Evlenmeden önce aldır, evlenince bir iğne almazlar bak telkinleri sonucu, ne koparırsam kaynanamdan kardır mantığı sonucu edinilen davranış bozukluğudur aslında.
Tarkan filmleri, tarkan filmlerinin unutulmaz figürü inanılmaz korkunç ahtapot travmatik birer anıdır. inanılmaz korkutucu ahtapot.. evet. Ayrıca kahpe bizanslıların gözüne sokulan parmaklar, kör olan türk ve bizans figüleri de birer travmatik ögedir. Hala daha gözüme kalem çekememe hastalığına yakalanma sebebimdir. Keşke birer teletabi mağduru olarak kalsaydık.
Sanırım gündelik hayatta da tanımadığı insanlarla iletişime geçme çabasının ezik, iğreti bulunması gerekir bu başlığa göre. instagram bir sosyal medya aracı olduğuna göre, bu başlığın gereksiz yer işgal etmesi başlık çubuğunda olağandır.
Bugüne dek en tatlı anlatıma şahit olduğum dmden yürüme olayı yarı ünlü sanatçımız bengünün eşine yürüme olayıdır. Günümüz ilişkileri için oldukça popüler bir yöntemdir. “Pardon, saatiniz var mı acaba?” ile eş değer bir yöntemdir aslında.
ah ne denli dingin ve gururla geçiyordu
garip bir su akıntısı gibi
bu terk edilmiş sessiz cumalarda
bu sıkıntılı evlerde
benim yaşamım
ah ne denli dingin ve gururla geçiyordu. / füruğ ferruhzad
asıl adı cemalettin seber olan şairimizdir. bir iddia uğruna soyadından bir y harfini feda etmiş, süreya soyadı ile ilk kez elma adlı şiirini yazdığı sırada karşımıza çıkmıştır. üvercinka şiiri ile ciğerimize dokunmuştur.
ÜVERCiNKA
Böylece bir kere daha boynunlayız sayılı yerlerinden
En uzun boynun bu senin dayanmaya ya da umudu
kesmemeye
Laleli'den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız
Birden nasıl oluyor sen yüreğimi elliyorsun
Ama nasıl oluyor sen yüreğimi eller ellemez
Sevişmek bir kere daha yürürlüğe giriyor
Bütün kara parçalarında
Afrika dahil
Aydınca düşünmeyi iyi biliyorsun eksik olma
Yatakta yatmayı bildiğin kadar
Sayın Tanrıya kalırsa seninle yatmak günah, daha neler
Boşunaymış gibi bunca uzaması saçlarının
Ben böyle canlı saç görmedim ömrümde
Her telinin içinde ayrı bir kalp çarpıyor
Bütün kara parçaları için
Afrika dahil
Senin bir havan var beni asıl saran o
Onunla daha bir değere biniyor soluk almak
Sabahları acıktığı için haklı
Gününü kazanıp kurtardı diye güzel
Birçok çiçek adları gibi güzel
En tanınmış kırmızılarla açan
Bütün kara parçalarında
Afrika dahil
Birlikte mısralar düşünüyoruz ama iyi ama kötü
Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse
değerlendiremez
Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek
iki adım daha atmıyoruz bizi tutuyorlar
Böylece bizi bir kere daha tutup kurşuna diziyorlar
Zaten bizi her gün sabahtan akşama kadar kurşuna
diziyorlar
Bütün kara parçalarında
Afrika dahil
Burda senin cesaretinden laf açmanın tam da sırası
Kalabalık caddelerde hürlüğün şarkısına katılırkenki
Padişah gibi cesaretti o, alımlı değme kadında yok
Aklıma kadeh tutuşların geliyor
Çiçek Pasajında akşamüstleri
Asıl yoksulluk ondan sonra başlıyor
Bütün kara parçalarında
Afrika hariç değil
Cemal SÜREYA
millet olarak makyajı çok yanlış anladığımız bir gerçektir. kusurlu bölgeleri kapatmak, biraz renklendirmek, abartıya kaçmadıkça, yapaylıktan kaçındıkça güzelleştiren bir eylemdir.
selam. sözlükte yazmıyorsun sanırım. herhalde budur ya. sözlük kızları öyle böyle diye o kadar yeriliyor ki bir başka kıza sözlükten olmadığın o kadar belli ki falan deseniz efsane yücelir hanım kızımız.
başlık olarak haklı bir yere değinmek istemişsin de güzel kardeşim o nasıl cümle kurmaktır yahu? yani anlatım bozukluğunun bozukluğu gibi bir şey bu. az bir şey dikkat etsek böyle şeylere çok tatlı oluruz.