yolda toplu bir şekilde yaşlı amcayı döven diğer ırklardan hiçbir farkı olmayan gruptur. aynı şekilde nefret edilesidir.ırkttan değil davranıştan kaybedenlerdir.
kürt oldukları için dövmemişlerdir, cahil ve geri kafalı oldukları için, şehirde yaşamasına rağmen hala köy kafasıyla dolaştığı için dövmüşlerdir. kürt olmak, birilerini dövmek demek değildir, bu maganda olmanın tanımıdır.
şimdi tamam güzel güzel sabah kalkmışşın c.tesi sabahı işine gidiyosun falan, yolda 10 15 tane adam görüyosun 1 adet yaşlı amcaya dalmışlar da bik bik. bide adamlar kendi aralarında ağğııy oyıuyu bööööeeaa gibi sesler çıkarıyolarmış suratları da çok kıllıymış burdan da adamların kürt olduğunu çıkartıyosun ve içinden ulan ne şerefsizler var diyosun. ama sen bu içinden geçirdiğin 'ne şerefsizler var' kanısını adamların kürt olduğunu anladığın/düşündüğün için söylüyorsun kendi kendine. yani senin burda anlatmak istediğin aslında sabah sabah görüp de götün yemeyip aralarına karışamadığın bi olayı anlatmak değil, olaya karışan veya aralarında bikaç tane bulunan bir ırkın anti propagandasını yapmak.
yazarın birde şöyle fikirleri var sanırım;
1. her kıllı ağğııy oyıuyu bööööeeaa diye ses çıkaran adamlar kürttür,
2. kürtler ne olursa olsun olay ne ise haksızlardır.
--spoiler--
sizin gibi kafatasçılar faşistler yüzünden bu ülke bu hale geldi.
--spoiler--
onlar zaten dövme, bölme, parçalamak, küfür, hakaret, nefret, öteki olmayı sevmek, eğitimi reddetmek vs. konularda başarılıdır diyerek zaten,
- kendisine benzemeyenlere hakaret ettiğini,
- bu tavırlarıyla bölünme ve parçalanmaya çanak tuttuklarını,
- cümleye onlar diye girerek birilerini ötekileştirdiğini, kategorize ettiğini,
- cümlenin geneli itibariyle tüm benliğinin nefretle dolu olduğunu,
anlayamayan arkadaşların bulunduğunu ama enteresandır ki bunun da farkında olmadıklarını görmemizi sağlayan başlıktır. her ne kadar, karşıtlıkları tetiklemeyi amaç edinen bir yazarın başlığı olsa da sırf bunun için bile kendisine teşekkürü borç biliyorum.
kıllı türk yoktur diyen önerme.
hangi topluluğun dövdüğü değil,yaşlı bir adamın dayak yemesinin önemli olduğunu anlayamamış insan stajeri a dostum.
madem o kadar kıllandın bu duruma,esnaftan önce müdahele edeydin ya.
bu noktada sorunu sadece "yaşlı bir amcanın" dövülmesinde görmek ciddi bir kapasite istemektedir. gelin tane tane anlatalım, anlamayan kalmasın;
1) teke tek, üstelik yaşıt iki insan kavga ederse; bunlardan biri yaralansa, bu kasten adam yaralamaya girer. suçtur.
2) sokakta birden fazla kişi, genç birine dalarsa; bu yine kasten müessir fiile girer, yargılama gerektirir.
3) sokakta birden fazla kişi, yaşlı bir amcaya dalarsa; bu hem suçtur hem ayıptır hem de kahpeliktir.
4) sokakta böyle bir olayı görüp, bu hadisenin içinde bu kadar suç unsuru varken sadece koca bir topluma dair zekice(!) çıkarımlar yapmak ....
4. maddeyi sizin yaratıcılığınıza bırakıyorum arkadaşlar.
iki düşünce gelir akla.
eğer bu doğruysa şerefsizin evlatları sonra çıkıp bize hak verin özgürlük verin diyemez bunlar yüzünden nazist olacak ülke.
eğer bu bir sıkmaysa ve sadece kürtleri kötülemek için yazıldıysa entry sahibine yazık diyorum.
bu entryimde sıklıkla virgüllere başvurup, cümle sonunu da üç noktayla bitireceğim. evet böyle yapınca daha etkili oluyor diye bi kanı var bende.
doğal değildir.
bunun adı ayılıktır. türklerin arasında da, kürtlerin arasında da ayılar mevcuttur. tıpkı rusların ya da rumların arasında olduğu gibi...
nefrette sınır tanımıyorum çünkü elimden nefret etmekten başka bir şey gelmiyor. acizim diyorum yahu.
birilerini öteki ilan edip, nefret etmeye ne kadar da meraklıyız.
tipten ırk tahlili yapma işi bambaşka yerlere götürüyor bilesiniz. 10 sene sonra kafatasını inceleyip, yapısına göre insanları hapse atmaya başlıycaz böyle giderse. örnekleri de vardır yani, haberiniz olsun. sonra kafatasını törpületmek zorunda kalmayasın.