o kadar kötü bir strateji oyunudur ki taktikleri de o derece kötü ve basittir. zira kendi kendine spy sokabilme bugıyla beraber her türlü üniteni rütbeli yapıp ekstra adamlar da çıkarabilmektesin. onun haricinde daha büyük bug ise chrono adamlarla kutu toplarken illa ki iki devlete sahip olup paranın sınırsız olması. bunun da nedeni tanya çıkarırken 1000 dolara yada altına şu an oyunun para birimini unuttum. 1000 altına tanya çıkartıp klondanda bir tane çıktığı için tekrar klona soktuğunda 1000 lira oluyor sana 2000 lira. bunu 5 dk boyunca 5 tane barrackla beraber hızlı şekilde yaparsan paran tavan yapıyor ve durdurulmaz oluyorsun. güzel rush taktikleri vardır ama onlarda da çok çaresiz kalıyorsun. en beteri ise vakti zamanında bir arkadaşım vardı red alertta çok çok iyiydi türkiye'de derecesi vardı. onla bir oyun oynamıştım. sadece rütbeli uçan adamlardan basmıştım ama sonsuz sayıda ve durdurulması imkansızdı çünkü oyun geniş alana yayılmaya müsait bir oyun değil. o yüzden aynı sayıda hava savunma aracı veya yer ünitesi olsa bile karşı koymak mümkün değil. bu arada bilen bilir bir spy sokma bugı daha vardır o da bir yuri çıkartır ki oyunun yarısından ünite çevirebilen ufo üzerinde yuridir. gerçi sadece bir tane çıkarma hakkın oluyor ama 30 tanklık bir birliği daha gelmeden çevirip kendi içinde yok ettirmen sadece 1 dakikayı aliyor.
savunmanızı aşağı yukarı tamamladıktan sonra , spy ile rakibinizin enerjisini 1 dakikalığına devre dışı bırakın. bu sırada 10-20 tane rocketman ile rakibin bütün enerji makinelerini patlatın. rakibin hava savunması enerjisiz çalışmıcağı için. ana makinadan başlayarak teker teker patlatabilirsiniz. ilk ülke hallediltikten sonra rocketmanlar rütbe sahibi olurlar zaten. diğer ülkeleri yalan etmek 5 dakikanızı almaz.
bas kirov u alttan da sal apocalipsleri oyun senindir. amerika isen: air bone ları biriktir bir yerde ama adamın barracks ına spy sok ki rütbeli gelsinler. sonra dal direkt. oyun senin.