suriye müftüsünden erdoğan a ayar

entry5 galeri0
    1.
  1. acaba müftü bey kendi ülkesindeki zulmü görmüyor mu? yandaşı olduğu, insanları katleden esadı hangi islami anlayışla haklı çıkartıyor?
    1 ...
  2. 2.
  3. 3.
  4. Tarihe not düşülmesi gereken sözlerdir.

    Allah aşkına Suriye'de yaşanan olaylara hala mezhep çerçevesinden bakan insanlar var... "müftü bey esad öldürürken neredeydi acaba" gibi bir soruyu sormak için mezhep tarafından tecavüze uğramış bir beyne sahip olmaktır.

    Biri bana anlatsın... Suriye'de bu olaylar ne zaman başladı? Esad hangi sünni yi öldürürken başladı?

    yoksa durduk yere birkaç abd menşeli suriye'li çapulcunun esad'a karşı silahlı girişimi sonucunda mı?

    hadi sünni kardeş bunu cevapla bana...

    insanların kafası kesilirken, kurşuna dizilirken, işkence yapılarak yakılarak öldürülürken sizin o hala mezhepsel bakış açınıza oluk oluk sıçayım! mezhebinize sokayım ayrıca!
    2 ...
  5. 4.
  6. komşu ney lan amın oglu müftü, suriye bizlerin yani türk milletinin öz vatan topragıdır, oynadıgınız ingiliz oyununa ne çabuk inandınız, öldürdügünüz 150 bin kişi nasıl 40 bine indi, nusayri ya da şii olmayanı insan saymıyormusun orospu çocugu diye sorardım orda gazeteci olsaydım, 1500 insanın 140 tanesi bebekti henüz gavat, senin hiç bebegin kimyasaldan öldümü? diye sorardım kendilerine, esed in siktigi meshepçi godoş.
    1 ...
  7. 4.
  8. öldürenin karşısında olmak ölenle aynı mezhebe sahip olmayı gerektirmez, insan olmayı gerektirir. insan olmayanlar masum bir çocuğun ölmesini "emperyalizm savaşı" olarak değerlendirebilirler.

    gezi eylemlerinde 5 kişi öldüğünde çok hassastınız, çünkü masumlar ölmüştü. suriyede öldürülen çocuklar, tecavüze uğratılan kadınlar masum değil mi?

    insanlıktan nasibini alamamak esadı savunurken göt göt konuşmayı gerektirir. insan hayatı siyasi emelle alet olamaz sokun bunu kafanıza. hiç bir siyasi emel masum bir çocuğun katlini meşru yapmaz.
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük