türbanı sümerlerde mabet fahişeleri kullanıyordu

entry62 galeri1
    55.
  1. fahişeler ise kutsaldı sümer'de, çünkü yüce ana tanrıça iştar'ın rahibeleriydiler. ayrıca erkek fahişeler de vardı mabetlerde.
    0 ...
  2. 55.
  3. 1400'lerde ve rönesans italyasında şişman kadınlar rağbet gören ideal kadınlardi. Günümüzde Victoria's Secret'ı düşünürsek gülüp geçilecek tespittir.
    3 ...
  4. 54.
  5. orospuların herkesi orospu olarak görmek istemesi sonucu oluşan söz.
    1 ...
  6. 54.
  7. 53.
  8. çocukları da ulu sözlükte bunu anlatan başlık açıyorlarmış.
    1 ...
  9. 55.
  10. insanlarin dusunce ve yaşayış tarzi ozgurluklerine dil uzatmak.
    0 ...
  11. 54.
  12. doğrudur. tapınak fahişeliği kavramı vardır. hatta antik dönemde bir gurur kaynağıydı bu durum. neyse.

    ben şuradayım şimdi:

    "mümin kadınlara da söyle: gözlerini (harama bakmaktan) korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler. görünen kısımları müstesna olmak üzere, zinetlerini teşhir etmesinler. baş örtülerini, yakalarının üzerine (kadar) örtsünler. kocaları, babaları, kocalarının babaları, kendi oğulları, kocalarının oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, kendi kadınları (mümin kadınlar), ellerinin altında bulunanlar (köleleri), erkeklerden, ailenin kadınına şehvet duymayan hizmetçi vb. tabi kimseler, yahut henüz kadınların gizli kadınlık hususiyetlerinin farkında olmayan çocuklardan başkasına zinetlerini göstermesinler. gizlemekte oldukları zinetleri anlaşılsın diye ayaklarını yere vurmasınlar (dikkatleri üzerine çekecek tarzda yürümesinler). ey müminler! hep birden allah'a tevbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz."

    hadi hepsi tamam peki. bana şu -ellerinin altında bulunanlar (köleleri)- kısmını açıklayacak babayiğit var mı ?
    dinler neden köleliği kaldırmamıştır kardeşim ?? allahın adaleti nerededir bu ayete göre ? soruyorum ve şikayetçiyim o köleler adına.

    haksızlıkları ortadan kaldırmak için gelmiş olan dinler şunun şurasında bundan 100-150 yıl öncesine kadar bunu başaramamıştır. kaldıran da yine dinler değildir. aklı başında hümanizm diyen insan hak hukuku diyen bir kaç adamdır.

    soruyorum dinler neden en büyük ama en büyük haksızlık olan köleliği kaldırmamıştır ?? ve hatta şu anda yukarıdaki nur süresinde bile kölelik adeta korunmaktadır. bu adalet mi ? bu işte bi yanlışlık yok mu ? yaratan gerçekten böyle bir şey söyler mi ?
    bence söylemez.
    1 ...
  13. 53.
  14. Türban'ın illa ki fahişelikle bağlantısı kurulacaksa, günümüzdeki fahişeler türban kullanmadığından bir anlamı olmayan önerme.
    0 ...
  15. 52.
  16. evt başörtü müslüman geleneği değildir sürü psikolojisi yaymak için kullanılan bir araçtır.
    0 ...
  17. 51.
  18. türbanın kökenini, nasıl bir kültürün getirisi olarak arap kültürüne yerleştiğinin açıklanmasına yardımcı olur. şu an müslümanım diyenlerin yarısından fazlasının din diye yutmuş olması ibretliktir.
    0 ...
  19. 50.
  20. sadece sümerler değil çoğu antik çağ medeniyetinde. hatta babaların kızlarını tapınak fahişesi olması için elleri ile tapınağa bıraktıkları ve bununla da gurur duydukları yazar kaynaklarda.

    ama o zaman hemen neredeyse ne yahudilik, ne hristiyanlık ve de islam yoktu. ilginç değil mi ? (!)
    0 ...
  21. 49.
  22. 48.
  23. Yüzlerinin görülmemesi ve toplum içine tekrar sorun olmadan karışabilmek amacıyla yaptıkları eylemdir.

