl marşında geçmesi muhtemeldir. yani takriben 2009'da.
ibrahim tatlıses in senelerdir kıroluk havasında yaşaması ve ısrarla eğitim almaması veya kendini geliştirmemesi sonucu kendini ispatlayabilene tipik durumdur. ısrarla kürtlere cahilliği ve görgüsüzlüğü örnek göstermiştir ibrahim tatlıses. kaba saba davranma idolüdür o. bunun başka varyasyonları yok mu var tabi, mesela şehirde iş kuran ve işini büyüten kürt patron memleketten hemşerisini getirir, niye ? ucuza çalışsın diye ucuza! sonra ona maaşını adam gibi de vermeyecektir nasıl olsa! kendi akrabalarının yanında barınacaktır o çünkü. çok paraya ihtiyacı yoktur kıronun değil mi! köyden buraya getirildiğine şükretsindir. yoksa hayvan gibi köyde çobanlık yapacaktır değil mi hani!
devlet diyanet vasıtasıyla sünnidir, ayrıca devlet ağırlıklı olarak türkler tarafından idare edilmektedir. bu sebeple siz kendinizi bir alevi kürt yerine koyun nasıl ait hissedeceksiniz ?
oynadıktan sonra sadece bel altını çalıştırdığını gördükten sonra herkesin kadın sporu olarak göreceği spordur. çünkü kadınlar bel altına kilo alırlar erkekler ise bel üstüne. testosteron sebebiyle göbeği büyüten erkek tutup da futbol oynuyorsa bunda bir yanlışlık olmalı. halbuki kadın testosteron azlığı sebebiyle bel altına kilo alır. asıl kadının futbol gibi bir sporu yapması gerekir. ama erkekler bunu yine testosteron sebebiyle rekabeti körüklediği için oynarlar. yoksa futbol oraya yarıyormuş, yok buraya yarıyormuş umurlarında değildir. başarmak olsundur. yani futbol spor olduğu için yapılmaz.
yok efendim zaman gazetesi süpermiş de posta gazetesi dandikmiş, yok efendim fem dersanesi harikaymış da final dersanesi bilmemneymiş, yok efendim ülker çikolata harikaymış da nestle boktanmış. iki de bir iki lafın arasına cemaat şirketi reklamı sokup sonrada benden çocuk okut diye aldığın parayı bu şirketlere aktarırsın, sünepe kaytan bıyıklı şakirt seni. yalama osman gibi peşimden koşup cemaat şirketleri için tüketim yapmaya beni şartlandırmaya çalışma sana ve senin şirketlerine gıcık oluyorum. insanı müslümanlıktan soğutuyorsunuz. yılışık kapitalistler sizi. sizi gidi şemsi paşa pasajında cemaat şirketlerinin kar oranları büzüşesiceler. paragöz badem bıyıklılar sizi.
saçınız ne uzundur ne kısadır. görenler traşın gelmiş falan der. bir şeye benzemez aslında o an saç modeliniz. zaman geçer ve rahatlarsınız, artık istediğiniz uzunluktadır.
halk otobüslerimizin, saygıdeğer, güzide, insan evladı, iyi aile çocuğu şöförlerine verilebilecek alternatif isimlerdir. kendilerinin yolculara duyduğu saygı gereği kendilerine layık olan isimlerdir. bu isimler onların kendi isimleri olmayıp yolculara duydukları saygı gereği hakettikleri isimlerdir.
mesela hayran kaldığımız bir hizmet anlayışı ile hareket eden şöförlerimize hayran oğlu hayran diyebiliriz. veya araba kullanırken içki vs kullanmadıkları için kendilerine şarapsız demek sözkonusu olabilir. ayrıca bize hizmet aşkıyla akşama kadar otobüsün içinde sıcakta çalışmaları sonucunda otobüsün içinde neredeyse sıcaktan kuruma noktasına geldikleri için iç kurusu demek de söz konusu olabilir.
bir başlık açıldıktan sonra o başlığın gereksiz, saçma vs. olduğunu ima eden zırtodur. yahu bırak da başlık frame den aşağı insindir. "database sorumlusu musun, zırto" demek ister şu deli gönül.
nurcuları sevmemek. çeşitli sebepleri vardır. bunlardan birisi, masonluk benzeri bir organizasyon olmaları sebebiyle iş, okul, ticaret gibi ortamlarda birbirlerini tutup diğerlerini dışlarlar. bu sebeple kişiler eğer kendilerini onların yanında dışlanmış hissederse gıcık olmaya başlayabilirler. ayrıca birçok şeyi tek tip yorumlarlar. bu da insanı hasta eder.