Bir senaryoda sevişme sahnesi olduğunda oyuncu bunu yerine getirdiği zaman sanat yapmış olur. Peki ama senaryoya neden sevişme sahnesi konur? Bu yönde açlığı olan seyirciyi dürtmek için. O zaman aşağıdakilerden hangisi geçerlidir?
(bkz: halk için sanat)
(bkz: sanat için sanat)
(bkz: para için sanat)
-her gün sevişiyorsun birileriyle.kendine çeki düzen ver biraz.
+hergün kavga etsem daha mı iyi... bak ne güzel sevişiyorum.
-herşey bir amaç için olmalı.örneğin sanat için sevişebilirsin.
+canlı mı olsun banttanmı izlemek istersin?
-anlamadım.
+boş ver bırak sanatçılar sanat için sevişsin.
garipsenmeyecek tavırdır. sanat için sevişen zat, en kalbi duyguların insanıdır. sevişmenin hakkını veriyorsa o daha da güzel bir tavırdır. atıyorum, artiz abimiz bakkalı oynuyor. peki bakkalı oynuyo da bakkal normalde sevişmeyen bir adammı. bilakis, herkes gibi cinsel ihtiyaçları olan bir arkadaş. o halde bakkal sevişirse, artiz de sevişir...
-dur remzi, kalk perdeyi aç biraz.
-noldu be?
-az ışık cildimi pürtüklü gösteriyor.
-açtım tamamdır.
-fazla oldu remzi biraz kapat.
-aaaa ! yeter ama !
-ne yeteri be ?! güzel görünmeliyim. senin için değil, sanat için sevişiyorum ben. ışığın çok önemi var.
-hanım koş sanat için sevişenler varmış.
+sanat için mi?
-evet!
+nasıl oluyor ki o?
-kameranın karşısında yapınca öyle oluyor.
+haa! geçen bizim ali'yle emine samanlıkta kameraya çekilmiş. sonra babası onu öldürmüştü.
-onlar başka. onlar sanat için ölenler.
+haa!
Sanat için sevişenler takdir edilir,
insanlara hizmet ediyor gözüyle bakılır.
Ekmek parası için zorla ve tehditle genelevlerde seviştirilenlere ise,
kötü gözle ve yan bakılır.
Bu işte bir terslik var.