. dünyadaki bütün duyguların ve soyut kavramların da birer rengi olabileceğinden yola çıkılırsa doğru bir öenrmedir.
hepimiz günahkarız ve siyah bizim rengimiz.. aramızdan biri çıkıp da masum olduğunu iddia ederse ilk bakışta inandırıcı görünebilir, çünkü siyah her lekeyi saklar. ta ki güneş ortaya çıkana dek..
*hastayım şu renkten psiolojik çözümleme yapıp, anında karakter tahliline geçen insanlara; beyaz masumiyetin rengi, siyah günahın, sarıyı da sadece sevgi pıtırcığı axess kızı giyer;
oldu anam başka!?
beyaz bütün renklerin karışımından oluşur öncelikle; masum kalması imkansız yani sizin tezinize göre: düşünsene senin bok atığın siyah da varken içinde nasıl masum kalır beyaz!?
asil renktir siyah, koy yanına beyazı bir de tadından yenmez onun.
sonuç: çarşı herşeye karşı!
bir siyah fetişisti olarak kınadığım, lakin kınamamda da günahkar ve satanik manalar aranması gerekli önerme. "siyah ve kırmızı...günah ve kan" der bitiririm...
bi tanım kasıp geliyorum;
yanlış önermedir. siyah insanın rengidir. illa günaha bağlanacaksa, siyah günahkarın rengi denilebilir. zaten ilk tanımımız da bu yöndedir. nooldu, başlık yanlışlandı.
geldim, açılın, yol verin. önermeye göre simsiyah güpgünah oluyor*. peki böyle telaffuz edilince oluyor mu? olmaz tabi eğleşmeyin benimle.
hepimiz (bütün inananlar) günahkarız. siyah miyah, yeşil meşil, alayımız yanacaz, o zaman ne olacak, ateşe dayanabildiğimiz kadar günah işleyecez. bunu yapıyormuyuz? hayır. hadi geçmiş olsun...
günahın rengi falan değildir .asil renktir karanlıktır her şeyi örter .. siyah güzeldir..günah da çekicidir aslında o da herşeyi örter benzeştikleri konu budur ..
siyah bir renk değildir, renksizliktir. bu da nötral bir durumsuzluk ortaya çıkarır.
bu noktada günahın varlığına inanılmıyorsa renk siyah olabilir, doğrudur.
gece gökyüzüne baktığınızda simsiyah bir sonsuzluk görürsünüz. bu durumda orası sonsuz günahla doludur demek mi oluyor?
o zaman şöyle demek işleri daha da karıştırabilir; karanlık günahın ifadesidir..