türle ilgilenen her oyuncunun bildiği üzere rpg oyunları belirli bir partiyle hikayeyi tamamlamak, karakterleri geliştirmek ve verilen görevleri yapmak üzerine kuruludur.
işte baldurs gate, dungeon siege, lionheart ve daha aklıma gelmeyen onlarca rpg oyununda bulunan taverna* ve hanların* önemi de burada ortaya çıkar.
genelde bu mekanlar her türlü npc'nin cirit attığı, sürüsüne bereket yan questlerin ortalıkta uçuştuğu, önemli bilgilerin alındığı mekanlardır.
karakterini geliştirmek isteyen her oyuncu bu hanlara girerek en azından 15-20 quest alır, paraya ve experiance'a doyar, çılgın atar.
bu hanlar fallout serisinde, nükleer savaş sonras pislik yuvası barlara dönüşmüştür***, ancak hala ilginç tiplerle çalışmanız için buralara uğramanız lazımdır, asla değişmeyen bir önemdir yani.