bu çılgınlık günümüz itibari ile hala devam etmektedir. bir zengin aile çevresinde ilişkiler ve hikayeler gelişir. üstelik bu zengin geleneksel ailenin zengin oğlu muhakkak bir gençlik hatası yüzünden gariban bir kadından çocuk sahibidir.
zenginlik temasını bol keseden var. telefonlar, son model arabalar, saraydan bozma evler vs vs. bunlar zenginlik teması için normal. normal olmayan şey fakirlik teması. nasıl bir anlayışsa en fakir evlerde bile geçim sıkıntısı yok. faturalar ödeniyor. aç kalma yok. parasızlıktan okula boş beslenme çantasıyla giden yok. aileye destek olmak için merdiven silen ev hanımları yok. herkes halinden gayet memnun. ya fakirliği gerçekten bilmiyorlar ya da böyle göstermek işlerine gelmiyor.
film başında fakir ve zengin kişileri, film sonuna doğru zengin ve fakir olarak mod değiştirirler. fakirleşen zengin zenginken yanında çalışan fakirken zenginleşen kişinin yanında çalışır.
kisinin özgüven ve karakterini hayata yansitabilmesi icin illa da holding sahibi zengin olmasi gerektigine inanan senaristlerin her diziye bilincaltlarini yansitmalari ile ortaya cikan durum.
her dizide fakirler ve zenginlerin ilişkilerinin anlatılışıdır. bir dizide fakir bir yaşam anlatılıyorsa mutlaka yandan zengin karakterler olaya girer. yada zenginlik asıl temaysa mutlaka fakir karakterlerin olaya dahil oluşunu konu alırlar.