genelimizin yaptığıdır. dua sure okuyupta allaha gerçekte ne diye seslendiğini bilenlerimiz azınlıktadır. ezan için de geçerlidir.
türkler arapçaya geçmiş araplarla kuran öğrenmiş ama okuma yazma oranı düşmüş türkçe konuşan halk arapça yazışmış.
sonra türkler türkçelerine geri kavuşmuş. ama kuranın türkçe öğrenilmesi gavurluğa vurulmuş.
çünkü ne dendiği bilinse bilinçli şekilde inanılsa bu kadar kullanılamayacak toplum.
biz anlamasakta arapça isteriz derler kuranda öyle bir şart olmadığı halde.
anlayalım öğrenelim türkçe öğretelim diyene de dinsiz derler.
Sirf bu yuzden dua filan okumam ben. Kufur mu ediyorum baska bi sey mi diyorum ne bileyim. Aslinda acip anlamini da ogrenebilirim. Amaan kim ugrasicak simdi onla cok zor okumamaya devam ediyim iyisi mi.
sözün içini elde etmek için harf kabuğunu yar. saçlar da sevgilinin yüzünü gözünü örter. dil anlamlara oluktur adeta, fakat nerden sığacak oluğa deniz? ( mevlana) .
sorun şu o zaman da insanlar öğrenemeyip o zaman da okuma yazma oranının diplerde geziyor oluşu.
türkçenin bir toplumun çoğunluğunun azınlıklara asimile oluyor oluşu nolurdu arapça olsaydıymış.
o zaman ingilizce olsaydı yunanca olsaydı nolurdu.
kültürümüz azınlıklara hala asimile oluyor.
git bunu tayyibe sor bakalım neden kürtçe eğitime izin vermiş.
bir ülkenin çoğunluğu türkmen olacak dili arapça hadi ya.
arabistanda türkçe dil eğitim vermeye çalış bakalım ne olacak.
latin alfabeye geçilmemiştir. türkler türkçeye geri dönmüştür. bunu bile bilmeyenlerin veda ettiğini sandığı ilimdir.
arapça yazışıp türkçe konuşan bir toplumda okuma yazma oranı neden düşüktü böylece anlaşılabilir.
ilhan Arsel'in "Arap Milliyetçiliğinde Türk Aleyhtarlığı" kitabı, mantıklı argümanlar içerir. Arap'ın ve içimizdeki yobazların dayatmasıyla bir millet angut gibi anlamadan dini yaşamaya kalktı. Değiştirmeye çalışana da dinsiz, gavur yaftası vurdular.