kur'an'ı kerimden süzülmüş bir damla demek, kur'an ın bir tefsiri olduğunu belirtmek için kullanılmış veciz ifadedir. başka yönlere çekip kötü niyetle saldırmanın bir lüzumu yoktur.
içinde ayet ve hadisler olduğu gerçektir; ancak tamamiyle ayet ve hadislerden oluşmamış said nusri'nin kendi düşünceleri de vardır. kur'an veya hadis kitapları gibi içindekilerin tamamı doğru demek yanlış olur.
şerrizaman said nursi yalanıdır. gökten ilham alarak yazdığını iddia ettiği uydurmaların kuran'la alakası yoktur, bu adam kuran'ın yerine geçmesi için kitap yazan sahte bir peygamberden başka birşey değildir. pavlus'un incil'e ve hristiyanlığa yaptığını kuran ve islam'a uygulasın diye yahudi haçlı işbirliğince görevlendirilen şerrizaman, görevini layığıyla yaparak papaz ve hahamlardan oluşan patronlarından okkalı aferinler almıştır. günümüzde aynı işlev dinler arası diyalog adı altında diyanet işleri başkanlığı eliyle yürütülmektedir. islam'ı pavlus hristiyanlığı ve kabala yahudiliği ile harmanlayıp yok etmek isteyen güçlerin bir uşağı olan şerrizaman said nursi den kurtulmadıkça islam'a rahat yok.
allah müslümanlığı o'ndan ve o'na uyanlardan korusun ve kurtarsın.
hamiş: kuran'ın tefsire ihtiyacı olsaydı bunu yapacak insan hazreti muhammed'den başkası olamazdı. koskoca peygamber böyle bir gereksinim duymamış, yorumu herkesin aklına bırakmış.
bir de, bu sahtekar nursi madem ki uyduruk kitaplarını kuran'dan süzmüş, kuran'da geçmeyen mehdicilik, lnaetlenen falcılıkla eşdeğer ebcetçilik nerden süzülmüştür?
evvela kuran'ın yoruma ihtiyacı yok.
fikirleri yaymanın kaynağı olarak kuran'ın gösterilmesi riyakarlık, sahtekarlık, buna inanmak ise safdilliktir, ahmaklıktır. allahın lafının üzerine laf mı koyuyorsun derler adama hatta ileri gidip sen allah mısın derler adama. süzülmüşmüş, damıtma yöntemiyle bilgi etmekmiş...yemişim rafine bilgilerini...
süzme kuranı süzme saflar okur. akıllı olanlara yeter kuran. yorumu okuyan kendisi yapabilir. ikinci bir kişinin açıklamasına gerek yoktur. ne yani allah anlatamamış da siz mi... tööbe töbeee...
oyle guzel suzulmustur ki, bugün de risalelerden suzulen kitaplardan bayağı koseyi donen olmuştur. hayir adamacağız yazdı ve sonra dedi ki: bu umumun malidir. isteyen faydalansın.
telif ettigi kitaplardan hic para kazanmadı. hatta ilk baskısından bir takımı kendi parasıyla satın aldı. ama bugün bir risale i nur endüstrisi oluşmuş durumda.kendisinin maddi hic bir sey kazanmadığı külliyatından bugün nt gibi mağazalar parayı götürüyor. 10 farklı yayından külliyat çıkıyor. ulan hepsi aynı iste ciltlerini değiştirip değiştirip niye önümüze sunuyorsun? risale hakkında yazılan kitaplarda zaten bahsetmeye gerek yok.
velhasili efendim. said nursî bunu söylerken iyi niyetliydi ama bugün onun eserlerini süze süze bitiremeyip, ceplerini dolduranları daha cok konuşmalı bence.