çok tehlikeli bir faaliyettir. zira çok katı bir şekilde yasaklanmıştır suudi arabistanda kadınların araba kullanması. kadınların araba kullanma yasağını protesto etmek isteyen Manal El Şerif,ülke caddelerinde araba kullanırken çekilmiş videosunu internete koyarak rejime meydan okuyunca apar topar gözaltına alındı.
halka bu kadar katı yasaklar koyan ülkenin krallığı amerikanın tartışmasız en önemli piyonlarındandır. bu krallığın mensuplarının seks konusunda pek bir sınır tanımadığı da söyleniyor, ama halka da islam da olmayan şeyleri kendince yorumlarla dayatmaktan geri durmuyorlar.
gaza basmak, firene basmak, debraja basmak, kornoya basmak gibi pekçok 'basmak' eylemi bulunduğu için, arabalar kadınların bilinçaltına cinsel mesaj gönderiyor olabilir. mazallah.
efenim aslında olması gerekendir, düşünün bir trafikten kadınlar temizlense ne kadar huzurlu ve düzenli bir trafiğimiz olurdu.*
peşinen edit: bu espriyi eksileyen kesinlikle türk kızıdır.
(bkz: türk kızı)
(bkz: türk kızı hazımsızlığı)
son edit: hazımsızsınız işte düştüğü anda başladınız hemen.
not: şimdi burada bir yorum söz konusu değil, istatistiki veriler ışığında bilimsel bir açıklama da bulunmak demek aynı düşünceleri paylaşmak anlamına gelmez.
ben kadınları çok seviyorum. lütfen kimse alınmasın.
''şeriat uyguluyoruz'' ayağına yapılan keyfi bir uygulamadan ibaret olaydır. bu suudi arabistan'da hac yolunda insanın değerli eşyaları çalınır, kimse bir şey demez, yetkililere şikayet edilse, ''biz bu kadar insanı kontrol edemeyiz'' cevabı alınır; ancak ekmek çalan aç çocuğun eli kesilir, kadınların araba kullanmasına izin verilmez vesaire. bunların hepsi, ''şeriat'' ayağına yapılan işlerdir. müslümanlığı kadının araba kullanmasına izin vermemek olarak anlayan bu insanlar, yalan da söyler, tecavüz de eder, ''müt'a nikahı'' adıyla fuhşu da meşrulaştırır ve din içine sokuşturur. bunlar böyle adamlar.
peki bu fetva nereden geliyor? islam'daki ucu açık ''fitne'' kavramından geliyor. mesela uzun yola tek başına geceleyin giden bir kadının yolda lastiği patlasa ve yanına da sorunu düzeltmek amacı ile geldiğini söyleyen bir adam sokulsa ve bu adamın niyeti kötü olsa, bu kadının hali nice olur mantığı kullanıldığından, yüksek alimlerimiz(!) böyle fetva vermişler arabistan'da. yanına birini alır gider o zaman kadın kardeşim, illa haram mı ilan edilmesi gerek?
peygamberimizi görme şerefine erişmiş olanlara yetişmiş bir zata ''müzik haram mı helal mi'' diye sorulduğunda bu zat, ''ben allah'ın kitabında yazmayan şeye haram demem!'' demiş. o nedenle sen bunu haram ilan edemezsin. kadın dilerse kullanır, dilemezse kullanmaz, bu onun tasarrufudur. islam adına da böyle bir lakaytlığa izin verilmesine şaşıyorum arabistan'da.