selahaddin eyyübi nin gay olması

entry16 galeri0
    1.
  1. referans olarak verilen kaynaklarda "iddia", kendi başlığında "gerçek" olarak lanse edilen ibne üfürmesi.
    8 ...
  2. 2.
  3. bizim bildiğimiz, sokaktaki selahattin olabilme ihtimali vardır.
    1 ...
  4. 3.
  5. karanlık tarafın tek güzel yanı vardır.
    aydınlık tarafta küfür edebilebilecek okadar çok iyi adam var ki.
    3 ...
  6. 4.
  7. 5.
  8. (bkz: #5113768)

    entryi yazayım;

    "
    altına yatmak için can atan ibnelerin keşke gay olsaydı dediği komutan.

    ama değildir.
    "
    (enemyof, 28.04.2009 12:10)
    1 ...
  9. 6.
  10. kürt olmasından sonra atılan ikinci iftira.
    7 ...
  11. 7.
  12. SÖZLÜKTEKi HOMOFOBiYi ORTAYA ÇIKARMAK AMACIYLA ORTAYA ATILMIŞ iDDiADIR.
    (bkz: HOMOFOBi)

    EK: iNSANLAR CiNSEL TERCiHLERiNDE ÖZGÜRDÜR. iNSANLARI CiNSEL TERCiHLERiNE GÖRE BiR "DEĞER" HALiNE GETiRMEK O iNSANA YAPILAN HAKARETTiR. TABiiDiR Ki iNSANLARA ŞU GAY ŞU LESBiAN ŞEKLiNDE YAKIŞTIRMALARDA BULUNMAK DA BÜYÜK BiR HAKSIZLIKTIR VE BU TÜR YAKIŞTIRMALAR HOMOFOBiYi ORTADAN KALDIRMAZ AKSiNE ONU MEŞRULAŞTIRIR.
    6 ...
  13. 8.
  14. çünkü o iyi bir müslümandır. islamlar'ın örnek aldığı örnek bir şahsiyettir. (bkz: bok atmanın dayanılmaz hafifliği)

    sonuç: islam kötüdür.
    2 ...
  15. 9.
  16. tarihi kaynaklarda bulunmayan iddiadır. iddia ve gerçekliği ayırmak lazımdır. şu yazar gerizekalıdır iddiasında bulunabiliriz ama gerçek olamayabilir. *
    4 ...
  17. 10.
  18. doğruluğu ispatlanmamış kuruntudur. ben insanları anlamıyorum. söze gelince 'gaylar da insan, onların da yaşama hakları vardır.' gibi hümanist yaklaşımlar gösterirler. ama işlerine gelmeyen insanlar olduğunda da 'o adam gay' diye muhabbete girerler. bu nasıl bir kişilik karmaşasıdır? hayret...
    4 ...
  19. 11.
  20. daha dun dogmus bebelerin, eyyubilerin lideri hakkında kendinden bu kadar emin konusması bu ülkede yaşanmıyacagını tekrar anlamamı saglıyor.
    sözum gay diyen varlıklara
    0 ...
  21. 12.
  22. kürt olmadığının söylenmesinden sonraki ikinci iftiradır.
    3 ...
  23. 13.
  24. 14.
  25. 15.
  26. aynı sayfa dikkatle incelendiğinde kanuni sultan süleyman'a da aynı iftira yapıldıı görülür.

    ölmüşün arkasından konuşmaktır bu başka birşey değil.

    ayrıca oğlancılık farklı bir tarzdır gay olarak algılamaları onlarda böyle bir durumun olmamasıdır buna günümüzde biseksüel diyorlar sanırım.
    0 ...
  27. 16.
  28. Ortaya atanın dedesini s.kti ordan biliyo galiba dedirten iddia. kaldı ki önemli olan iki bacak arası mı yoksa iki omuz arasımı önemli diye soralar adama. Gerçi iddiayı ortaya atan için hayatını neyle idame ettirdiği belli ama neyse. *
    1 ...
© 2025 uludağ sözlük