Where are you now
Can't you see me
Where are you now
Can't you hear me
Falling, trying
Searching, losing
Where is this land
We've built for us
Where are these streets
We've built for us
When I am laid
In Earth
Can't you be here
Near me
When I am laid
In Earth
Can't you hold me
Please
sözleri yukarıdaki gibi olan şarkı, good bye lenin soundtrack albümünde yar alıyor. müziğini yine kimselere kaptırmayan müzisyenimiz yann'a vokalde Claire Pichet eşlik ediyor. süpersiniz...
yann tiersen ve nail hannon ortak bestesi olmayan şarkının müziği yann tiersene aittir. vokalde nail hannon yeralır. şarkı ayrıca L'absente (2001) albümünde yer alır.
Déjà je m'éloigne de l'enseigne verte
qui éclairait nos nuits et rythmait nos heures.
Je n'y peux rien en quelque sorte,
faut voir tout ce qu'on nous foutait dessus
comme modèles et lignes à suivre.
J'ai pris une chambre un peu plus haut,
où je ne fais rien, où je regarde lentement tout se défaire,
je sens bien que n'arrivera jamais la relève et la remise en route.
1999 tout est calme isimli yann tiersen albümünden söz ve müziğinin kendisine ait olduğu bambaşka bir yapım.
gereksiz bir tarzı var, oysa inşaatlarda şarkı söylemeye devam etseydi daha çok saygım olurdu. fakir babası olayım, fakir edebiyatı yapayım, ben çalışarak buralara geldim filan fıstık. o seni izleyen milyonların önünde magazin programlarına bütün kıl yumağı halinle çıkıp al hikmet abi buyur diyerek sucuk ekmek yedirmeyi biliyorsun ama...
hala sucuğu yediremediniz şu adama ya ben ona yanıyorum. var olun siz...
biraz kalın bir sese sahip bile olsa süper bir şarkıcıdır. komşudan ülkemize de gelmiştir. erkan oğur ve christos tsiamoulis ile birlikte yer aldığı lonely land albumu aşmış bitirmiştir. mutlaka dinlenesi hep dinlenesidir acayip bir şekilde çekici sese sahiptir.
dünyanın en eski müzikal birikimine sahip olacakken m.ö 246 imparator şi huang tarafından daha yararlı işlerle uğraşmaları adına müziği yasak edip bütün dokümanları toplatıp yaktırması ile doğurmaktan başka bir meziyetleri olmayan kopyanın kopyası bir memleket.
hep birlikte bir zıplasalarmış! pehhh... zıplayın ulan!
eğer bu kadının üzerine bir eurovision birincisi çıkarırsak bu bizim çok daha kaliteli yapımlara imza attığımız için değil git gide müziğin doğuşunu hazırlayan avrupanın kalitesizleşmesinden kaynaklıdır.
bir sertaba bakın bir hadiseye, aradaki hadiseyi çözmek için kulaklarınızı açıp gözlerinizi kalçalardan başka yerlere verebilirsiniz mesela... bana bakın! hem içiniz açılır.
bir süre sonra bayan bir tarzı var. ne dinlememek ne de sürekli dinlemek mümkün. bir şarkı dinlenildiğinde bıkılmıyor aksine daha da kendine aşık ediyorsa kalitelidir. senelerdir dinlerim "uyusunda büyüsün nenni, tıpış tıpış yürüsün nenni"ye hastayım mesela...
din dışı müzik ve kilise müziği olarak müziğin ikiye ayrıldığı dönemlerde -ki bazılarımız hala ikiye ayrılıyor ki bu diyebilirler- ilkel müziğin içinde yer alan ve çok sesli çok melodili müzik tarzının doğuşuna zemin hazırlamış müzik tarzıdır.
(bkz: ilkel müzik)
(bkz: çok sesli müzik)
teneke tıkırtısı bile olsa bir varlığın melodilere kulak vermesi, yaradılışının büyük bir sanat eseri olmasından ve buna kayıtsız kalamamasından kaynaklıdır. içindeki sanatı keşfet! hiçbir şey yapamıyorsan melodiye ayak uydur. o gerisini halleder...
seneler öncesinde böylesine müzikalitesi yüksek şarkılar yapmaları tamamıyle tesadüf değil üstün yetenektir. şimdiki şarlatanlara bakıp iç geçirmemek elde değil.