Allahin cezasi hero yeni item duzeni ile 2 kill alirsa oyunu mahvediyor. Assass reworku tank reworku derken oyunun dengesi kalmadi. Tesekkurler riot games.
450 değil 1350 oyun parasıyla alınabilen karakter. iyi kasarsanız adamlar yanınıza gelmeden eritirsiniz. late gamede dominik alıp da 10 sn de kasmış bir gareni vur kaÇ mantığıyla alabilirsiniz. candır.
bi ultisi vardır 5 kişinin önündeki birine at hepsi savrulur. Lee sin'le beraber top oynar gibi birbirinize savurursunuz karşı takımı *.
annie tris xin 3 kişi sikiyor-duk ki, bir de baktım yalnız kalmışım karşının tank öndekileri boşverip bana focus atmış karşı adc bi e+mahvolmuş tek yedim. saygılar.
şerefsizin önde gidenidir. en önde bayrak tutanıdır. lan orospu çocuğu riot 18 lvl tristana ya %90 saldırı hızı + lvl başı menzil verip ortalığın anasını sikiyor bir şeyler yapsanıza adi herifler. adam mahvolmuş+hayalet dansçı+statikle haşa allah oluyor bildiğin.
oynamayı bir türlü beceremediğim lol hero'su. ısınamadım bu yumurcağa. yalnız w+r combosunu doğru zamanda doğru yerde ** yaparsanız rakibin kurtulma şansı yok. q skill'i sayesinde early game'de saldırı hızı itemlerine pek gerek duymazsınız ancak bu skill epey mana yer. ona göre önleminizi alın. ayrıca pasifi sayesinde level aldıkça saldırı menzili artmaktadır.
hem ad carry hem de ap carry olarak oynanabilen lol şampiyonu. skillerinin hepsi ability power'dan almasına rağmen, pasifi sayesinde oyun sonlarında oyundaki en yüksek range'e sahip hero'lardan olduğu, saldırı hızı veren ve kaçmaya yarayan skill'lere sahip olduğu için ad carry tristana da yaygındır. asist veya kill alındığında w skill'inin bekleme süresi sıfırlandığı için rahatça kill alıp, asist yapıp kaçılabilir. ad carry olarak oynandığında ultisi pek vurmadığı için bir nevi kaçış skill'i özelliğine de sahiptir.
1970 yapımı biraz hayal kırıklığına uğratan luis bunuel filmi. başrollerde fernando rey ve catherine deneuve var. başka birisi çekseydi hehalde güzel film der geçerdik ama bunuel' den böyle bir hamle beklemiyor insan.
---olası spoiler ibaresi---
açıkçası filmde sürekli bunuel üçlüsü olan burjuvazi-din-proleterya kavramlarını, sembolize eden oyunculara oturtmaya ve alt metinleri çözmeye uğraşıyorsunuz fakat bu bir türlü olmuyor. tam çözümlemeye başlıyorsunuz yine bir şekilde anlam kayıyor.viridiana' dan hatırladığımız hizmetçi karakteri de bu sefer çok sığ çizilmiş gibi. filmle ilgili tek kesin nokta don lope ile tristana' nın ters olarak karakter değiştirdikleri. tristana saflık ve iyilikten şeytani bir karaktere bürünürken don lope ise yaşlandıkça ve tristana' nın hastalığının da etkisiyle giderek baba karakterine bürünüyor. sağır-dilsiz saturno karakterinde sanıyorum birşeyler anlatılıyor ama bu da çok muğlak. son plandaki geri dönüşler de bunuel tarzı değil pek. zorlasam biraz birşeyler çıkacak sanki ama istemiyorum.
---olası spoiler ibaresi---
kısacası ya ben anlayamadım yada bunuel' e göre daha düz ve sığ bir kurgu olmuş. en azından bunuel' in tarz değiştirdiği mutlak.
triste elle est prête à tout
pour rien, pour tout
dans la ronde des fous elle pleure tout doux
l´amour a tué les mots qui la touchent,
touchent
contre ta bouche elle veut qu´on la couche
triste elle fait la
grimace,
devant sa glace
d´un coup du coeur enlace l´ombre qui passe
et rien jamais n´effacera les traces, lâches
du sang qui coule des corps qui se cassent
adieu tristana
ton coeur a pris froid
adieu tristana
dieu baisse les bras
laissez-la partir
laissez-la mourir
ne le dites pas
tristana, c´est moi!
triste sort tristana
tu sais, crois-moi
trois petites tours, elle s´en va
la vie comme ça
les plus beaux jours s´achèvent dans la peine, haine
pourquoi faut-il payer de ses veines
adieu tristana
ton coeur a pris froid
adieu tristana
dieu baisse les bras
laissez-la partir
laissez-la mourir
ne le dites pas
tristana, c´est moi
"gerçeküstücü" yönetmen bunuel'in en çarpıcı filmlerinden biridir. yine, burjuva ve "katolik" değerlere saldırır, yine halüsinasyonik bir anlatım tutturur ve yine "anti-estetik" denebilecek bir erotizm kullanır. bu durumu deneuve'un soğuk seksapeliyle de birleştirince ortaya gerçektende, "gerçeküstü" bir film çıkarır...
Luis Bunuel filmidir. Bunuel, yanına aldığı genç kızı (Catherine Deneuve) korumak yerine ona sahip olmaya çalışan yaşlı bir adamın üzerinden burjuva ahlakını eleştirir. Filmin sonu çarpıcıdır. Genç kız yaşlı adamı ölüme terk eder.