28 şubat sürecinde hani şu top sakallı sosyolog bozmasının ve çalıştığı gazetinin kimi devrimci! yazarları tarafından tartışılan konu. hatta bir adım öteye gidip parklarından yasaklanmasını ortaya atmışlardı. kemalistlerin komedi anlayışı hiç değişmiyor.
toplu taşıma araçlarına ilişkin fantezilerine yüz ve izin vermeyen müslümanlardan kurtulmak isteyen kıt akıllı, sapık fikirli insan çıktısı. (bkz: sifonu çekmeyi unutmayınız)
bir sonraki durakta müslümanları indirmemek demektir. e bizce gayet makul. depoyu fullesek de şöyle bir patagonya turu yapıp gelsen ? lamalar falan tükürse yüzüne hani derim ben.
dağdan gelip bağdat'dakini kovmaktır. o adama sorarlar senin geçmişin var mı? sen kimlere uzanıyorsun? " ben şamanım ulan. sizin gibi sonradan yetme müslümanlar geçmişim var diye sırıtıyor. biz taa orta asya'dan geldik. sizin geçmişiniz benimkinin yanında pire kalır."
ben türküm diyen bir insan aynı zamanda müslümanım diyemez. buna hakkı yoktur. geçmişinden utanması lazımdır. tamam bıraktık şamanizm geçmişini. yok öyle bir geçmiş. sildik tozlu raflardaki kitaplardan. ondan önceye geldik. kim vardı şimdiki kazma düşüncelere sahip bir insan?
bu ülkenin temel dinamikleriyle oynayanmış. bu ülkenin 600 yıllık dinamitleri sizsiniz, patladınız patlayacaksınız. fizik yasalarına bütün ampüller bir gün patlar.
bir de utanmadan acayip acayip cümleler kurarsınız.
bir kurt orta asya'da senin için mi yol gösterdi? insanda biraz utanma olur. hiç mi düşünmezsin...
bu ülkenin temel dinamikleriyle oynayan, insanları şeriat kılıfına sokmak isteyen, her platformda dini dayatan ve aksinin inkarını kanla bastıran bu zihniyetin toplu taşıma araçlarından ve de tüm devlet kurumlarından men edilerek caydırıcı bir sonuç doğurması ve ıslah olmaları sağlanmaları akabinde topluma kazandırılarak sosyalleşme ve toplumla bütünleşmeleri sağlanmalıdır.
(bkz: boş gitsin lan)