dünyanın en çok oynanan mmorpg oyunudur kendileri. ayrıca başlamayı düşündüğüm fakat kafama takılan birkaç soru nedeniyle sürekli ertelediğim oyundur. Azeroth ovalarından birkaç arkadaş yardımcı olursa sevinirim.
6.1 Patch i an itibariyle gelmiş oyundur. server'ların açılmasını bekliyoruz.
Garrison'daki düzenlemeler güzel olmuş. 36 stack görev atayabiliyoruz artık.
Heirlooms itemler için ayrı bir panel oluşturmaları da güzel.
O Pet Trainers binasını zorunlu tutan kafalarını sikeyim. Pet'le ne işi olur lan raider'ın? Niye silemiyorum o binayı ben?
Epic Rogue Follower geliyor.
ve bir kaç yenilik daha.
Görsellik olarak da asıl düzenleme 6.0 ile değil 6.1'le geliyor gibi gözüküyor.
Oyun içerisinden twit atabilecek olmamız da ayrı bir saykoluk mına koyim. hangi akla hizmet acaba?
dünyanın en çok oynanan mmorpg oyunudur kendileri. ayrıca başlamayı düşündüğüm fakat tam olarak ikilemde kaldığım oyundur. yazar arkadaşlardan yardım bekliyorum*.
warlords of draenor ek paketiyle babalara gelmiş oyundur. nitekim böyle olması beklenendir, muhtemelen 1 hafta kadar sonrada düzelecektir ancak blizzard gibi bir firmanın bile yeri geldiğinde işleri eline yüzüne bulaştırdığını göstermiştir. önceki paketlerde olduğu gibi.*
eski bir warcraft,ultima online oyuncusu olarak başlamayı düşündüğüm oyundur. işten sonra 2-3 saat takılırım tarzında oynayacağım. yardımcı olabilecek varsa mesaj atsın oyun hakkında soracaklarım var.
bugün itibariyle warlords of draenor patchi gelmiş oyundur. hit pointler, manalar, damagelar düştü epey. bana woddaki statlar cata ve pandaria arası olcak gibi geliyo çünkü şu an baktığımızda iyi bir tankın hit pointi 130 - 140k larda geziniyor. bir çok cooldown skilli yoktu bugün baktığımda priestimle. void shift, inner fire, inner will, hymn of hope ve hatta greater heal kalkmış. bunlar hatırlayabildiklerim. ayrıca prayer of mendinge cast time eklemişler. fear talentla geliyor. biraz girip oynama fırsatım oldu kısaca şöyle anlatayım; holy oynuyorum spamlayabilceğim 2 direct heal var şu an biri flash heal, biri heal. tamı tamına aynı miktarda heallıyolar ama birinin cast timeı 2 katı daha uzun ve manası yarı yarıya. ilk başlarda heal spamlayarak tutmaya çalıştım tankı fakat az geldi, dedim böyle olmayacak bu abandım flash heala. normalde manayı su gibi içmesi gerekirken, fight sonunda %55 civarı bi manam vardı. tam dengeleyememişler galiba bu olayı. diğer bi düşüncemse (diğer mana based karakterlerimide gözden geçirdikten sonra) "mana gain" cooldown skillerini genel olarak kaldırıp bol regenli, bol skill atmalı fightlar düşünmüş olabilirler. yada bu skiller 90 - 100 arası gelebilir.