tatlı su aydınlarının kapalı bir bayanı insan olarak görmemesidir. eğer tanga giyiyorsa o kendisi ve kocasıyla alakalı bir olaydır. dışarıda orda burda düşük bel pantolonla show yapmadıkça kime nedir ki? ama kapali insanlara saldırmayı görev bilen insanlara göre bu doğru değildir. onlara göre madem kapalılar şalvar giysinlerdir. ne hazin bir düşünce bunlar için.
simdi insan kapaliysa tangasini göremezsin bu bir.
babanin yaninda basini kapatiyor musun gibi insanüstü sorularin soruldugu su ülkede kapali bir insani pacali don giyiyor sanmak ayri boyutta yasayan insanlarin icimizde gezindigini bize ayan beyan gösteriyor, bu da iki.
-keriman..
-buyur neriman?
-senin yeni aldigin pazen donun var ya?
-hi?
-kestim ben onu, tanga yaptim allah'in izniyle..
-"§$%§$&!!!!
insanlar her konuda eleştiri yapma hakkına sahip değillerdir. aklınızca bir tezatlık görseniz dahi, kişisel tercihlere saygılı olmak ve terbiyenizi takınıp iğrençleşmemek durumundasınızdır. eğer eleştireceğiniz şeyin sizinle bir alakası yoksa ne haddinize burnunuzu sokmak? haddime diyorsanız sizden çok iyi cacık olur.
Küçük yaşlarda başları örtülüp çarşafa sarılan kızların kendilerine dikte edilen şeriaatın doktriner örf ve adetleri sebebiyle bastırıldığını düşündüğüm bireysel cinsel kimliğin farkındalığının tanga , jartiyer ve belki diğer fantazi ürünleri kullanarak gizli de olsa birey tarafından tekrar hissedilmesi arzusu böyle bir davranışa sebep olabilirken bunu sırf moda diye giyen hatunların varlığı da az önceki tespitimin içine pek güzel pislemektedir.Öyleyse
(bkz: Aynası iştir kişinin tangasına bakılmaz)
zinhar cok yanliş bir secimdir. tanga, bikini, jartiyer tarzı batı taklitcisi ve toplumun değer yargılarına aykırı bu tür fantastik ve erotik oluşumlar içinde olmak cok günahtır.
eleştirilmeli gerekirse tokatlanmalıdır.
aslında içinde daha açık ve dekolte giyme isteği taşıyan fakat zorlama nedeniyle,aile baskısı çevre faktörleri vs. nedeniyle zorla çarşafa bürünen kadının yapacağı harekettir.