    nitekim günümüz genelevlerinde de kadınlar kamu alanına çıkıncaya kadar çarşafla belirli bir yolu katederler.
    1 ...
  24. 47.
  25. fötr şapkayı da hahamlar takıyordu ama, biz fötr şapka takan cumhurbaşkanlarımıza haham muamelesi yapmıyoruz...
    6 ...
  26. 46.
  27. düz mantığı puroflarında kullandığını gösterir.
    bu sümerli fahişeler kesin don da giyiyorlardır, tıpkı afedersiniz türbanlılar(tesettürlüler) gibi.
    şu purrof sümerli fahişelerin ne giymediklerinin tam sıralı listesini versede ona göre tesettürlü bacılarımızı uyarsak.

    (bkz: çorap giyen sümerli orospu)

    işin aslı şudur ki, binlerce yıl öncenin orospuları bir tarafa şimidinin fahişeleri türban kullanmamaktadır. odaklanmamız gereken yer burasıdır.
    4 ...
  28. 45.
  29. türbanın kökeni üzerine herkesi düşündüren sözdür.
    0 ...
  30. 44.
  31. bunama belirtisi. aynı mantıkla düşünecek olursak, mabet fahişeleri etek de giyiyordu. şimdi bu hanım teyze buna da bir açıklık getirsin.
    2 ...
  32. 43.
  33. realitedir aynı zamanda komiktir de. zira şakirtler bu konuya dair gülünç savunma şekilleri geliştirirler. güleriz, eğleniriz.
    1 ...
  34. 42.
  35. canan arıtman ın ağzından dökülmüştür.
    0 ...
  36. 41.
  37. sümerele gideceğine bi karaköye var gel.
    2 ...
  38. 40.
  39. insanlar bugün için 'türbansızlar orospudur' dememelerine rağmen bunu demekle suçlanmaktadırlar.ama bilim insanı diye adlandırılan bir insan 'eskiden türban takanlar orospuydu' diyor,buna bir tepki doğmuyor.bir yanda ortada konuşulmamış,söylenmemiş bir şeyle suçlanan bir güruh,diğer yanda da türban konusuyla geçmişteki fahişelerin* hiçbir alakası olmamasına rağmen,sırf insanları birbirine düşürmek maksadıyla söylenmiş olan belki gerçek,belki yalan bir cümle var.
    yapmayın lütfen.
    0 ...
  40. 39.
  41. sümerlerin fahişeleri dünde kaldı cancağızım, bu gün yeni bir gün, bugünün fahişelerine bakmak lazım.
    1 ...
  42. 38.
  43. yuh denilecek önermedir. ben önce bir yuh diyeyim sonra kaldığımız yerden devam edelim. türban dediğin sadece baş örtüsü olarak değerlendirilecekse türban takan insanlar normal bir aşörtüsü kullanmakla türban arasında farklılıklar olduğuna inanmaktadırlar.neyse hadi diyelim ki bu da önemli değil kafaya bir şeyler geçirmenin tarihçesini ele aldığımızda mesela osmanlıda da kapanan kadınlar ilk olarak gayrimüslim kadnlardı şimdi ne ilgisi var sümerlerle müslümanların sümerler kaç sene önce vardı. zamanla tabi ki başka kullanım alanları olmuştur. ama işte bu resmi ideolojiyi savunan insanarın bu yaklaşıma gelmeyen insalara bakın ne kadar yanlış yoldasınız demeye çalışma çabasının bir başka halidir. sen böyle yapmaya devam ettikce kemalist devrimlerini millet geri kusacaktır. olmadı yapamadınız beceremediniz demekten başka bir şey gelmez elden. ama bunu böyle ideolojik temelli söylememiş olsa muazzez ilmiye çığ'a hımmm derdim böyle diyince yuh oluyor napalım kısmet.
    0 ...
  44. 37.
  45. "ameller niyetlere göredir" mantığında irdelenmesi gereken art niyetli bir tespittir.
    1 ...
  46. 36.
  47. tarihi bir gerçektir. pagan roma'da da benzer bir durum vardı. lafı ters tarafından anlamak isteyenlere diyeceğim yok ama; bu cümlede bugün türban takanlar veya çarşaf giyenler fahişedir diye birşey demiyor.
    "sakallı bir adam sapık - katil çıktı" denince bütün sakallıların alınması gibi gereksiz bir durum.
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük