Hemen ardından kızın benim kapalı yerde kalma fobim var diyerek nefes almakta güçlük çekmesi. O muhteşem erkeğimizin de kızı sakinleştirip dertlerine deva olması...
Yeter. Her dizide aynı olay olur mu demeyin. Olur aq.
kafasının arkasına vurunca şap diye bayılması bi süre sonra hiçbi hasar olmadan uyanması. (başrol hariç. o 100 kurşun yese gene yıkılmaz, figuranlar terminatör olsa tokatla ölür.)
bir de çok zengin çok yakışıklı çok da iyi yürekli adamlar. bunlar bütün gün gezerler, işe gitmezler gitseler bile çalışmazlar çünkü işyerinde şahit olmaları gereken özel hayatla ilgili bi hadise vardır mutlaka. mısınki nerden geliyo bu kadar para? ağaoğlu olsan gene gider toplantılara girersin. bizim esas oğlanlar toplantılara girse bile ilgilenmez ama çok başarılıdır ne hikmetse.
bir birini seven 2 kişi. her filmde olmak zorunda bunlar. korku komedi dram fark etmez her türlü filmde olacak bu aşıklar. olmazlarsa film türk filmi olmuyor.
1-tecavüz : bunla alakalı mutlaka travmatik bir durum uzun uzadıya anlatılır.kız bunalıma girer intikam alır mutsuz olur katil olur vb.
2-evlilik dışı hamile kalma :çocuk napılcak kimden peydahlandı ,babası kim hep muamma.
3-boğaz yalılı zenginler:bu son zamanların dizi modası biri zenginse boğaz sırtlarında yalıda oturur.
4-80 ler darbe zamanı:mutlaka anlatılmalı işlenmelidir. hikaye oralardan başlar 2000 lere gelir. flashback sahnelerle işklence ,sokağa çıkma yasağı görüntüleri hatırlanır.
5-güneydoğudan göç etmiş ailenin istanbul öyküsü:böyle onlarca dizi çekildi.
6-vee sağ sol kavagası solcu gençlerin trajedileri: heleki bu günlerde darb mahkemelerce yargılanırken olmazsa olmazdır .
melek gibi bir kız şeytan gibi bir kadın yada adam, dizilerde normal insan hiç olmaz ya iyiler çok iyi yada kötüler çok kötü.
en önemlisi aşk üçgenleri beşgenleri ve masum kız kötü adam sevdiği oğlana zarar vermesin diye kötü adamla evlenir ve sevdiği adama yalan söyler. mutlaka kızın sevdiği adamdan bebeği vardır ama herkes kötü adamın zanneder.
normal durumlu aileler de olmaz ya ultra zengin ve medyatik yada çok fakir. ve işin kötü tarafı seyircide ısıtılıp ısıtılıp önlerine konan senaryoları büyük ilgiyle karşılayıp izliyorlar.