sihirli kure

entry3 galeri0
    1.
  1. Karşınıza sihirli küre çıkacak. Bu küreye bakarak, iki basamaklı bir sayı
    düşünün.
    Örneğin; 33.
    Onlar ve birler basamaklarindaki sayilari toplayin ve bu düşündüğünüz
    sayıdan çikarin. 3+3==6, 33-6 == 27 simdi bu sayinin yanındaki sembole
    bakın ve bu sembolü aklınızda tutun. Sonra sihirli küreye tıklayın.

    Evet! Sembolünüz
    karşınızda.

    trunks.secondfoundation.org/files/psychic.swf
    1 ...
  2. 2.
  3. çok basit bi mantığı olan oyun. sembol tablosu incelendiğinde hiç bir espirisi kalmıyor zaten. basit bir denklemle anlatabiliriz:

    ab iki basamaklı bir sayı olmak üzere; ab-(a+b)=a0-a =>a(10-1)

    bu noktadan sonra a yerine ne koyarsanız koyun aynı sembol gelecektir. tablonun 99'a kadar gitmeside saçma bir detaydır. Bu numarayı david copperfield yapmıştı tv'de.
    0 ...
  4. 3.
  5. boş beleş oyun. tuttuğun sayıyla elde ettiğin sayının sembolleri aynı çıkıyor. yani aynı sırayla dizilmiş dokuz sembol var, her seferinde de dokuz eksiği bulunduğu için yine aynısı çıkıyor.
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük