abba şarkıları eşliğinde yıldız tilbe'den bile daha çılgın dans ederler. o derece.
bir de yalakadır ki bunlar, sormayın gitsin. ortamın en popüler ve zengin kızının fino köpeği işlevi görürler. kız çok boktan bir espri bile yapsa, ellerinde içkileri gülmekten ölürler. kız "haydi dans ediciiiz!" derse, müziğin sesi sonuna kadar açılır, hepsi aynı figürlere programlanmış gibi "çılgınca" dans etmeye başlarlar. ancak, popüler kızımızın yakışıklı sevgilisi, "fakir ama gururlu esas kız" tarafından ayartılınca da kızımızın tepesi atari kaprisinden geçilmez, "bu kadar kafi!" diye bağırır. herkes ne kadar çılgınlar gibi eğleniyor olsa da, o cümleden sonra "off" düğmelerini basılmışcasına stop ederler, ve ortamdan ayrılırlar.
tek parca mini kıyafet icinde hafif balık eti vucutlarini sergileyen kızlar ile o yıllara ozgu dar kesim, zaman zaman ispanyol paca kumas pantalon uzerine dar bir kazak giymis erkek modelini bir araya getiren sahnelerdir. Bu sahneler ev ortamında yasanabildigi gibi, teco nun da camiaya girmesi ile donemin diskotek kulturune tasinmistir. Onceleri masumane gozuken ickiye uyku hapı katma modası zamanla yerini teco'nun hardcore stili ve uyusturucuya bırakmıştır.
bazı dans sahneleri ise, bu ogeleri islemeyip zengin-fakir catismasini yansıtmak amaclı cekilmistir. zengin grubun icine bir şekilde dahil olan fakir ve masum kızın ilk icki icisindeki oksurmesi, digerlerince alaya alınması vb. konularla zengin kesime olan dusmanlık koruklenmistir. *
Bunlar hepten ilginç tiplerdir, sağa sola sallanır tuvaleti gelmiş çocuklar gibi elindeki kadehle, sonra gururlu kıza döner "nen var kuzuum? yoksa? yoksa sen dansetmeyi bilmior musun? hhahahahah" diye.. ulan kevaşe, sen biliyor musun? Çişi gelmiş taklidini o kız da yapar? Ne var yani?
eller yüzün iki tarafında, avuç içleri dışarıda kalmak suretiyle, sabit duran ayaklarda yaylanma eylemi ile dans etmeyi karıştıran dönemin popüler insanları.
bir diğer şekli ise;
tek el yüze doğru yine avuç içi dışarıda ve diğer elin avuç içi öteki elin ters istikametinde bel hizasında tutmak suretiyle birkaç adımlık alanda sağa sola gitme eylemini dans etmekle karıştıran dönemin popüler insanları.
sonuç: izlemekten asla bıkmayacağımız türk filmlerinin, vazgeçilmezleri.
mutlaka kafaları iyi olan, sapık ruhlu, tuhaf saçlı, uyuz gülüşleri olan yayık yayık konuşan tipler olurlar. kızlar ise renkli taytları ve kabarık saçları ile dans adı altında enteresan hareketler yaparlar. yalnız her türk filminde böyledir bar olur, ev olur, park olur, muhakkak müzik ve içki vardır. sanki bu insanların başka işleri yokmuş gibi yorulmadan bıkmadan günün 24 saati sürekli tepişirler.
içlerinde mutlaka tecavüzcü coşkunun da yer aldığı dans sahnelerinde, abartılı makyajlı kızlar ile birlkte saçma sapan hareketler yaparak dans eden erkeklerdir. dansa sahnesi mutlaka fakir kızı aşağılayan bir kaç cümle ve kahkahalar ile biter.
hadi bunlar neyse de, her filmde benzer sahneler gördüğümüz halde bu filmlerde bile ağlayacak sahneler bulmamıza ne demeli?
aslında zengın kızlar dıye bıtırecektım ama karakter sınırına takıldı...
bir adet simarik ve zengin olan kizimiz vardir ya da zengin ama cevresini sevmeyen bir adet gururlu, zengin, esas kizimiz vardir...
birinci durumda; zengin kizlar partide cilginca dans ederler ve esas kiz fakirdir, ustune ustluk koyludur de... esas kizla alay ederler ve alay bitince cilginca dans etmeye devam ederler...
ikinci durumda; butun zengin asalagi kizlar cilginca dans ederler ama gururlu olan zengin ve esas kizimiz bir kose de otururur ve askinin gelmesini bekler, baslarda esas ama gururlu, yakisikli ama fakir genc erkegimiz gelir ve onunla dalga gecer... ancak sonunda askik olurlar...
ama cilgin kizlarimiz partilerde dans etmeye devam ederler..