bugün

Dışarıda yattık lisede o gece saat üçte okulun bahçe duvarından atlarken bekçi gördü polisi çağırdı beş metrelik duvarı on snde tırmandım falan. Lan dört defa polis çevirdi o gece aylardan şubat soğuk camiye sabah namazına kapıda bekliyoruz imam geldi biz daldık namazı kıldık mı sabah saat beş uyuyacağız sıcak yer üç kişi sarıldık bir uyandık altı kişiyiz üç de tinerci gelmiş onlarda sarılmış bize camide uyandık mı saat yedide okula gittik işte.
Sözlükte yazar olmak, var mı ötesi! burada yaşadığım çılgınlıkları say say bitiremem.
dün sabah alarmı 5 dakika erteledim.

tam bir çılgınlıktı ya.

hala gülümseyerek "yaramaz çocuk seni" derim kendime bunu hatırladıkça.
Bir dönem sevgilimle ateşli şekilde mesajlaşıyorduk, nasıl oldu bilmiyorum bizim manita yanlış yere mesaj attı, attığı kişi durmadan aramaya başlayınca iş başa düştü, aradım adamı başladım yalanlara kardeş sana mesaj atan benim nişanlım, ben askerdeyim çok zorda kaldım abazanlıktan, telefonda erotizm yapıyorduk falan dedim ama adam ne ahlaksızlığımı bıraktı ne pezevenkliğimi, ağzına geleni söyledi. Dua ediyorum yengeyi bir kere de biz yalayalım demedi.
dolara dedim ki; sen 5 lira olursun oğlum dedim.
eski sevgilimin ailesi evdeyken evlerine gizlice girip sevişmek.
Gecenin bir vakti minibuste tek kalmak mk. Bunu yasadim lise 2 ye giderken. Sehir disina cikiyordu pezevenk nerdeyse yanlis minibuse binmisim bide. Allahtan arkadasimla konusuyordum duyar duymaz in orda natalie dedi ta itin oldugu yere gelip beni aldiydi. Bide su da var gecenin bir vakti beni alan elemanda bana birsey yapmadi. Ailem hala minibusle geldim saniyor vay mk.
geç kalmak üzereyken kestirme diye hiç bilmediğim yola girmek.
Uyandığımda sigara içtim. Sonrada tekrar yattım.yatmadan önce Dışarıda dombra çalıyordu, penceredeki mutlu kuşa sigara paketini fırlattım. Kuş korktu müzik arttı sigara külü yatağa düştü ve ben..
işi gidiyordum ve kahvaltı etmemiştim. Bir simit alıp yiyeyim dedim şöyle sıcak sıcak, gevrek gevrek. Yanına da bir tane üçgen peynir almaya karar verdim sonra canım öyle çok peynir çekti ki; 2 tane peynir aldım ve tek bir simitle yedim. Amaaan bir daha mı gelcez dünyaya?
Aniden yapılan çılgınlıktır.
Ne kadar çılgınca bilemem ama az önce gsstore' a girdim ve lisanslı bir ürün aldım. Kafamda hiç yoktu böyle birşey. 2 dakikada oldu herşey.
1 litrelik kolayı bardağa koyup içmek yerine tepeme dikip içmiştim.

hatırladıkça tüylerim diken diken olur.

ya ben tam bir yaramazım.
kahveye girip kimin çükü daha büyük ulan demek.
Son ses müzik dinlemek.
fabrikanın içine " neden ben" diye bağırarak koşturdum.

tşk.
üniversite önünde pamuk helva satmak.

işte bunlar hep kapitalist dünyanın kapitalist düzeninin düzensizliği.
Hoşlandığım çocuğa açılmak ve olumlu bir tepki almak. sanırım sevgili olmak için de benim adım atmam gerekecek, umarım onu kendisi yapar.
Gece 4'e kadar uyumamak.
Wp grubuna çükümün kafasına grubun kısaltmasını yazdım birde gülücük koyup yolladım sonra gruptan çıktım. Pişmanım.
Geçen kanepeden atladım. Bu sayılır mı.
(bkz: pırt yaptım)
bazen rastgele evimin önündeki caddeden geçen iett otobüslerinden birine binip son durakta iniyorum. tamamen amaçsızca. bindiğim hattın numarasına bile bakmıyorum. ama geçen 18k'ya bindim, bir baktım sultanbeyli'deyim amk. inmemle başka bir otobüse binmem bir oldu. *

düzenleme ; çılgınlığa bak aq.
sabah kahvaltısında simit yerine poğaça yemektir. işçiyiz lan biz aksiyonumuz bu kadar oluyor..
birkaç saat önce babam arayıp aniden “geze geze ankara’ya gidelim mi?” diye sordu. sol ayağımın üstüne basamıyorum. incittiğim için sargılarla, yara bereyle dolu. tamam oluur dedim. hazırlanıyorum şu an.

tek başıma pek bir çılgınlığım olmuyor ama babamla bir olunca adeta uçuyoruz. *
Yıllar evvel bir yaz çok üzülmüştüm... Bildiğin çantamı topladım (iyi ki çok girişli vizem vardı.) ve ver elini paris'te fotoğrafçı arkadaşımın yanına... 4 gün kaldım ve 3 gün boyunca öyle bir sarhoş olmuştum ki adımı söyleyemiyordum... Son gün manyak gibi sarhoş halimle polisle tartışmıştım... O gece de sabaha karşı uçağım var... Nasıl başardıysam adamdan kurtulmayı başarmıştım... işin garip tarafı hava alanında da sorunsuz geçtim. Meğer sonra arkadaşımdan haber aldım...Aslında adamlar o gece beni hava alanında da aramışlar ama ben çoktan uçakta idim * Hey gidi gençlik hey...

Vicdani edit: Tabi ki kız meselesi...