Yahudilere ait geleneğin islamin kaynağı olan kuran'da geçmemesi olayıdır. şirktir manyaklıktır. Onlara söyleyeceğim hayvanların kulaklarını yaracaklar deforme edecekler diyen şeytana yardımcı olmaktır.
kuran'da geçmesine gerek yoktur, sağlıklı bir organ istiyorsanız kabuğunu aldırmak zorundasınızdır. bunu yazanların domuz eti yemenin bile haram olmadıgının kuran'da yazdığını araştırmasını düşünmemi sağlayandır.
sünnetten kasıt, hz. muhammed(sav)in sünnetli doğmasıdır ve peygamber sünnetini bizim de sünnet olarak gerçekleştirmemizdir.
edit: eksi veren piç bizim sünnetsiz mike olsa gerek.
sünnet farz değildir.he eğer her şeyin kuran da geçmesi şartsa baş örtüsü de kuranda yok namazın nasıl kılınacağı da.
ayrıca ilgili olarak (bkz: sünnet olmak erken boşalmayı getirir)
sünnet'in kelime anlamını bilmeyen yazar saçmasıdır. hepsini geçtik sünnet sağlık açısından da faydalıdır bilimsel olarak hergün makalelerde görmekteyiz.
doğaldır, keza sünnet olmak tevratta geçmektedir. yahudilerin tanrı ile anlaşma, ant içme akit imzalama şeklidir. yahudilikten miras kalmıştır. inanmayan açar tevratı okur.
peygamberimiz sünnetli doğmuştur. yani doğuştan sünnetlidir. bu da oradan gelmektedir.
zaten kur'an da bu tür şeyler yer almaz. detaylar hadislerde ve uygulamalarda yani içtihatta aranmalıdır.
anayasanın detayları kanunlara havale etmesi gibi.
namaz kılmak kuranda vardır ama nasıl kılınacağı yoktur, biz bunu peygamberin uygulamalarından öğreniriz. birçok mevzu hadis olmakla birlikte erkek çocuğunun sünnet edilmesine karşı uygulama kısmı da olan bir şey olarak ciddi bir itiraz olmamıştır ve bu konuda önemli hadisler vardır. yahudilikte ilahi menşeili ama sonradan tahrif edilmiş bir din olduğu için itikat ve bazı uygulamalardaki benzerlik tabidir bu nedenle yahudilikten geçmiş bir şeydir demek yanlış bir ifadedir. hristiyanlık da tahrif edilmiş bir dindir bununla birlikte hz. isa hayattayken allah'ın dinini henüz yayma aşamasında ve kemale ermemiş durumdayken çarmıha gerildiği için bir takım uygulamaları yapmaya fırsat olmamış olabilir ya da yine bu uygulamaya yönelik uygulama ya da sözleri tahrif edilmiş olabilir. zayıf bir ihtimal olarak ona verilen şeriatte böyle bir şeyde yer almamış olabilir. nihayetinde erkek çocuklarının sünnet edilmesi farz değildir, kuranda bu konuyla ilgili ifade yer almaması dolayısıyla imani ya da ameli önceliklerden de olmayabilir ama islamın tebliğcisi peygamberimizin ciddi ve kuvvetli bir sünnetidir. dinle ilgili bir konuda peygamber kendisinden bir hüküm koymaz elbette ve bunu da allah'ın bir muradı olarak algılayabiliriz.