Şarkının tersini daha bi sevdim.şaka bi yana klibi çok korkunç.ters halini klibi ile birleştirmişler.bu saatte izleyince cidden korktum.hele o halde akşam sokakta böyle birini görsem yığılıp kalırım sanırım.
türkiye'de popüler müziğin ne kadar yavan ve sığ olduğunu, pop kültürün ufak bir tanıtım bütçesi-medya organizasyonu ile nasıl dayatılabileceğini, boktan bir şarkının internet medyası yardımıyla (özellikle ekşi sözlük yoluyla) nasıl hafızada yer ettirilip sürekli olarak hatırlatma yoluyla gündemde tutulduğunu göstermesi açısından inanılmaz bir baş yapıttır.
ha şarkı olarak nasıl dersen; sözleri "bir kere, iki kere, üç kere, dört kere, beş kere aaağğğğğğğğğhhhhhh" olan bir parçadan söz ediyoruz. yapmayın allah aşkına...
bunu dinledikten sonra bu şarkının yüzüne tükürürsünüz.
ayrıca melodiyi daha önceden bildiğim için bu fırlattıyı söyleyen kıza da hakkı değildir muhtemelen ama pis bela okuyorum o derece sinir olmaya başladım.
resmen nefret ettim ya. şurada sözlük yazarı olarak çıksa ekrandan sokucam gırtlağına.
bir de bu var ama alakası yok.
bir de bu şarkının olduğu film var gadjo dilo ama onun hiç alakası yok.
bir de bu filmde oynayan Rona Hartner vardır ki onun hiç mi hiç alakası yok.
şarkı güzeldir, hoştur. bolca da dinlerim bu aralar. ama az evvel twitter'da bir tweet ile gördüm, ve o versiyona yarıldım; "Totti fırlattı kalbimi. Messi üstünü çiğnedi. Cazorla geçer dedi, Lassana Diarra."
zorla ezberletmeye çalışılan şarkı. her mekanda ısrarla bu şarkı çalıyor. şarkının dozajından olsa gerek artık peşinizi bırakmaz oluyor. gece yatarken bile bu şarkıyla yatıyorsunuz. türk şarkılar arasında farklı bir yere konması gerekir bu eserin.