tayyip erdoğanın yine büyük bir zeka belirtisi ile hakkında söz ettiği aftır.
'teröre karışmamış' teröristlere af verecek.
peki nereden anlayacak teröristin terör eylemine karışıp karışmadığını?
alnında mı yazıyor olacak bu it 5 asker öldürdü, bu ise mutfaktan çıkmadı diye?
tayyipin klasik taktiği.
bir laf söyler, tepki görürse yan çizer. yok ben öyle demedim, aslı şudur.
tepki görmezse de hemen icraata geçer. bu af olayı da aynı şekilde gerçekleşecek.
ampülcüler koyun gibi her şeye mee desin. teröristler aramıza girsin.
sayın başbakan tarafından dile getirilmiş, hayli kafa karıştırıcı bir ifade.
bu hükümet binmiş bir alamete, gidiyor kıyamete. hakikaten durmayacaklar, yola devam edecekler galiba. durdurulamıyorlar.
terör meselesini bu şekilde hallettikten(!) sonra bir bakmışız; kader kurbanı hayat kadınlarının durumuna da el atmışlar. genelevlerde, pavyonlarda, barlarda çalışan vesikalı kadınları topluma yeniden kazandırmak, analarının, babalarının yanlarına dönmelerini sağlamak amacıyla onlar için de bir yasa çıkarmışlar.
böyle bir şey olur mu demeyin, olur mu olur. olursa da kamuoyuna herhalde şöyle duyurulur:
kendi bakanlari bile olmaz boyle is derken sayin basbakanin yaptigi aciklama.
ates dustugu yeri yakar. acaba rte'nin oglu sehit olsaydi yine bu af yasasini cikarmayi dusunur muydu? bu ulke zaten hep af yasalarindan cekti ne cektiyse; rahsan aflari en guzel ornegi. insanlar islah edilmedikce af cikarmak bir ise yaramiyacaktir. ayrica daga cikip terore bulasmamis zat-i muhterem cennete gitmeli direk cunku o kadar dag ayisinin icinde ayi olmamak cok buyuk bir kudret gerektirir.
oğlu askerlik yapmamış, vatan uğruna kelle koltukta askerlik yapan mehmetçiklere "askerlik yan gelip yatma yeri değildir" diyebilen birisinin yapabileceği doğal bir açıklama. neden bu kadar şaşırılıyor anlamış değilim gerçekten. bu adam değil miydi apo için sayın diyebilen?
bunun bir benzerini de eski başbakan ve rahmetli ecevit yapmıştı. ecevit derken aklınıza bület ecevit gelmesin sakın. rahşan ecevit. simdiki hükümete laf atanların ağızları neredeydi o zaman merak konusu.