bugün

annesi hayatını kaybetmiş.

https://www.haberturk.com...-aci-gunu-3619246-magazin
Bu aralar biraz üzen yönetmen. Hocam Düğün Dernek'ti, Çalgı Çengi'ydi falan totalden ekmeğinizi yediniz eyvallah. Ama işler Güçler/Kardeş Payı izleyicisi AB'ye de birşeyler yapın. Ülkede bu seviyede mizah yapan kişi az. Öbür kitleye her ay birşeyler çıkıyor zaten. Kuruduk valla.
kendisiyle yapılan bir röportajda "okulda öğrendiğiniz en önemli şey nedir?" sorusuna "ayet-el kürsi" yanıtını vererek altıma sıçırtmıştır.
Yazdığı fililmlerinde ve dizilerinde çok kısa sürede birden fazla laf sokulduğu için tekrar izleyince anlaşılıyor o kadar zeki.
Liseden arkadaşlar kitabının yazarı. Canım sivasımızda kitap fuarının olduğu şu günlerde, dm attım Sivas'a gelicen mı diye. Siklemedi. Tamam ünlüsü de biz getirdik lan oraya seni aq Sivas'ta filmi çekerken arabayla geçerken kornaya basmadim yolu işgal ettiniz diye de sovmedim altı üstü bir cevap aq. Sinirlendim.
işler güçler ve kardeş Payı gibi türkiyede absürd komediyi yeniden canlandirdi...

inşallah yeni dönemde yeni projeleri olur...
ilk filmi olan çalgı çengi'yi hatırlıyorumda koca salonda 5 arkadaş izlemiştik. şimdi düğün dernek 2 filmi için biletleri vizyona girmeden önce satışa sunar olmuş. yolu bahtı daha açık olsun ne güzel abimizsin sen selçük abi.
Çalgı çengi, işler güçler, düğün dernek, kardeş payı gibi dizi ve filmlerin senarist ve yönetmenliğini yapmış insandır.inşallah güzel işler yapmaya devam eder de bizde izleriz.
Mahalleden Arkadaşlar kitabı da dizileri filmleri gibi gayet güzel olan yazar.
işler Güçler, Kardeş Payı dizilerinde harika mizah anlayışını konuşturan senarist, yönetmen.
çektiği dizi ve filmlerde oynaması gereken yönetmen/senarist..
mizah yeteneğinin uçak mühendisi, kilolu ve sivaslı olmasından kaynaklandığını düşünmekteyim..
dizi veya filmlerindeki karakterler genelde çeşitli yörelerin şivelerini kullanır..
insanlar da '' aha lan bizim gibi konuştu, nerden biliyor lan bizi bu'' diyerek adama yüksek sempati duyar..
ahmet kural ankaralı olduğu için ankara, murat cemcir tokatlı olduğu için ve mkü'de okuduğu için zaman zaman arap genelde tokat şivesi, ayhan taş ise adana şivesi kullanır.. çalıştığı oyuncular türkiye'nin çeşitli yerlerinin kültürlerini yansıttığı için totale, kurgulanan sahneler ve yapılan şakalar batıya yöneldiği için ab'ye hizmet eder.. yani genel izleyici kitlesini 2 taşta 81 kuş vurarak yakalar.. adam bilerek mi yapıyor bilinmez ancak sonuç ''muazzam''..
ot dergisinde yazdığı neden nargile yazısıyla beni kahkalara boğan adam. henüz (inşallah hep böyle kalır.) fakir günleri çok eski olmadığından mizahı biz kokuyor. sokağı unutmamış daha. ata demirerin korsan tv günleri gibi yada cem yılmazın lemanda sahneye çıktığı zamanlar gibi, yada sagopa kajmerin... neyse uzatmayayım, seviyoruz vesselam.
günümüzün en iyi senarist ve yönetmenlerindendir. bunun nedeni de absürt komediyi klasikleştirmeden yapmasıdır. en en iyi yönetmenlerden biri dememiz içinse çok kral bi duygusal film yapması gerektiği düşüncesindeyim. ama absürd duygusal. onur ünlü duygusallığından değil.
adam komple beyin.
ahmet kural ve murat cemcir'i marka yapan kişidir.**
kardeş payının senarist ve yönetmenidir.yaşlı yönetmen ekollünü yıkmış ve yaprak dökümü modeli dizlileri tarihe gömmüştür.güncel şeyleri paylaşıp harman etmesi alttan hükümete laf dokundurmaları cuk oturmuştur.dizi bi sn bile sıkmaz.aynı zaman düğün dernek ve çalgı çengi filmlerinin yönetmenidir.
Kendisi idolümdür.
fanatik değil objektif biçimde bakarsak son dönem esprili kabul edilen * dizilerdeki * gibi diyalog,betimleme ve tespit esprileriyle işini yürütmektedir.sürükleyici hikâye,derinlikli karakterlerden çok karikatürize ve hemen hemen benzer zekâya sahip karakterler projelerinde başrolü çekmektedir. metin,ali ve feyyza üç kardeştir ve üçü de ince espri yapabilme kabiliyetine sahiptir (hangisi çalışkan,hangisi yarım akıllı,hangisi ne kadar ukala; ayırt edici derecede belli değildir) .
son röportajında absürt iş yapmadığını/yapmayacağını söylemesine rağmen kardeş payı; çizilen karakterler,yaşanan olaylar ve kurulan uzun ve doğaçlama olması pek mümkün olmayan diyaloglar bakımından,ütopik olmakla beraber absürt bir iştir.
Mizah yeteneği güçlü senarist-yönetmen
yergileri dozunda hani iyi kötü şeytan tüyü var eğlendiriyor. Fakat karakterleri değiştirmiyor aynı ozellikle ahmet kural ve murat cemcir için geçerli bu aynı espriler yani kendini tekrar ediyor yazdıkları güzel olduğundan çok da göze battığı söylenemez. işler güçlerden daha iyi yapamaz derken kardeş payı ile çok iyi bir iş çıkardı.
senaristliğine ve yönetmenliğine hayran olunası adam. bu adam o kadar zeki olmasına rağmen bir o kadarda mütevazi. hiçbir filminde ve dizisinde hiçbir zaman kendini ön plana çıkardığını görmedim fakat kendisine burdan seslenmek istiyorum yönetmenler filmlerde arka planda olur fakat film bittikten sonra en ön planda olması gereken kişidir bana göre o yüzden bu kadar arka planda olmayınız. ayrıca hakkında sadece 2 sayfa entry girilmesi bu arka planda kalmışlığındandır. #selçuğa sahip çıkalım
Bazı insanlar vardır hiç ölmesin dedigimiz işte o adam.
yanından geçse selçuk abi daşşanı yiyim abi diyeceklerin sadece "selçuk" dediği adam.
sanılanın aksine kardeş payı nı yazmayan yetenekli yönetmen ve senaristtir. bir şekilde el atsa hatta kimselere bırakmasa iyi olur. ama hem yaz hem yönet her hafta da zor oluyor elbet.
burakı çoktan geçmiş aşmıştır.mükemmel bir diyalog yazıcısı ve herif büyük ihtimal kendi hayatındaki diyalogları ve çocukluğunu ergenliğini yansıtıyor senaryoya.komediyi nereden çıkaracağını biliyor.burakta iyiydi ama şöyle bakıyorum olaya burak bi yol açtı bu selçuk ise asfaltı döktü şeritleri böldü gidiş dönüş yaptı zenginleştirdi.barcelonada ronaldinho yolu açtı messi ortalığın amınakoydu misali.
Türkiyenin en zeki senaristidir . Tartışmasız.