85 senelik zulümdan sonra bile isviçre, italya kafirlerinin değer yargıları yerine, geçmişin, şimdinin ve geleceğin kanunları olan şeriat kanunlarının türk halkı tarafından başköşeye konulduğunun mübarek kanıtıdır.
yüzde 100 olmadığına hayretle baktığım anket sonucudur. zira anket soruları daha sorulmadan anketörler aracılığıyla çalınıp * hepsi aynı doldurabilirdi. ayrıca madem yüzde 74 şeriat istiyor o zaman dinci partilerin oy toplamı neden yüzde 50yi bile geçemiyor diye de sormak istiyorum. *
demokrasinin bir kişi bile istemese kabul etmeyeceği gerçeği bilinedursun; *%26 nın istemediği gerçeğini doğurur ki bu da milyonlarca kişi edecek kadar fazladır. şimdi ne diyelim ?
"%70: yolsuzluğu azaltır
%69: kadınlar için adalet sağlar
%68: suç oranlarını düşürür
%63: adil bir hukuk sistemi oluşturur
%62: insan haklarını korur
%55: ekonomik adaleti sağlar
%53: halkın yönetime katılımını sağlar
%52: bilimsel gelişimi sağlar
%51: azınlıkları korur
%33: zalimce cezalar getirir
%32: kişisel hakları kısıtlar
%26: bilimsel gelişime taş koyar
%23: iktidardakilerin güçlerinin azaltılmasını sağlar
%22: kadınlar için baskı olur
%21: azınlıklar için baskı olur
%21: hükümete sonsuz güç ver
RUS FACEBOOK'UNUN GÜZELLERi"
diye devam eden haberdir.
çok ciddiye almamak gerekir. **
%69: kadınlar için adalet sağlar
%53: halkın yönetime katılımını sağlar
%52: bilimsel gelişimi sağlar
%51: azınlıkları korur
dendiğine göre ankete katılanlar şeriat hukukundan bihaberdir. Hırsızın eli, tecavüzcünün çükü kesilsin mantığıyla yanıtlanmış olmalı anket. yoksa kadınlar için adalet, halkın yönetime katılması, bilimsel gelişme ne alaka!
MTTB'nin iki yüzlü riyakar piçlerine yaptırdığı anketle benzerlik gösteren ankettir. 1600 üniversite öğrencisine sorduk yüzde 69u geleceğine dair kaygı duymuyor, umutlu bakıyor.
He biz de yedik. işin ilginç yanı ise Bu anketi TVde açıklayan arkadaşın son sınıf öğrencisi olup sınıf arkadaşlarının alayının "mezun olunca ne yapacağız yarrağı yedik" modunda dolaşmalarıdır.
--spoiler--
osmanlı döneminde yolsuzlukları ile ünlü karakuşi adında bir kadı varmış. bir gün karakuşi kadı, bir fırının önünden geçerken burnuna güzel bir koku gelmiş. vitrinde güveç içinde nar gibi kızarmış sahibini bekleyen nefis bir ördek var karakuşi kadı, fırıncıya ben bunu aldım demiş.
kadıya itiraz edilir mi? fırıncı hemen ördeği paket yapıp vermiş. az sonra ördeğin sahibi gelmiş: hani bizim ördek?
fırıncı boynunu büküp uçtu deyince iş kavgaya dönüşmüş. kavga sırasında fırıncı, araya giren bir gayrimüslim müşterinin gözünü çıkarınca korkup kaçmaya başlamış gayrimüslim de peşinde kovalıyor
bir duvardan atlarken, bilmeden öteki taraftaki hamile bir kadının üstüne düşmüş. kadın, çocuğunu düşürdüğü için, kadının kocası da fırıncının peşine düşmüş.
can havliyle kaçan fırıncının çarpıp devirdiği yahudi bir vatandaş da kızıp peşlerine takılmış
sonunda duruma müdahale eden zaptiyeler hepsini yakalayarak karakuşi kadının karşısına çıkarmışlar.
kadı sırayla sormuş ördeğin sahibi, bu adam ördeğimi hiç etti diye şikáyet etmiş.karakuşi kadı, fırıncıya sormuş: ne yaptın bu adamın ördeğini?
fırıncı uçtu demiş. kadı, kara kaplı defterini açmış:
ördeğin karşısında tayyar yazılı. tayyar uçar anlamına gelir. o halde ördeğin uçması suç değil diyerek fırıncının beraatına karar vermiş.
gözü çıkan gayrimüslim vatandaşa sormuş onun şikáyetine de kara kaplı defterden bir madde bulmuş: her kim, gayrimüslimin iki gözünü çıkara, o müslimin tek gözü çıkarıla
davacı ne olacak? diye sorunca karakuşi kadı, şimdi demiş, fırıncı senin öbür gözünü de çıkaracak, biz de onun tek gözünü çıkaracağız.
tabii gayrimüslim şikáyetinden hemen vazgeçmiş, fırıncı bu davadan da beraat etmiş.
çocuğunu kaybeden kadının kocasına da karakuşi kadı, tamam demiş, karını vereceksin, bu adam yerine yeni çocuk koyacak.böyle olunca adam da şikayetini anında geri almış, fırıncı bu davadan da kurtulmuş.
kadı dönmüş yahudiye:
senin şikayetin ne? bre
yahudi ellerini açmış, ne diyeyim kadı efendi demiş, adaletinle bin yaşa sen, e mi!
4 karı alma, erkeğin kariyi dövme hakkı olması, erkeğe hayır demenin günah olması gibi şeyler güzel de, işte o çember sakal bırakma, şalvar giyip kafaya çaput bağlama, falan zor.
Bir de 7-8 yaşında kızlar ilgimi çekmiyor, o da zorlayacak beni.