antropolojinin karşılaştırma ,farklılaşma ve degişme ilgisine ek bir örnek oluşturur.lingüistik antropologlar dili zaman ve mekan içinde ,toplumsal ve kültürel bağlamında inceler.
betimleyici lingüistik: tikel dillerdeki sesleri grameri ve anlamı inceler.
tarihsel lingüistik:zaman içindeki farklılaşmaları,örnegin(chaucer'in zamanında konuşulan) orta ingilizce ile modern ingilizce ve arasındaki ses gramer ve sözlükçe farklılıkları inceler.
biyolojik yada fizksel antropolojide kullanılan hominid ataları tanımlamak ve anatomideki değişimleri saptamak için kafatasları diş ve kemikleri inceleyen paleoantropologlara yardımcı bilim.
for every girl who is tired of acting weak when she is strong,there is a boy tired of appearing strong when he feels vulnerable.
for every boy who is burdened with the constand expectation of knowing everything, there is a girl tired of people not trusting her intelligence.
for every girl who is tired of being calledover sensitive there is a boy who fears to be gentle,to weep.
for every boy for whom competition is the onlyway to prove his masculinity,there is a girl who is called unfeminine when she competes.
for every girl who throws out her e-z-bake oven,there is a boy who wishesto find one.
for every boy struggling not to let advertising dictate his desires,there is a girl facing the ad industry's attacks on her self-estem.
for every girl who takes a step toward her liberation,there is a boy who finds the way to freedom a little easier.
tavesti olma bir tercihtir arada kalmışlık degil kullandıgın kelimelerden;
oha mina koyim: kendi kafalarımızda erkeklikle meşrulaştırdıgımız için kadınlarda duydugumuzda garipsiyoruz ama bu kadınların degil meşrulugu cinsler arasında paylaştıranların sorunu
cemaat çocuklarının bakışı ve bu 3 kişilk ekibin sürekli bakışı evet bizler genel ahlak kurallarıyla bir takım kısıtlamalar eleştiriler getiriyoruz ancak genel ahlak kimin ahlakı? dolayısıyla bu bakışmalar şaşırma edepsiz olarak nitelendirme acaba bizlerin açlıgından kaynaklanıyor olabilir mi?
evet asıl başlık olması gereken bu tür bir ekiple yan yana masalarda kelle paça yiyor olmak zor olurdu benim için travestilerle degil.
böylesine bir eylemin bir 'bayan'a (o da neyse) yapılmaması gerektigini dile getiren kadınlara diyorumki toplumsal cinsiyet rollerinin pekiştiricileri ne yazıkki bizlerde olabiliyoruz.dolayısıyla yapılan eylemi cinsel kimlikler üzerinden degerlendirme hatalı olacaktır.
koç taşagı kullanmak ta tahakkümü kapitalizmi sermayeyi vs. eleştirirken de 'koç' 'taşak' (erkeklik) kullanmak bu hareketin içinde bile erkek egemen anlayışın hakim kılınmaya çalışıldıgı gösteren bir hareket.