çizgi filmlerdeki klişeler

entry37 galeri0
    37.
  1. Kardırmak için çizdiğin delik resminden diğer karakter geçebilir hatta tren ile beraber geri çıkabilir ama sen sadece toslarsın.
    0 ...
  2. 36.
  3. Kurduğun tuzak asla çalışmaz sadece sen denerken aktif hale geçer.
    2 ...
  4. 35.
  5. Boşlukta yürüdüğünü fark edene kadar düşmezsin.
    2 ...
  6. 34.
  7. küçük karakterin büyük karakteri dövebilmesi.
    0 ...
  8. 33.
  9. iyinin hep kazanması ve kötünün kaybetmesi.
    0 ...
  10. 32.
  11. coyote karakterinin her bölüm defalarca dinamit patlamasına maruz kalmasına rağmen ölmemesi, yalnızca vücudunun siyaha boyanması, tüylerinin kabarması ve 3 saniye sonra tekrar eski haline dönmesi. çocukluğumun polat alemdarı idi kendisi.
    0 ...
  12. 31.
  13. Herif tam bi pislik çıktı rıza baba. Yok lan burası o değildi. Taktım kafayı ona. Çizgi filmlerin klişeleri sonunu bildiğimiz ama izlediğimiz tom'un jerry'i, sylvester'ın tweety'i yiyemeyeceği, elmer food'un bugs bunny'i avlayamayacağı gibi.
    4 ...
  14. 30.
  15. pepe nin her bölüm halay çekmesi .
    (bkz: tey tey pepe)
    1 ...
  16. 29.
  17. rakibin ayağına bağlı bir ipin yada üstüne sıkıştırılmış dinamitin çaktırmadan geriye iadesi sonucu olaylar.

    dinamit patlamasıyla kapkara olmak

    rakibi ekarte etmek için yapılan bir planın olağan şanssızlık eseri yatması sonucu tekrar denenmemesi , iyileştirilmeye çalışılmaması.
    1 ...
  18. 28.
  19. 27.
  20. 26.
  21. çoğunlukla kötü olanın çalışıp emek vermesi ama iyi olanın daima kazanması.
    1 ...
  22. 25.
  23. Mutlu sonla bitmesi, kocaman hot dog'ın bir lokmada yenmesi.
    0 ...
  24. 24.
  25. kahramanımızın yüksekten düşerken bir süre havada kalması ve daha sonra kendisinin düşerken gözlerinin havada asılı kalması..
    2 ...
  26. 23.
  27. 22.
  28. hopdediks'e, "sana yok, sen küçükken kazana düştün" iddiasıyla hiç ama hiç sihirli şerbet verilmemesi.
    coyote'nin bi türlü road runner'i yakalayamaması ve daha da klişesi, acme'den ne ısmarlarsa ısmarlasın gelmesi.
    2 ...
  29. 21.
  30. "Hepsi planin bir parcasi"
    "yani sayilir"
    ozel ajan oso.
    2 ...
  31. 20.
  32. prepare for trouble!
    make it double!
    to protect the world from devestation!
    to unite all people within our nation!
    to denounce the evils of truth and love!
    to extend our reach to the stars above!
    jessie! james!
    team rocket, blast off at the speed of light!
    surrender now, or prepare to fight!
    meowth!
    that's right!

    (bkz: pokemon)
    (bkz: roket takımı)
    3 ...
  33. 19.
  34. en büyük klasik Muz kabuğuna takılıp düşmektir. gerçekte bir defa bile muz kabuğuna takılıp düşen görmedim.
    2 ...
  35. 18.
  36. kaçmaya ilk başlangıcın yıldırım gibi olması, öyle ki bir anda ekrandan kaybolurlar sonradan anlarız ki aslında onlar da bizim gibi salak salak koşuyordur.
    0 ...
  37. 17.
  38. pokemon müdavimlerinden ash'in roket takımına fiziksel ayarlar vermesi.
    1 ...
  39. 16.
  40. karakterlerin uyumadan önce giydikleri elbise şeklindeki gecelikleri ve kukulatalı şapkaları..
    0 ...
  41. 15.
  42. casperın devamlı arkadaş bulma isteği.
    1 ...
  43. 14.
  44. 13.
  45. yüksek bir yerden şemsiyeyle atlandığında yere düşülmemesi. şemsiyenin bir nevi paraşüt görevi görmesi ve benim 4-5 yaşlarındayken bunu kafaya takıp, "yaa baba bu çok saçma. bunu çekenler gerizekalı mı?" demem...
    bir karakter uçurumdan aşağı uçarken, bir git gide kalınlaşıp uzaklaşan bir ıslık sesi vardı sonra...
    2 ...
© 2025 uludağ sözlük